S tím naprosto souhlasím. Taky proto jsem ho, jak jsem psal, zatím nedokázal dohrát, vždy si troufnu jen na kousek a pak se zase koukám po něčem jiným. Sem tam se sice vyskytly momenty, při kterejch jsem si už skoro začal říkat, že to není zas tak špatný, ale ono to špatný je. Tahle polovičatost je fakt prokletí, netuším proč se zastavili Bioware takhle uprostřed cesty. Vlastně asi tuším, snažili se shrábnout co nejvíc peněz, výsledek je pak takovej jakej je...
Někde jsem četl, že Atari, které vlastní jméno BG, má na něj nárok do roku 2011. Jak je to teď opravdu netuším a nejsem si jistej ani tím, nakolik ten zdroj byl spolehlivej (jednoduše už nevím, kde jsem to vyhloubal). Nevím ani zda by to vůbec mohla být dobrá zpráva, já tak nějak doufal, že by se do nový BG mohl pustit Obsidian. A ten se mi zdá až nějak moc podezřele spolupracuje s Atárkem. Nebo už ne? (Kruciš, nedělali oni F3: New Vegas?)
Už se nemůžu dočkat, až se přes NWN2 prokoušu k datadisku SoZ. Drakensang, který jsem si pořídil stejně jako NWN2 teprve nedávno jsem zatím (ač už docela rozehraný) schoval na později. Je krásný zase jednou se toulat Faerûnem...
Pokud jsi ještě nekoukal na to demo z Herousů 6, fakt doporučuju, je ke stáhnutí zdarma. Nebo aspoň na videa z gameplaye, mě až chytlo za srdce, jak kouzelně jde udělat pseudo3Dizo grafiku v dnešní době... Taky bych chtěl dodat, že další věc, která se dneska už moc nenosí a jejíž přítomnost semi u HoMaMu VI líbí je přítomnost černý mlhy. Je na tom cosi kouzelnýho, když se do hry zapojí moment překvapení a ty nevíš, co tě na dalších pár krocích čekáš, popřípadě ještě jako v BG do určitý vzdálenosti nevidíš nepřátele. Strašně se mi líbilo to objevování mapek v BGčku a zrovna v jedničce jsem všechny mapy podrobně procházel a kochal se kouzelnou krajinou. Prostě úplně jinej pocit, než když člověku hra vysype (jako obstarožní laciná urva) všechno najednou.
Video třeba zde:
http://www.youtube.com/watch?v=T7oxNBahCXs
Jistě, jsou tam trochu (drobet
) rozházený velikostní (nebo jak to nazvat) poměry, a jednodušší modelace terénu, přece jenom skály a skalky tu jsou od toho aby jen překážely - i když to vlastně i v BG. tam si člověk taky občas našel nějakou tu "skrytou" stezku. Prostě první věc která mě napadla, když jsem to demo pustil byla: "A pak že to ksakru nejde..."
I když ono to není až tak trefný. Je jasný, že to jde - on se asi jen každej bojí toho, že by to neprodal.
edit: Tak jsem se začetl do počátku této diskuse (zatím jsem zkonzumoval jen pár stránek) a zaujala mě tam ta myšlenka pokračování jako prequelu. Mě osobně by se líbilo, kdyby hráčská postava začínala na prvním levlu, během doby nesnází by hráč řešil nějaký ty trable kolem boha zabíjení a následně mu do rukou osud přihraje malého Sarevoka, dítě šokovaný krutostí, s určitou temnou skvrnou. V týhle chvíli by se HH stával hrnčířem a se Sarevokem (třeba podobně jako mág s přítelíčkem) by se protloukal světem a učil, tvaroval osobnost malého zplozence. Fandové by sice věděli jak tenhle příběh skončí, ale svým jednáním by mohli ovlivnit pozadí příběhu. Až by třeba nakonec namísto story o drsným, ctižádostivým a krutým řezníkovi stal Sarevokův osud příběhem dítěte s pohnutou minulostí, nesprávně pochopivšího (jiný slovo mě nenapadlo
) lekce svého tajemného mentora (hh), a hrou osudu se řítící k tragickému vyvrcholení...
Navíc by tam bylo možný přinést opět i ten prvek, že klíčová postava ve hře nesmí zemřít. Během hry by mohl Sarevok mírně stárnout, hra rozdělená do kapitol se přece může odehrávat s nějakým tím časovým odstupem, a ke konci příběhu by z něj mohl být již začínající válečník. Vyřešilo by se tím přece dilema toho, že Sarevok je chlap a že ho magie neláká...