Stránka 17 z 44

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 11:39
od drake127
Darkell píše:Proc nemuze boostit partu i sebe?
Nestíhá to - stále má jedno kouzlo za kolo a tudíž pokud se boostíš před bojem kouzly, které trvají kolo/úroveň, tak ti tyto kouzla vyprchají dřív než dokončíš boostění ostatních. Stejně tak můžeš buď léčit jako kněz nebo zabíjet kouzly jako mág. Neříkám, že to vadí vždy a že je to tudíž buď kněz nebo mág, ale při hraní s Aerie jsem to pocítil (navíc když ti ji omráčí a jsi najednou bez mága i kněze ;-)).

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 11:41
od Vallun
Darkell - je také dost důležité, jak chceš hrát. Pokud chceš jet sólo, tak musíš vybrat postavu se schopnostmi to přežít:) A jinak dost záleží na tom, koho chceš do družinky. Např. s čistě zlounskou partou oceníš zloděje, protože ostatní oblasti dovedností pokryjí postavičky, které relativně brzo získáš (Edwin, Viconia, Korgan) - samozřejmě, můžeš si vzít Yoshima, ale...

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 12:09
od sevencreature
Darkell píše:Tak jsem si precet cele toto forum a porad se tu dskutuje o F/M, nebo F/T. Co treba C/M? Jake jsou jeho nevyhody? A Bard nebo Druid? Prijdou mi jako velmi hezka povolani, jsou pozdeji tak slaba?
No, F/M je (IMO) asi potencionálně nejsilnější postava, která zároveň používá i zbraně (a v BG II je IMO mnohem užitečnější používat zbraně, protože s magií musíš pořád spát :-? ).

Blade (tj. Bard) je varianta, která je sice v boji mnohem (mnohem) slabší než F/M, ale zase je prakticky nesmrtelná (díky tomu, že se nemusí zabývat vysokolevelovými kouzly má překvapivě větší obranný potenciál) - prostě nezabíjí tak rychle jak F/M a na nižších levelech může mít problémy s thac0. Vyvažuje to různými bonusy (které se dají docela zábavně zneužívat :whistle: ).

F/T - IMO nejlepší variace na zloděje, který se specializuje na backstab. Je trochu silný, ale pokud hraješ s Tactics, tak to až tak slavné není :wink: Jakožto čistý zloděj mi přijde nejzábavnější Bounty Hunter.

C/M - hmmm... Nemám moc rád - příliš komplikované, rolovat mezi tím množstvím kouzel, když chceš nějaké seslat :lol: Jinak jak píše drake127, nepochybně má možnost provádět zajímavá komba, ale zase přijde o Turning Undead (pokud tedy není na extrémních levelech - a tou dobou už to je stejně jedno). Není to špatná postava a vůbec ne slabá, ale přijde mi zbytečně otravná (prostě moc kouzel). Radši mám čistého klerika, který mi přijde užitečnější.

Druid - hmm... Druidi jsou zlo. F/D je sice silná postava (ač nedosahuje kvalit F/M - pochopitelně), ale levelování je děsná otrava, díky tomu šílenému skoku, který potřebuješ na překonání levelu druida (kolem archdruida) - v podstatě je to jako kdyby jsi hrál za klerika a např. na 13. levelu se ti zablokovalo levelování - a dostával bys zkušenosti až třeba do 20. levelu aniž by jsi se zvedl o level, a pak na ekvivalentu 21. levelu by jsi se zvedl na 14. level a dostal všechny předchozí bonusy naráz. Otravné. A hlavní důvod, proč bych dobrovolně za F/D nikdy nehrál.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 12:21
od Darkell
No, myslel sem ze bych hral 1+2 s plnou partou, ale asi i solo, popripade treba s 2-3 postavama bych chtel zkusit..
Druid/bard me laka v tom ze sem zadneho poradneho s sebou nikdy nemel(dohral sem jen 2x jednicku i dvojku) ale nevim, jestli neni moc slaby
Mozna i maga bych si skusil..

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 12:39
od drake127
Tak si naber Jaheiru jako NPC - je to F/D, má pěkný quest a v ToB bych určitě neřekl, že je slabá - takový princ elementálů, to je pošušňáníčko.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 13:42
od sevencreature
Čistý druid je IMO relativně slabá postava (slabá jako že to není zrovna mág a taky není tak jednoduchý na hraní jako bojovník).

F/D (Jaheira) je hodně silná postava, ALE. Prostě ten zmíněný problém s levelováním.

Blade (kit Barda) je silná a hlavně hodně zábavná postava. V podstatě slabší verze F/M s mnoha bonusy, ALE - leveluje šíleně rychle, z toho plyne vyšší účinnost těch kouzel, které má, rychlé zlepšení thac0 atd. - prostě je radost za něj hrát :-) Solo hra (bez Tactics) je s ním IMO těžká pohoda. Extra zábavná kouzla (esenciální kouzla) - Mislead (bez Tactics masakr), Tenserova přeměna, Protection from Fire, Stoneskin, Protection from Magic Weapons. Zábavné záležitosti - Ring of Free Action a Defensive Spin :mrgreen:

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 13:45
od Vallun
7c - jak si BladeBard poradí s pastma a zámkama? A jak se léčí?

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 15:21
od sevencreature
Pasti ignoruje, zámky může otevřít kouzlem. Léčení? :think: Proč? :mrgreen:

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 15:53
od Illuminating
A proč ne Druid přeměňovatel?
Sic je pravda, že při přestupu na Arcidruida je to trochu zdlouhavý, ale ve srovnání s ostatníma věcma jako přeměnu ve vlkodlaka, přeměnu ve velkýho vlkodlaka a hromadu skvělejch kouzel je to maličkost. ;-)
Hlavně na konci ToB mi připadá Druid přeměňovatel jako naprosto skvělá postava. ;-)

Jak řekl kluk z jiného fóra:

"Roztrhejte si svého nepřítele na kousky."
Reklama na Druida Přeměňovatele. :D

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 17:27
od Landor
Já jsem F/D hrál (byť jen ToB) a bylo toc prima. Je to velmi dobré kombo.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 17:43
od Mecker
Mě více povolání v jedné postavě nikdy moc nesedlo, nevím proč, možná "pomalejší" postup na další level a některá omezení. Sice jsem hrál F/M , C/R, F/D, ale že bych si připadal silnější než jedno povolání? Tak to nemohu říci.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 17:53
od sevencreature
Shapeshifter? Bleh. Horší povolání snad není - resp. zabugovanější :roll: Kdyby fungovalo tak jak má, tak by se možná dalo použít, ale takhle... Bída. No, je fakt, že když bereme, že na konci ToBu jsou všechny postavy na extrémních levelech a když hrajete za menší počet postav, tak se vybavení moc nedělí - tak je to vcelku šumák, za co hrajete - když použijeme standardní PG vybavení (RoP +3, Ring of Gaxx, 5+ zbraně, apod.). Jinak ale nevím, jestli je čistý Shapeshifter víc k smíchu nebo k pláči :think: Asi něco mezi... A to jsem si od něj v době, kdy vyšla BG II docela dost sliboval :-?

Landor: No, kdyby tam nebyl ten "druidí skok", tak si na F/D vůbec nestěžuji. Takhle mi leze silně krkem, obzvlášť v 6ti členné družině :-)

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 18:07
od Illuminating
sevencreature píše:Shapeshifter? Bleh. Horší povolání snad není - resp. zabugovanější . . .
A co je na něm tak zabugovanýho :?:
Já jsem s nim SoA i ToB dohrál, ale nevšiml jsem si ničeho zvláštního. :think:

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 18:14
od Vallun
sevencreature píše:Pasti ignoruje, zámky může otevřít kouzlem. Léčení? :think: Proč? :mrgreen:
To by byl problém - na BG II mne hledání a odstraňování pastí hodně baví:(

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.1.2008 18:36
od sevencreature
Vallun: :lol: No, nečekáš doufám, že bude pasti hledat nějaké jiné povolání, než zloděj?

SlipKnoT: No, docela dost.

Kód: Vybrat vše

Normal Werewolf: 

  You Were Supposed To Get              You Actually Got
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~              ~~~~~~~~~~~~~~~~
  Base Magic Res 20%                    Magic Res *LOCKED AT* 20%
  Immunity to Normal Weapons            Nothing
  Paw = 1d12 slashing                   Paw = 1d6 piercing

For the Greater Werewolf ...

  You Were Supposed To Get              You Actually Got
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~              ~~~~~~~~~~~~~~~~
  THAC0 6                               Nothing
  Saves 1/1/1/2/1                       Nothing
  Base Elemental Res 50%                Elemental Res *LOCKED AT* 50%
  Base Magic Res 40%                    Magic Res *LOCKED AT* 40%
  Immunity to Normal Weapons            Nothing
  Paw = +3 Weapon                       Paw = +2 Weapon
  Paw = 2d8 slashing                    Paw = 1d6 piercing
  Regeneration 3 HP / second            Nothing
Jinak řečeno, v tomhle stavu byla proměna v WW nebo GW docela vážný handicap.