
Motorismus
Moderátoři: Sadako, sevencreature
- Neferit Sr.
- Sigilan
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10.6.2006 18:10
- Bydliště: Vyrostl jsem v Kloboučkách, vy namyšlení velkoměšťáci! ]:>
Firkraag -uličniku
To se jako pozná vkus nevkus podle toho, že se mi líbí Felice? Tom jako proto, že nepotřebuji auto jak almaru s kosočtvercem na čumáku jsem vyznavatel kýče? No to mi vysvětli
Právě jsem se urazil
a nafoukl
Každému vyhovuje něco. Já na Felicii najezdil tisíce kilometrů, odhadem tak 50 tisíc. Zvládal jsem trasu PV. Senica, Trnava, Zvolen, Košice, Stará Lubovňa, Kysucké Nové Mesto, Žilina, Povážská Bystrica, Púchov a PV za dva dny při vedení 13 jednání a to v létě i v zimě. Auto mi vždy perfektně sedělo v rukách i na silnici a jel jsem svižně relativně bezpečně.
Co tedy toto všechno má společného se vkusem. To je volby na základě zkušenosti.


Právě jsem se urazil


Každému vyhovuje něco. Já na Felicii najezdil tisíce kilometrů, odhadem tak 50 tisíc. Zvládal jsem trasu PV. Senica, Trnava, Zvolen, Košice, Stará Lubovňa, Kysucké Nové Mesto, Žilina, Povážská Bystrica, Púchov a PV za dva dny při vedení 13 jednání a to v létě i v zimě. Auto mi vždy perfektně sedělo v rukách i na silnici a jel jsem svižně relativně bezpečně.
Co tedy toto všechno má společného se vkusem. To je volby na základě zkušenosti.
"Jde o to, že kdyby o něco šlo, bylo by dobré vědět, o co vlastně jde."
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
Vanda - pokud preferuješ velká francouzská auta a přitom Ti vadí, jak sedí felícia, tak nevím, co si o tom myslet. Francouzi mají jízdní vlastnosti hodně špatné. Mám najeto ěnjaké 2 tisíce kilometrů ve fungl novém Renaultu Megane a to auto sedělo jen o chlup lépe, než stará 120ka. V 16 let starém baworáku si mohu dovolit pětkrát víc. A to Renault patří mezi ty podařenější... S Felicíí jsem toho najezdil jen trochu a sedí taky určitě lépe, a s novou oktávkou to nejde absolutně srovnávat...
Frantíci jsou pohodlní, elegantní, ale praktičnost nic moc.
Frantíci jsou pohodlní, elegantní, ale praktičnost nic moc.
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Vallun: no mysli si o tom třeba to, že máme každý jiný zkušenosti. Vzhledem k tomu, že Peugota 305 jsem řídila tak 5 let a nyní řídím Renaulta Chamade T19 dalších 5 let. Oktávku jsem neřídila nikdy, takže nemůžu sloužit. Favorita a Felicii oproti tomu ano a prostě můj pocit byl, že v zatáčkách neseděl tak jako výše zmiňovaná 305 a T19. Já myslím, že i když mi budeš nakrásně tvrdit, že Favorit a Felicie opravdu sedí v zatáčkách lépe než 305 a T19, tak stejně to nijak nezmění můj pocit v těch autech. Třeba jen kupujem lepší gumy než majitelé těch Favoritů a Formanů
.
Jinak tomu Peugotu jsme doma přezdívali bílý tank, protože měl trochu víc posazený podvozek, tudíž jsem s ním projela i terény, kde by o podvozek nepřišel snad jenom Jeep.
Neferit sr.: s tím kosočtvercem na čumáku jsi mi připomněl, jak jsme se na svatbě smáli, že je Renault nevhodné auto pro nevěstu a Mercedes pro ženicha.

Jinak tomu Peugotu jsme doma přezdívali bílý tank, protože měl trochu víc posazený podvozek, tudíž jsem s ním projela i terény, kde by o podvozek nepřišel snad jenom Jeep.
Neferit sr.: s tím kosočtvercem na čumáku jsi mi připomněl, jak jsme se na svatbě smáli, že je Renault nevhodné auto pro nevěstu a Mercedes pro ženicha.

My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
Vanda - jasně, pocit je jedna věc. Ale pak tu máme takové věci, jako jsou lsoí testy a podobně. Felicia a Favorit na tom taky nejsou slavně, ale v klidu se mohou měřit s téměř jakýmkoliv frantíkem... Navíc se proslýchá, že francouzská pobočka Evropské garanční agentury není zrovna nejdůvěryhodnější...
EDIT: Tak jsem se chtěl podívat na to, jakže ten Chamade T19 vypadá, a co nevidím;) Spoustu známých tváří... Dělá vám to totéž?:) Jinak z fotek to tedy ma moc velkou světlost podvozku nevypadá... Navíc Felicie nám v pořádku sloužily an třech letních táborech, takže s tou průchodností terénem to taky nebude zlé...:)
EDIT: Tak jsem se chtěl podívat na to, jakže ten Chamade T19 vypadá, a co nevidím;) Spoustu známých tváří... Dělá vám to totéž?:) Jinak z fotek to tedy ma moc velkou světlost podvozku nevypadá... Navíc Felicie nám v pořádku sloužily an třech letních táborech, takže s tou průchodností terénem to taky nebude zlé...:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Ugh. Nic proti glorifikaci Felicie - není to špatné auto (je levné, má relativně malou spotřebu, snadno se shánějí náhradní díly, opravy jsou docela ok, svojí rychlostí 80 km/h vás dopraví relativně pohodlně kamkoliv), ale asi tak. Fajn auto co se týká poměru cena/výkon, ale toť vše. Snad každé další auto, které jsem měl tu čest řídit je lepší...Vallun píše:Navíc Felicie nám v pořádku sloužily an třech letních táborech, takže s tou průchodností terénem to taky nebude zlé...:)
Ze zmíněných značek - 120 je zábavnější (

Narozdíl od vás nejsem nějak velký řidič (řídím spíš občas - hlavně se vozím

Nejlepší auto, které jsem v poslední době řídil v ceně do 200 000,- je diesel VW...
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
- Neferit Sr.
- Sigilan
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10.6.2006 18:10
- Bydliště: Vyrostl jsem v Kloboučkách, vy namyšlení velkoměšťáci! ]:>
Vanda - to byla veselá svatba. A musím uznat, že na tom něco je
,
Sevencreature - já Felici neglorifikuji, já sní prostě mám dobré zkušenosti. Ze všeho co jsem řídil byl uděla tyto závěry:
největší pocit bezpečí - tank T 55, z normální techniky Ford Focus
pohotovost k jízdě - Fiaty
opravitelnost vlastními silami - od Š-1202 po Š-120 všechno
srdeční záležitost - Felicie
JInak zkušenosti má asi každé jiný. I na Škodovku jakéhokoliv typu se dnes dají koupit super pláště je to otázka perování. I Felicie dovede jeli v dobrém stavu a vede ji zkušený řidič, sedět jak přibitá.

Sevencreature - já Felici neglorifikuji, já sní prostě mám dobré zkušenosti. Ze všeho co jsem řídil byl uděla tyto závěry:
největší pocit bezpečí - tank T 55, z normální techniky Ford Focus
pohotovost k jízdě - Fiaty
opravitelnost vlastními silami - od Š-1202 po Š-120 všechno
srdeční záležitost - Felicie
JInak zkušenosti má asi každé jiný. I na Škodovku jakéhokoliv typu se dnes dají koupit super pláště je to otázka perování. I Felicie dovede jeli v dobrém stavu a vede ji zkušený řidič, sedět jak přibitá.
"Jde o to, že kdyby o něco šlo, bylo by dobré vědět, o co vlastně jde."
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Neferit Sr.
- Sigilan
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10.6.2006 18:10
- Bydliště: Vyrostl jsem v Kloboučkách, vy namyšlení velkoměšťáci! ]:>
To co jsem odcitoval, je pouze v poloze nejlepší nebo nejskvělejší. To neznamená, že je Felicie krám.
Nemusí být nejlepší v ničem. Mě stačí to, že je všem co potřebuji nad průměrem, je pro mě finančně dostupná, umím se o ni postarat a spraví mi ji de fakto kdokoliv, kdo rozumí autům.
Nemusí být nejlepší v ničem. Mě stačí to, že je všem co potřebuji nad průměrem, je pro mě finančně dostupná, umím se o ni postarat a spraví mi ji de fakto kdokoliv, kdo rozumí autům.
"Jde o to, že kdyby o něco šlo, bylo by dobré vědět, o co vlastně jde."
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsem se vydal s naším kouskem umělé hmoty, který se opovažuje říkat si Renault, do Brna. Hledaje v centru vhodné místo pro parkování, zastavili mě v pravé poledne na hlavní třídě u Hlavního nádraží příslušníci, přátelsky upozornili, že nesvítím, a vybrali 500,- příspěvek na svůj koblihový mejdan.
Leč milý Renault se rozhodl, že ježdění bylo dost a odmítal se hnout z místa. Hodní příslušníci mě ještě odtlačili mimo hlavní provoz a já začal (s vidinou toho, že za pár hodin musím v Brně něco vyřídit) zoufale přemýšlet, jak se dostanu z centra Brna autem, které odmítá nastartovat a stojí na místě, kde se opravdu parkovat nesmí. Nakonec mě po několika hodinách zachránila (díky jedné Sigilance
) Škoda FELICIE, která přijela a statečně mi pomocí několika kabelů dodala tolik potřebnou energii k nastartování. 
Takže Felicie ANO, Thalia NE.
Leč milý Renault se rozhodl, že ježdění bylo dost a odmítal se hnout z místa. Hodní příslušníci mě ještě odtlačili mimo hlavní provoz a já začal (s vidinou toho, že za pár hodin musím v Brně něco vyřídit) zoufale přemýšlet, jak se dostanu z centra Brna autem, které odmítá nastartovat a stojí na místě, kde se opravdu parkovat nesmí. Nakonec mě po několika hodinách zachránila (díky jedné Sigilance


Takže Felicie ANO, Thalia NE.

Naposledy upravil(a) Ajantis dne 19.5.2007 14:14, celkem upraveno 2 x.