Stránka 17 z 24
Napsal: 8.9.2007 13:53
od Morty
v imperial city je v tej hlavnej stvrti imperial armory... tak tam
Napsal: 8.9.2007 13:55
od Sirine
xRage píše:v imperial city je v tej hlavnej stvrti imperial armory... tak tam
díky (a tomu říkám rychlost)

Napsal: 8.9.2007 14:21
od Morty
nz, ale este predtym si musis kecnut s takym vojakom asi velitelom ozbrojenych sil cyrodiilu

ale ten myslim za tebou pribehne hned po tej apokalypse s martinom a "velkym zlym a osklivym niecim co nas chcelo zabit"
mno.
Napsal: 9.9.2007 14:53
od sevencreature
AlmSiVi píše: Je to veliká škoda, kopí byly imho nejsilnější (a nejhezčí) zbraně v MW a v Oblivionu by se vyjímaly pěkně...
Jj. Taky se mi kopí a oštěpy v poslední době nějak zalíbily

Takové stylové a moc nepoužívané zbraně

(nj, možná mě trochu ovlivnilo Seirei no Moribito, ale na druhou stranu, už Ixil's Spike byl super) - a navíc Hircine přece kopí má

Napsal: 9.9.2007 16:09
od Morty
hmm ja mam rad ked je kopi/ostep v jednej ruke a v druhej ruke stit, najlepsie nieco velke ako "tower shield"

mno MW som nehral, kopi mi nejak v oblivione nechybali, ale tie small a long blades hej... ono ja som chcel hrat za rogua, vsetkov dexterity, bows stealth a short blades

lenze ono to bolo o dost zjednodusene...
hmm napadla mi charakteristika oblivionu: RPG zjednodusene az za hranice moznosti

Napsal: 9.9.2007 16:35
od AlmSiVi
xRage: Jednoduché ti to přijde teď, ale jestli se to dál bude takhle zjednodušovat, tak v TES 7 budou jenom 3 skilly (Combat, Stealth a Magic)
Ale máš pravdu, zjednodušené to je, a to až moc.. Už jenom například ta nemožnost použít hole v normálím boji, nebo použití stejného skillu pro 120 cm dlouhý obouruční meč a pro krátkou dýku... V porovnání s Daggerfallem který prý měl 35 skillů, všetně takových jako plavání, backstabbing, šplhání po skalách a jazykové skilly, to po téhle stránce vypadá jako chudý příbuzný

Napsal: 9.9.2007 21:15
od Wendeee
Help!! Schánim pomoc pro Brumu, a v Chorollu se mi zasekla ta babka na trůnu a nemá tam vůbec na výběr že bych s ní o tom moch mluvit. Řek sem si teda že zavřu bránu a třeba jí to přejde, ale nic se nestalo. Navigátory na mapě na ní furt ukazujou a ono nic. Stejně tak mi to ukazuje v tomhle úkolu na Kvatch kde nemám u lidí na výběr v rozhovoru absolutně nic. Nějaký nápady jak to obejít krom reinstalování a starýho savegamu? Budu vůbec potřebovat pomoc od Kvatche? V návodu o něm v tomhle oukolu nejni ani zmínka.
Napsal: 9.9.2007 21:19
od Adieu
Wendeee: Tuhle chybu vyrábí čeština při hře za ženu.
Řešení je jednoduché - stáhni na bonuswebu patch češtiny.

Napsal: 9.9.2007 21:35
od Wendeee
4 Adieu:Takže nemám jí zabíjet a doufat že se probere, dobře:) Dvakrát sem jí zapích a přesvědčil sem jí že ten barák od ní koupit prostě chci, předtim nešla ani přemlouvat:) Způsob patchováním je ale jistější:) Předpokládám že mám nejdřív nainstalovat patch 1.06 a pak 1.07?
EDIT:Jo, vypadá to tak:) Díky ti:)
Napsal: 10.9.2007 8:15
od sevencreature
Hmm, k čemu jsou v Oblivionu koně??!!!
Moje teorie - jsou tam proto, že koně jsou z nějakého zvrhlého důvodu pro hráče "cool"
Výhody jsem si nevšiml, zato samých nevýhod - blbě manévrují, pořád musíte slézat, netrénují se skilly pro rychlost.
Hmm, jinak mám vážně čím dál větší jistotu, že Oblivion je jen datadisk k Morrowindu, který běhá svižněji, vypadá v něčem lépe (barvy a textury), v něčem hůře (samé kopce???), v něčem téměř naprosto stejně, a je trochu zjednodušený

A hraje se stejně - v podstatě je hlavním cílem hry přesun od trenéra k trenérovi a cestou vylepšit nějaké další skilly, vydělat peníze a visuálně vylepšit výbavu. Ale zábavná kombinace

Napsal: 10.9.2007 15:25
od nuke
sevencreature píše:Hmm, k čemu jsou v Oblivionu koně??!!!
Žeby pre imidž ? A nehovoriac, že je tu rýchle presúvanie sa po mape...
To už sa asi viac oplatí ten mod, s ktorým môžeš bojovať aj za jazdy. Aspoň netreba zliezať z koňa kôli každému plesnivému banditovi

Napsal: 10.9.2007 18:01
od sevencreature
nuke: Hmm, zrychlují koně rychlé přesouvání po mapě? No na druhou stranu je to asi jedno
No, hlavně mi vadí to slézání kvůli sběru "bylin"

Napsal: 10.9.2007 21:00
od nuke
sevencreature píše:nuke: Hmm, zrychlují koně rychlé přesouvání po mapě? No na druhou stranu je to asi jedno

No, hlavně mi vadí to slézání kvůli sběru "bylin"

Podla mojich odhadov ano. Hodí sa to ak si vampír a chceš mať istotu, že sa trebárs cez celú mapu dostaneš ešte v tú noc, cez ktorú si vyrážal. Inak je to fakt jedno.
Jaj byliny

Jediná bylina, kôli ktorej zliezam z koňa je nirnroot.
Inak s koňom sa dá zažiť ešte kopec srandy, keď niekde zosadneš pred dungeonom, a on sa len tak rozhodne, že si odmašíruje na miesto, kde si ho kúpil/dostal. Dokonca som počul (čítal na nete), že niekomu práve po opustení dungeonu koňa na vlastné oči ukradli. Ale to je IMHO blbosť.
Jo a ešte ti štandardného koňa môže kdekto zabiť, tak bacha aby nebol žiaden nepriatel nablízku, keď vliezaš do dungeonu

Napsal: 10.9.2007 21:03
od AlmSiVi
nuke: Já na koně nikdy neměl nervy... Nejvíc mě rozčiluje fakt že se nezvyšuje athletics skill, pak fakt že než z koně v boji sesednu tak mám o čtvrtinu hp míň, a potom ty byliny

Já oblivion hraju převážně tím stylem že běhám po krajině, sbírám kytky, občas si dám dungeon a úrovně jdou nahoru skoro samy

Napsal: 10.9.2007 22:34
od Morty
nuke píše:Podla mojich odhadov ano. Hodí sa to ak si vampír a chceš mať istotu, že sa trebárs cez celú mapu dostaneš ešte v tú noc, cez ktorú si vyrážal.
potvrdzujem... ja som hral za vampira a naozaj, zrychlovalo to ten presun... a este mal som tu shadowmere, ci akos a volala, skratka nadherny konik, cierny, cervene ocka, cool
a mno ehm asi ste nejazdili na ciernom jednorozcovi :D