Stránka 16 z 30
Napsal: 19.5.2007 14:07
od Neferit Sr.
Ajantis -

Jak milé a inspirující. Já to říkám, Felicie je Felicie. Navíc když dojde baterka Felicii tak ji prostě roztlačíš. Má rozvody na řetezech. Nové supervozy na řemenech a roztlačit znamená možnost zničení motoru.
Napsal: 19.5.2007 14:09
od Firkraag
Novym supervozum baterka nedochazi..

Napsal: 19.5.2007 14:26
od Neferit Sr.
Firkraag - nevíš o čem mluvíš. Než jsem se dostal k branži, kterou dělám nyní, tři roky jsem prodával autoakumulátory,opravoval startéry a alternátory a hledal spoustu důvodů proč i ta nejmodernější auta nenastartují. Čím modernější vůz, tím více elektromotorů, vodičů a všech možných elektrosoučástek. Čím více všepletě, tím více možností, že se nějaký vodič uvolní. A pak vznikne odběr. A odběr znamená, že uměrně jeho velikosti se baterie sama vybije. Za tři roky jsem neřešil ani jednu škodovku, ale přes 100 takzvaných západních supervozů.
Napsal: 19.5.2007 14:50
od Ajantis
Neferit Sr.:
A co teprve západní supermotorky. Tedy spíš východní supermotorky.
Já si za 3 roky s Hondou užil takových radostí. Svíčky, baterka, elektronika, pořád se něco kazilo, každou chvíli mě někde nechala stát, a to byl 4 roky starý stroj v celkově vynikajícím stavu.
Napsal: 19.5.2007 14:54
od Morty
niet nad stareho dobreho simsona, alebo jawu, ze?
Napsal: 19.5.2007 15:08
od Ajantis
xRage píše:niet nad stareho dobreho simsona, alebo jawu, ze?
S různými fichtly, mustangy a simsony jsem se setkával příliš často, abych je ještě mohl mít rád. Je pravda, že si na nich kamarádi uměli opravit všechno, problém ale byl, že pořád jen opravovali a nejezdli.
Ale třeba Jawa 350, pokud se o ni člověk dobře stará, je docela fajn stroj,
Napsal: 19.5.2007 15:18
od Morty
njn, jawu 350 kupuje kamarat... ono, ked si zozeniem nejake peniaze, asi si kupim tiez tu jawu 350, alebo simsona
aj ked mojim velkym snom je stvorkolka... taka 120ka na zaciatok, a neskor vymakana 1100

a to sa rovno mozem ist obesit, a bude to lacnejsie

Napsal: 19.5.2007 16:21
od Vallun
Nějakou Jawu měl děda, ale to už je dávno, byla hezky fialová a zdála se mi obrovská. Když jsme nedávno vyštrachal ěnjakou fotku, tak vypadala docela malá:)
Jinak Neferit Sr. má naprostou pravdu. Nemohu zapomenout na to, jak jsme se stodvácou roztáčely BMW, kterému se rpostě nějak nechtělo...
Napsal: 19.5.2007 22:10
od Mecker
Jo Jawy, to byly stroje. Pamatuji si že jsme měli s bratrem 175 a zaboha nešla rozfakat (protože jsme ji skládyly my

). Ale otec má 350 a ta je fakt super.
Jimak jsem v garáži měl několik dobrých strojů: "chrchl" (skládaný), Simson a "kozí dech" (něco jako babeta, také se šlapkami, ale mnohem starší).
Napsal: 20.5.2007 9:41
od Neferit Sr.
Já bych zde nechtěl vypadat jako člověk který se brání novým, vysoce automatizovaným a vysoce bezpečným automobilům. Já jsem studoval VSOŠ v Žilině, což byla automobilní průmyslovka modifikovaná pro armádu na službu PHM.
Takže já se vyznám v konstrukci-dělali jsme výpočty rámů i samonosných karoserií, lichoběžníků řízení, převodovek, jezdili po automobilkách i velko opravnách. Autům prostě rozumím.
Já má rád technický pokrok. Ne všemu sice rozumím, ale myslím si, že dnešní vůz by neměl vypadat jak Ford T. Ale proč by měl být složitý jako kosmická loď?
Zažil jsem nádherný extrém. Byl jsem s kocourem na přehradě v Plumlově.Jen tak si ji obejít a něco pěkného vidět. Přišla bouřka, taková ta letní rychlá. Na parkovišti stál pod dráty 22 kilovolt moderní Ford. Jeho řidič byl nepříčetný. V autě dva počítače a jak přšelo a na karoserii padala ionizovaná voda od těch drátů, tak to auto ani neotevřel. Nějaký plášťový náboj vše vyřadil. Nakonec ho odvezla odtahovka a po 3 hodinách se auto samočinně vybilo a opět fungovalo.Vím to bezpěčně byl to můj zubař.
To by se mé primitivní Š 120 nemohlo stát. Takže já s vozem starým tehdy 24 let v pohodě odjel a on s vozem za 740 tisíc starým dva měsíce sháněl odtah. Co se týká vozidel, mělo by jít o přiměřenost v jejich vybavování.
Napsal: 20.5.2007 12:06
od Vallun
Neferit Sr. - No, tahle storka především potvrzuje bratrovu průpovídku, že když někdo mocí mermo chce dělat doktora, ale je na to moc blbej, tak jde na zubaře, a ten kdo sice doktora udělá, ale stejně je blbej,t ak je z něj kožař:) Nechci se pana zubaře dotknout, ale zaparkovat auto pod dráty VVN není imho nic inteligentního...
Co se týče této koncepce obecně - ať klidně dělají auta s kosmickou technologií, ale ať uvádí na trh i modely, které budou "podobné" 120ce - zkrátka jednoduchá auta bez drahých a zbytečných serepetiček... Ona taková škoda 120, kdyby se psotavila s použitím dnešních moderních technologií, ale bez jakéhokoliv rozšíření prvků, tak by nemusela být vůbec, ale vůbec marná. Snad jen ten kufr by šel řešit lépe:)
Napsal: 20.5.2007 12:38
od Firkraag
Nejaka nova Skoda 120 jo?

Cim by to auto melo byt podobne? Nenapada me jedina dobra vlastnost toho auta.. Mozna jen ze se da opravit skoro vse doma.. Ale kdyz pouzijes nove technologie tak opravis prdlacku..
Ja se vam divim.. Co treba takova klimatizace? Pro Vas zbytecnost co? Nebo ABS, TC, Airbagy.. Vyhrivany sedacky.. Nebo alespon okna v el.
Mezi nama je rozdil ten, ze vy jezdite, protoze musite ale ja jezdim i proto, ze me to proste bavi..
Napsal: 20.5.2007 12:51
od Sadako
Firkraag: Škoda 120 má náporovou klimatizaci, to také není málo.

Napsal: 20.5.2007 13:21
od Vallun
Firkr - klimatizace akorát žere benzín, ergo níčí přírodu a nakonec i Tvé zdraví, když přecházíš z jedné extrémní teploty do druhé.
ABS a AirBagy bych ještě zkousnul - jde o bezpečnost a není to nic složitého.
Elektrický okna a vyhřívané sedačky neptořebuji, toje typický příklad zybtečnosti navíc, která může vybít baterku, zapálit auto nebo provést ěnco podobného, navíc to jen zdražuje auto i vlastní provoz.
Co je TC nevím:)
Posilovač řízení a podobné serepetičky (EBRD) taky nechci, nepotřebuji.
A myslím,že když bys udělal škodovku 120 "nově" tak bys jí stále orpavil mnohem snáz..
Mne taky hodně baví řídit, ale k tomu fakt neptořebuju vyhřejvanej posez:)
Napsal: 20.5.2007 13:29
od Firkraag
No jo no.. Radsi chcipnu vedrem nez mit vetsi spotrebu o 2dcl na sto

Je videt ze sis v zime nikdy nezatopil pod prdeli.. Mluvil bys jinak

TC je kontrola trakce..
U vetsich a tezsich vozu je servo nezbytne.. U skodarny mi hrebenovy rizeni stacilo
A porad jsem se nedozvedel tu dobrou vlastnost te 120ky!