Stránka 15 z 28

Napsal: 13.7.2007 19:40
od AlmSiVi
A jo, máš pravdu, vlastně je to munice pro Metal Rod, která je součástí BMU.

Napsal: 14.7.2007 8:08
od Drow Assasin
neni to munice pro železnou tyč. sou tam jen vybušne ohnive a explodujici naboje, navic molotovovuv koktejl je nevyjmutelný z invetáře :-)

Napsal: 14.7.2007 11:48
od Mecker
Tak teď jsem tedy zmaten, co to tedy vůbec je?

Napsal: 14.7.2007 19:44
od Drow Assasin
mno nwm asi nakej easter egg tvurcu :lol: :lol:

Napsal: 14.7.2007 20:06
od Mecker
Asi tak. Protiže i v BG I, bylo něco podobného a ještě třeba Plamenomet, Laser, Granát, Smrtící paprsek Dr. Mrazoše a pod.

Napsal: 14.7.2007 21:03
od Morty
aha a to vsetko spravil znamy(najma pre fallouterov) typek LeeRoy :-P

Napsal: 24.7.2007 18:20
od Danča
Ahoj, kde najdu štít proti beeholderovým paprskům?

Napsal: 24.7.2007 19:04
od Mecker
V Dobrodruhově krámku u bonusové obchodnice, musíš mít ale ToB nebo platinovou edici.

Kundane

Napsal: 25.7.2007 23:16
od Datur Barbatus
Jak je to s touhle zbraní. Je u ní napsáno, že má rychlost 0, ale to neznamená, že mi přidává útok, ne? Jenom útočím dřív. A to utočim celkově dřív, nebo jen s touhle zbraní? Nepobírám jak se to ve hře vypočítává.

Napsal: 26.7.2007 6:42
od sevencreature
Kundane přidává útok za kolo. Jen se o tom autoři zapomněli zmínit v popisku. Počet útoků za kolo jinak s rychlostí nemá nic společného. Rychlost určuje, kolikátá v pořadí bude zbraň v jednom kole útočt - hodně zhruba řečeno, když jsou dva jinak stejní nepřátelé, jeden má zbraň s rychlostí 1 a druhý s rychlostí 8, ten s rycchlostí 1 útočí první, potom ostatní s rychlostmi 2 až 7 a pak ten s 8.

Napsal: 26.7.2007 16:11
od Datur Barbatus
sevencreature píše:Kundane přidává útok za kolo. Jen se o tom autoři zapomněli zmínit v popisku. Počet útoků za kolo jinak s rychlostí nemá nic společného. Rychlost určuje, kolikátá v pořadí bude zbraň v jednom kole útočt - hodně zhruba řečeno, když jsou dva jinak stejní nepřátelé, jeden má zbraň s rychlostí 1 a druhý s rychlostí 8, ten s rycchlostí 1 útočí první, potom ostatní s rychlostmi 2 až 7 a pak ten s 8.
Díky za objasnění, takže když má zbraň v mí levý (off-hand) ruce nižší rychlost, než ta v pravý, tak bude nejdřív kosit levačkou s menším THACO (předpokládám postih za off-hand) a až potom sekne tou v pravý, jestli tomu správně rozumim.

Když mám 4 útoky za kolo, tak útočim 4krát s levou i s pravou?

Napsal: 26.7.2007 17:12
od sevencreature
Ne. Se zbraní v off-hand útočíš vždy jen jednou za kolo (no, kdoví, jak to je v případě Improved Haste nebo Whirlwindu). Takže když máš v off-hand zbraň, která ti přidává jeden útok za kolo, tak ho ve skutečnosti přidává té zbrani, co máš v primární ruce - čili je to poměrně výhodné.

Napsal: 11.8.2007 11:05
od fuzzi
Razfallow píše:Počet útoků jsem už rozepisoval. Beze zbraně má 2 útoky, se zbraní, ve které má 2 * má 2 a 1/2 útoku za kolo (s TGM a 5 * má 3 a 1/2 útoku za kolo).
Pokud je za 2 * 1/2 útoku, tak ten válečník by měl mít se 4 * 3 útoky a s 5 * to samé ne? Nebo ta poslední páta přidává sama o sobě další 1/2 útoku? Jinak ja mám BG II počeštěné a podle toho, co je napsané u té poznámky, když se přidávají *, tak za první * akorát zmizí postihy při používání zbraně a za každou další * je + 1/2 útoku. Takže za 5 * = 2 útoky, protože ta první nic nepřidává. Źe by chyba v překladu? Jinak dá se TGM sehnat někde zvlášť? Zatím jsem ho našel vždy v nějakém packu, který toho upravoval celkem dost a to nechci. A ještě bych se chtěl zeptat, jestli tech 5* 3 a 1/2 útoku koresponduje s AD&D nebo ta utilita je klasický cheat, pže pokud možno bych se chtěl řídit podle pravidel.

EDIT:
Razfallow píše:- jako všechna povolání mají na 1. levelu jeden útok; na 7. a 13. dostanou bonus 1/2 za kolo, takže na 13. levelu bude mít válečník 2 základní útoky za kolo
Tohle mi taky moc nesedí. Alespoň v BG 1 ne. S postavou na 8. úrovni, která drží zbraň, u které nemám žadné * má pořád 1 útok. Jinak mám válečníka na 8. úrovni a s pěti * u zbraně, kterou drží, mám 3 útoky za kolo resp. 6/2.

EDIT 2: V BG 1 je to s těma * takto: konkrétně u bojovníka na 8.úrovni

- zbraň s 0 * = 1 útok
- zbraň s 1 * = 1 a 1/2 útoku
- zbraň s 2 * = 2 útoky
- zbraň s 3 * = 2 útoky
- zbraň s 4 * = 2 útoky
- zbraň s 5 * = 3 útoky

Napsal: 11.8.2007 12:03
od Razfallow
Takže ještě jednou.

1) Válečníci (bojovník, hraničář a paladin)
- dostávají bonus 1/2 za kolo na 7. a 13. úrovni (platí pouze pokud mají aspoň jednu * v dané zbrani)
- za první 2 * ve zbrani dostávají 1/2 za kolo
- za 5 * dostávají další 1 útok za kolo (pouze BG1, IWD1 nebo s modem True Grandmastery)

2) všichni ostatní (kromě mnicha v BG2)
- ať už je počet * jakýkoli, vždy budou mít pouze 1 útok za kolo

Pravidlo s 5 * je pouze v BG1 a IWD1, z BG2 to bylo odstraněno (možno vrátit modem).

Napsal: 11.8.2007 12:58
od fuzzi
Razfallow píše:Takže ještě jednou.

1) Válečníci (bojovník, hraničář a paladin)
- dostávají bonus 1/2 za kolo na 7. a 13. úrovni (platí pouze pokud mají aspoň jednu * v dané zbrani)
- za první 2 * ve zbrani dostávají 1/2 za kolo
- za 5 * dostávají další 1 útok za kolo (pouze BG1, IWD1 nebo s modem True Grandmastery)

2) všichni ostatní (kromě mnicha v BG2)
- ať už je počet * jakýkoli, vždy budou mít pouze 1 útok za kolo

Pravidlo s 5 * je pouze v BG1 a IWD1, z BG2 to bylo odstraněno (možno vrátit modem).
Moc to nechápu. K čemu je v BG 2 u zbraní 3,4 a 5 hvězdička kdyz hraju bez TGM ?