Stránka 13 z 22

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 19.5.2008 18:51
od MCZ
Carlos: ne, jsou to celé postavy. Nejvíce tedy Jack. Působí to divně a do teď jsem se toho nedokázal zbavit. Asi dvacet minut jsem si hrál s výše zmíněným nástrojem pro změnu rozlišení/úhlů pohledu, abych pak zjistil, že je to vina tvůrců a nic s tím zřejmě nesvedu.

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 19.5.2008 19:24
od sevencreature
MCZ píše:Hezký pokus, mimochodem, ale nevyšel ti.
Ukaž screenshoty. Zkoušel jsem hraní s oficiálními patchi i bez nich, takže si to nevycucávám z prstu :wink: A jaký konkrétně "patch" jsi použil?

Btw termín "mod" nepoužívám proto, že bych byl proti jejich autorům nějak zaujatý, ale proto, že prostě mění výrazně originální hru (předměty, questy apod.). Nemyslím to pejorativně. I když ta věc s FOV mě tedy celkem rozladila.

EDIT: Uff, tak jsem nainstaloval Bloodlines, podíval se, jak to vypadá a zase je odinstaloval - heh, ta hra je tedy slušně ošklivá. A na svůj vzhled tedy moc svižná není - optimalizace a vyladění očividně nepatřily k silným stránkám bývalých soudruhů z Troiky.

A očividně už jsem zapomněl, jak to funguje. Tvůj "problém" je způsobený opravdu autory hry. Resp., hra nepodporuje widescreen moc dobře (vlastně hodně špatně). Když nastavíš anamorfní zobrazení (r_anamorphic 1) tak postavy vypadají podivně zúženě. No a když anamorfní zobrazení nenastavíš, tak je widescreen prostě roztažený, takže postavy jsou pro změnu široké :-?

Čili moje chyba (na svou chabou omluvu mohu říct jen to, že jsem VtMB hrál ve widescreenu jen chvíli :oops:).

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 19.5.2008 20:19
od Carlos
7c: Co myslíš tím FOV? Jinak já osobně si myslím, že zlidštění hry (zejména, pokud jsi ji dohrál původní) působí příjemně a svěže. Jak jsem už řekl, u mě to vyřešilo spoustu technických potíží.

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 19.5.2008 20:47
od sevencreature
Carlos: Field of View. Bohužel Bloodlines jsou z visuáního a technického hlediska asi FUBAR. Fascinující, přitom Source engine je docela slušně vymazlený (teď myslím z hlediska zobrazení).

Napsal: 20.5.2008 18:52
od yenn
Carlos píše:Co se týká boje zblízka, máš pravdu Brujah je daleko lepší, ale tak do konce druhé třetiny, pak už je melee nepoužitelné.
S Brujahkou jsem prošel celou hru jen se zbraněmi na blízko. Krom závěrečného souboje jsem střelné zbraně nepoužil snad ani jednou a na žádné výraznější problémy jsem nenarazil (nejnepříjemnější byli zřejmě ti týpci s kušemi v chrámu).

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 20.5.2008 22:17
od Rudax
Ono si stačí jen herní prostředí pořádně proskoumat - splnit si všechny vedlejší úkoly - to znamená spousta zkušeností a bonusových předmětů. Samozřejmě si taky správně rozdělit ty zkušenostní body. - Jak jsem to hrál naposledy za Malkavianku - tak jen se zbraněma nablízko - naprostá pohodička - ke konci hry jednoduše naběhnout s katanou proti přesile nepřátel a jen sekat a sekat. :twisted:

Re:

Napsal: 20.5.2008 22:44
od Carlos
yenn píše:
Carlos píše:Co se týká boje zblízka, máš pravdu Brujah je daleko lepší, ale tak do konce druhé třetiny, pak už je melee nepoužitelné.
S Brujahkou jsem prošel celou hru jen se zbraněmi na blízko. Krom závěrečného souboje jsem střelné zbraně nepoužil snad ani jednou a na žádné výraznější problémy jsem nenarazil (nejnepříjemnější byli zřejmě ti týpci s kušemi v chrámu).
Tak ti dva idioti mi kupodivu s Nosferatu specializovaným na blízko nedělali problémy. Horší bylo, když jsem chtěl zabít jednoho z bossů SPOIL: tu asijskou vampírku, to mi nešlo za boha zbraněmi na blízko udělat, kromě toho mi dělal problémy i SPOIL: sheriff.

Rudax: Poslední souboje ale nejsou moc o přesile nepřátel (a už rozhodně ne o takových, které bys mohl sekat katanou a ještě v banzai stylu).

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 20.5.2008 23:37
od MCZ
Nějaká šance, jak udělat to muzeum bez zabíjení? Ta umělá demence mě celkem irituje (nevidí přes zábradlí, jindy zase slyší na míle daleko).

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 21.5.2008 0:09
od Carlos
MCZ píše:Nějaká šance, jak udělat to muzeum bez zabíjení? Ta umělá demence mě celkem irituje (nevidí přes zábradlí, jindy zase slyší na míle daleko).
Jestli máš dobrou odolnost (možná, i když nemáš, strážci jsou vážně idioti), tak prostě běž směr cíl a snaž se nikoho nezabít. Já vím, z hlediska RP celkem cheat, ale naštěstí jsou strážci dost špatní střelci. Akorát si dej pozor potom s tím klíčem (pár příspěvků zpátky jsme o tom mluvili Ajantis, Adieu a já).

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 21.5.2008 0:54
od MCZ
Carlos: jak je myšleno to omráčení? Trance? Protože ten jaksi nemám zrovna vysoko a pokud kolem takto omráčené postavy projdu, má tendenci se "probudit" a vyrazit po mně (což je v úzkých chodbách dost na nic).

No, v nejhorším asi vytáhnu brokovnici, a trochu to tam obarvím. Sice to taktéž pokazí zážitek, ale snad méně než to proběhnutí (už jsem zkoušel).

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 21.5.2008 7:58
od sevencreature
Trance a neviditelnost - jasná volba.

Jinak ohledně melee zbraní - závěrečné fáze hry jsou s nimi opruz. Navíc kladivo na bossy je kupodivu plamenomet (a ne kladivo, jak by se na první pohled mohlé zdát, i když kladivo je taktéž stylové - narozdíl od katany) :mrgreen:

Napsal: 21.5.2008 11:27
od Carlos
MCZ: Omráčení (trance) to chce mít vysoko (myslím, že 4), abys ho dotykem neprobudil (ještě se můžeš zkusit kolem něj prosmýknout bokem, obyčejně to pomůže (hra kupodivu nepočítá natažené ruce coby část těla). Jinak já jsem jednoduše vletěl do místnosi (při té příležitosti chytil tři rány z revolveru), pak na něj hodil trance, abych mohl v klidu hacknout PC, a pak jen vylétnout jako čert pryč.

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 21.5.2008 16:02
od MCZ
Uh, zkusil jsem to zahrát ještě jednou a kupodivu to šlo úplně bez problému i zabíjení (ani jsem nemusel použít trance a dokonce jsem sebral tu jednu knížku v kanceláři s hlídačem).

SPOIL
Pochopil jsem správně, že chybí i ten item pro Pishu?

Jinak ten level design je trochu zvláštní, tedy co se týče kvality. Některé lokace jsou fakt báječné, ovšem pak se objeví ty dlouhé prázdné chodby bez místnosti a pozitivní dojem dost oslabí.

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Napsal: 21.5.2008 17:59
od Carlos
MCZ: Na moje měřítka byl Vampire vůbec plný kontrastních dojmů. Jakoukoli jinou hru s tak odfláklým bojovým systémem bych nikdy nedohrál (dal bych jí tak max. 2 hodiny).
SPOILS:
Item č. 1 - soška tam je (Rozbijte okno a uvnitř seberte sošku nutnou pro splnění questu occultish personality. - Tiscali games, já už si to nepamatoval ;) ); Item č. 2 najdeš až o mnoho později

Napsal: 22.5.2008 14:49
od yenn
Carlos píše:SPOIL: tu asijskou vampírku, to mi nešlo za boha zbraněmi na blízko udělat
Zajímavé, s katanou mi ten souboj přišel o dost jednodušší než se střelnými zbraněmi. sevencreaturem doporučovaný plamenomet se mi také neosvědčil.