Stránka 15 z 30

Napsal: 16.5.2007 15:18
od Firkraag
Vanda: Konecne nekdo kdo ma vkus 8-)

Napsal: 16.5.2007 17:31
od Neferit Sr.
Firkraag -uličniku :evil: To se jako pozná vkus nevkus podle toho, že se mi líbí Felice? Tom jako proto, že nepotřebuji auto jak almaru s kosočtvercem na čumáku jsem vyznavatel kýče? No to mi vysvětli :evil:

Právě jsem se urazil :-D a nafoukl :-D

Každému vyhovuje něco. Já na Felicii najezdil tisíce kilometrů, odhadem tak 50 tisíc. Zvládal jsem trasu PV. Senica, Trnava, Zvolen, Košice, Stará Lubovňa, Kysucké Nové Mesto, Žilina, Povážská Bystrica, Púchov a PV za dva dny při vedení 13 jednání a to v létě i v zimě. Auto mi vždy perfektně sedělo v rukách i na silnici a jel jsem svižně relativně bezpečně.

Co tedy toto všechno má společného se vkusem. To je volby na základě zkušenosti.

Napsal: 16.5.2007 17:42
od Ajantis
Neferit Sr. píše:Co tedy toto všechno má společného se vkusem. To je volby na základě zkušenosti.
Viděls Firkraagovo auto? Já bych byl jen rád, že dle něj nemám vkus. :-)

Napsal: 16.5.2007 18:03
od Firkraag
:lol:
Samozrejme jsem myslel vkus na znacku auta.. Ne na to jak vypada..
;-)

Napsal: 16.5.2007 19:22
od Vallun
Vanda - pokud preferuješ velká francouzská auta a přitom Ti vadí, jak sedí felícia, tak nevím, co si o tom myslet. Francouzi mají jízdní vlastnosti hodně špatné. Mám najeto ěnjaké 2 tisíce kilometrů ve fungl novém Renaultu Megane a to auto sedělo jen o chlup lépe, než stará 120ka. V 16 let starém baworáku si mohu dovolit pětkrát víc. A to Renault patří mezi ty podařenější... S Felicíí jsem toho najezdil jen trochu a sedí taky určitě lépe, a s novou oktávkou to nejde absolutně srovnávat...

Frantíci jsou pohodlní, elegantní, ale praktičnost nic moc.

Napsal: 17.5.2007 3:25
od Vanda
Vallun: no mysli si o tom třeba to, že máme každý jiný zkušenosti. Vzhledem k tomu, že Peugota 305 jsem řídila tak 5 let a nyní řídím Renaulta Chamade T19 dalších 5 let. Oktávku jsem neřídila nikdy, takže nemůžu sloužit. Favorita a Felicii oproti tomu ano a prostě můj pocit byl, že v zatáčkách neseděl tak jako výše zmiňovaná 305 a T19. Já myslím, že i když mi budeš nakrásně tvrdit, že Favorit a Felicie opravdu sedí v zatáčkách lépe než 305 a T19, tak stejně to nijak nezmění můj pocit v těch autech. Třeba jen kupujem lepší gumy než majitelé těch Favoritů a Formanů ;-) .
Jinak tomu Peugotu jsme doma přezdívali bílý tank, protože měl trochu víc posazený podvozek, tudíž jsem s ním projela i terény, kde by o podvozek nepřišel snad jenom Jeep.

Neferit sr.: s tím kosočtvercem na čumáku jsi mi připomněl, jak jsme se na svatbě smáli, že je Renault nevhodné auto pro nevěstu a Mercedes pro ženicha. ;-)

Napsal: 17.5.2007 7:21
od Vallun
Vanda - jasně, pocit je jedna věc. Ale pak tu máme takové věci, jako jsou lsoí testy a podobně. Felicia a Favorit na tom taky nejsou slavně, ale v klidu se mohou měřit s téměř jakýmkoliv frantíkem... Navíc se proslýchá, že francouzská pobočka Evropské garanční agentury není zrovna nejdůvěryhodnější...

EDIT: Tak jsem se chtěl podívat na to, jakže ten Chamade T19 vypadá, a co nevidím;) Spoustu známých tváří... Dělá vám to totéž?:) Jinak z fotek to tedy ma moc velkou světlost podvozku nevypadá... Navíc Felicie nám v pořádku sloužily an třech letních táborech, takže s tou průchodností terénem to taky nebude zlé...:)

Napsal: 17.5.2007 11:56
od sevencreature
Vallun píše:Navíc Felicie nám v pořádku sloužily an třech letních táborech, takže s tou průchodností terénem to taky nebude zlé...:)
Ugh. Nic proti glorifikaci Felicie - není to špatné auto (je levné, má relativně malou spotřebu, snadno se shánějí náhradní díly, opravy jsou docela ok, svojí rychlostí 80 km/h vás dopraví relativně pohodlně kamkoliv), ale asi tak. Fajn auto co se týká poměru cena/výkon, ale toť vše. Snad každé další auto, které jsem měl tu čest řídit je lepší...

Ze zmíněných značek - 120 je zábavnější ( :lol: ), Peugeot 205 (malý čertík) je živější a vůbec radost řídit, všechny fordy to samé, VW se nedá vůbec srovnávat, o asijských autech ani nemluvě.

Narozdíl od vás nejsem nějak velký řidič (řídím spíš občas - hlavně se vozím :-).

Nejlepší auto, které jsem v poslední době řídil v ceně do 200 000,- je diesel VW...

Napsal: 17.5.2007 12:30
od Vallun
7c - ale to přesně píšu nahoře - nejdůležitější je definovat potřeby a mžonsoti a z toho vyjít.

Diesel VW je co?:) jak staré?

Napsal: 17.5.2007 18:40
od Neferit Sr.
Vanda - to byla veselá svatba. A musím uznat, že na tom něco je :-D ,

Sevencreature - já Felici neglorifikuji, já sní prostě mám dobré zkušenosti. Ze všeho co jsem řídil byl uděla tyto závěry:

největší pocit bezpečí - tank T 55, z normální techniky Ford Focus
pohotovost k jízdě - Fiaty
opravitelnost vlastními silami - od Š-1202 po Š-120 všechno
srdeční záležitost - Felicie

JInak zkušenosti má asi každé jiný. I na Škodovku jakéhokoliv typu se dnes dají koupit super pláště je to otázka perování. I Felicie dovede jeli v dobrém stavu a vede ji zkušený řidič, sedět jak přibitá.

Napsal: 17.5.2007 19:00
od sevencreature
Vallun píše:Diesel VW je co?:) jak staré?
Hmm, bohužel teď neznám podrobnosti, jinak bych pochopitelně napsal, co je to za typ :-? Ale mám dojem, že to byl VW Bora (1,9 TDi).

Napsal: 17.5.2007 19:04
od Firkraag
Neferit Sr. píše:největší pocit bezpečí - tank T 55, z normální techniky Ford Focus
pohotovost k jízdě - Fiaty
opravitelnost vlastními silami - od Š-1202 po Š-120 všechno
srdeční záležitost - Felicie
Tak v cem je nejlepsi, kdyz vlastne vnicem nejlepsi neni??? :twisted:

Napsal: 17.5.2007 20:37
od Neferit Sr.
To co jsem odcitoval, je pouze v poloze nejlepší nebo nejskvělejší. To neznamená, že je Felicie krám.

Nemusí být nejlepší v ničem. Mě stačí to, že je všem co potřebuji nad průměrem, je pro mě finančně dostupná, umím se o ni postarat a spraví mi ji de fakto kdokoliv, kdo rozumí autům.

Napsal: 17.5.2007 20:40
od Vallun
Neferit Sr. - naprostý souhlas. Já ale kvůli psum preferuji pdostatně větší kufr, takže bych asi musel jít do tej Dacie:/

Napsal: 19.5.2007 12:10
od Ajantis
Včera jsem se vydal s naším kouskem umělé hmoty, který se opovažuje říkat si Renault, do Brna. Hledaje v centru vhodné místo pro parkování, zastavili mě v pravé poledne na hlavní třídě u Hlavního nádraží příslušníci, přátelsky upozornili, že nesvítím, a vybrali 500,- příspěvek na svůj koblihový mejdan.
Leč milý Renault se rozhodl, že ježdění bylo dost a odmítal se hnout z místa. Hodní příslušníci mě ještě odtlačili mimo hlavní provoz a já začal (s vidinou toho, že za pár hodin musím v Brně něco vyřídit) zoufale přemýšlet, jak se dostanu z centra Brna autem, které odmítá nastartovat a stojí na místě, kde se opravdu parkovat nesmí. Nakonec mě po několika hodinách zachránila (díky jedné Sigilance ;-)) Škoda FELICIE, která přijela a statečně mi pomocí několika kabelů dodala tolik potřebnou energii k nastartování. :-)
Takže Felicie ANO, Thalia NE. :-)