Stránka 15 z 24
Napsal: 23.5.2006 7:48
od Tokkar
Teď už nevím kdo, ale někdo tady udělal mod, který tyhle nahodilosti eliminuje. (asi Jab, nebo yenn? i Raz by to mohl být

)
Napsal: 23.5.2006 9:50
od Razfallow
Mattheus píše:
Dotaz na konec: ma to cenu psat? S pouzitim ruznych utilit (Near Infinity) je mozne ziskat ty informace?
Lze, ale je to spousta práce.
Napsal: 23.5.2006 22:26
od Sirine
Elessar píše:Nutno podotknut, ze Yachika medzi tym IWD 2 tak trochu chytila... Ale mas pravdu, na BG2 sa nehrabe, a uz sakra nie na kelnoty typu PST alebo Fallout...
...každá hra je totiž o něčen úplně jiném...

Napsal: 23.5.2006 22:33
od Razfallow
Tokkar píše:Teď už nevím kdo, ale někdo tady udělal mod, který tyhle nahodilosti eliminuje. (asi Jab, nebo yenn? i Raz by to mohl být

)
Já určitě ne. Byl by to dost práce, a taky, jaký předmět vybrat, že?
Napsal: 24.5.2006 0:36
od yenn
Mattheus: Náhodné předměty jsou vypsány v návodu od Dana Simpsona -
FAQ/Walkthrough.
Tokkar: Afaik si sevencreature vytvořil utilitku, která zajišťuje generování subjektivně (někdy i objektivně

) nejlepšího předmětu.
Btw: já a modding/programování? -

Napsal: 24.5.2006 22:50
od Mattheus
> yenn:
Diky za ten link; velice povedeny text. Taky me obeznamil s tim, proc nejde tezkou zver odstrelit po jednotlivcech jelikoz pribyla featura "call for help". Takze ted na ubohy player vyriti najednou pulka levelu a je v ri...
Je mozne tu utilitku (sevencreature) sehnat? Na seznamu modu pro IWD jsem to nenasel.
Napsal: 25.5.2006 7:45
od Tokkar
Mattheus píše:Je mozne tu utilitku (sevencreature) sehnat? Na seznamu modu pro IWD jsem to nenasel.
Nejlépe ho kontaktovat přes PM.

Napsal: 25.5.2006 8:34
od sevencreature
Jj, dělal jsem to, ale momentálně to není na webu a mám trochu problémy s připojením. Jak to bude fungovat, tak to uploadnu a hodím sem odkaz.
Napsal: 26.5.2006 20:47
od sevencreature
http://havy.ic.cz/iwd_rnd_items.zip
Postup viz readme.txt.
Jak už psal yenn, předměty jsem vybíral dle vlastního uvážení - někde jsem nechal náhodné (když to bylo jedno).
Napsal: 30.5.2006 1:12
od Mattheus
>sevencreature: Dekuju; snad mi pomuze. Mozna to trochu "optimalizuju" pro hranicara.
U Kaylessy je mozne urcity predmet nahrazovat jinym (krome PIECE1)? Chybi mi tam jeji luk. Teda jestli ten soubor neni chranen kontrolnim souctem...
Napsal: 30.5.2006 1:44
od sevencreature
Mattheus: Ten Kaylessin luk není žádný zázrak. Osobně jsem Messenger of Seth nedal z ruky od chvíle co jsem ho našel
Ale jinak ano, ty předměty v CRE můžeš bez problémů nahrazovat.
Napsal: 30.5.2006 13:05
od Mattheus
Mno proti jednotlivcum (i strelcum) je vynikajici - proste nemaji sanci opetovat palbu. Proti skupine strelcu bych ale uvazoval jestli pridany AC bonus (treba Long Bow +2 Defender) neprijde lepe...to ale zalezi na tom kolik mas AC. Ted jak hraju solo RNG jsem z toho na rozpaky ktery pouzit :)
Napsal: 2.6.2006 12:43
od Frosty
citace z otázek a odpovědí
Vlasák píše:Byť musím podotknout, že zrovna 3e byl prvek, který se mi, spolu s lepšími dialogy, v IWD2 ještě celkem líbil (ač 3e rád nemám

).
Ale jo, jak říkám - pár dobrých nápadů tam je - konkrétně nošení a používání zbrojí a zbraní. Mág si klidně může na sebe vzít zbroj - ovšem s patřičnýmy postihy, které se mu snižují - pokud se zbrojí 'trénuje' - logické, velmi dobře udělané... Ovšem vzápětí tento fajn prvek 'zabije' fakt, že s obouručním mečem může postava máchat stejně dobře a rychle, jako třeba s dýkou.. (tedy možná

)
Stejně tak přidělování expů dle úrovně postavy.
Myšlenka velmi dobrá, avšak jaképak přijde rozčarování když po velmi vyčerpávajícím a nervy drásajícím boji
(který se neobejde bez pár loadů) s prvním drakem
(strážce portálu) kterého skupina vidí - dostane za tuhle potvoru stejně xp (1950) jako za železného golema, který se jí pár hodin po tomle souboji připlete do cesty a za 10 vteřin je po něm.
Nemluvě o dalších, relativně lehčích potvorách, za které dostane i víc než 1950...
EDIT: Tokkar - díky za doplňující info. Poupraveno.
Napsal: 2.6.2006 12:51
od Tokkar
Frosty píše:Ovšem vzápětí tento fajn prvek 'zabije' fakt, že s obouručním mečem může postava máchat stejně dobře a rychle, jako třeba s dýkou..
tohle je s otazníkem.
Pokud si prohledneš zbraně v NI, zjistiš, že se u nich objevuje i kolonka Item ability, kde je i rychlost. To ze to není v popisu je jina vec. Otazka je, zda a jak se to projevuje ve hře? Ale mělo by.
Napsal: 13.6.2006 8:50
od Frco
Ked hravam IWD, tak citim, ze mi trosilinku seka. Postavy ked sa hyby tak sa kazdych par sekund tak trhnu a pokracuju dalej. Je to len taka mala vada na krase ale chcem to mat 100%, ako predtym. Dal som aj reinstall a nic. Nemoze to byt tym, ze mam plny HDD? Celkovo 120GB/120GB. Pocitac mam 2800+......proste tam problem nie je. Nemoze to byt hardverovo,alebo nejakym vyrusom?