Stránka 17 z 27

Napsal: 15.9.2007 10:39
od Bhaall
Já ani ne, má to alespoň pestrý a né tak nějak standartní, ohraný...

Napsal: 15.9.2007 20:27
od segy
tak chtel sem zakomponovat vsechny rasy a toto z toho vyslo jen mi tam chybi pulcik

Napsal: 9.10.2007 14:32
od jax90
mozte mi poradit,dal som si do bandy barda namiesto zlodeja,ale to on moze len vybeat kapsy?a otvaranie zamkov nemoze pouzivat?poradte kym som len na uplnom zacitku hry.dakujem

Napsal: 9.10.2007 14:55
od yenn
jax90: V AD&D (tedy v IWD1) má bard ze zlodějských schopností pouze vybírání kapes.

Napsal: 9.10.2007 15:31
od jax90
dokelu :-(

Napsal: 9.10.2007 15:40
od Zakat
jax90: Jestli jsi na začátku hry, tak to není takový problém. Vyhoď barda (nebo někoho jiného) a místo něho si vytvoř zloděje ;-)

Napsal: 9.10.2007 15:48
od jax90
ale prave ja som chcel hrat za barda,lebo som zanho este nikdy nehral,tak mi mozte poradit nejaku druzinu,aby v nej bol bard,druid alebo popripade paladin a ake su najlepsie rasy k tymto povolaniam?

Napsal: 9.10.2007 15:51
od Zakat
Mě se VELMI osvědčilo toto:
Paladin (člověk, dlouhý meč)
Bojovník (trpaslík, sekyry)
Bojovník/klerik (půlelf, palcáty, kladiva)
Bojovník/zloděj (půlelf, luk)
Bard (člověk, kuše)
Mág (člověk, prak)

Místo Bojovník/klerik si můžeš dát klidně Druida. 2 nárazníky vpředu v pohodě stačí...

Napsal: 9.10.2007 16:00
od jax90
a ked dam

bojovnik(trpaslik,sekery)
Druid(Pulelf,kopie)
Hraniciar(clovek,luk-v.mec)
bard(clovek,Luk-mec)
klerik(clovek,palcat cep)
mag-zlodej(elf,hol,prak)

ten mag sa da kombinovat s zlodejom?

Napsal: 9.10.2007 16:08
od Bhaall
Jasněže dá, zrovna ho hraju v BGT.

Hmm toho barda bych udělal na kuše jestli to půjde, nejsem si jistej, ale pamatuju si, že ke konci IWD je u Ilmadie luxusní kuš...3 utoky/kolo :-P

Napsal: 11.10.2007 16:41
od Carlos
jax90: Upřímně, mága a zloděje bych vůbec nezkoušel kombinovat, získáš tak ultra slabou postavu (co se životů týká) a velmi omezeného schopnostmi. Navíc nelze při vyvolávání kouzla být ukryt ve stínu, takže potenciálně užitečná schopnost je nefunkční. Daleko vhodnější je zkombinovat zloděje s jedním z nárazníků (tzn. bojovníků) zejména trpaslík bojovník/zloděj je docela využitelný - dostatek životů bez větších omezení válečnických dovedností (navíc lze jinak slabéhho zloděje převléci do plátových zbrojí).

Napsal: 11.10.2007 20:14
od Bhaall
Pche M/T že je slabá postava? :shock: :roll:

Napsal: 11.10.2007 20:52
od Carlos
V IWD 1 rozhodně. Nemá nic navíc, co by poskytovalo nějakou výhodu. V Baldur's Gate měl využití více než dost, ale v group boji, o kterém IWD je, se stává dost frustrující postavou - pořád adept na oživení. V IWD 2 taky nabízel pár taktických libůstek, hlavně díky tichému pohybu atd.

Napsal: 11.10.2007 21:50
od Bhaall
Co třeba SS, invis+backstab?Ten je využitelnej všude, nebo frekventované sesílání haste a i jeho kouzla jsou ničivá...

Napsal: 11.10.2007 22:26
od Carlos
Nemyslím, že by těchhle pár věcí až tolik ovlivnilo úspěšnost M/T. Mimochodem, nemyslel jsem, že je to úplně špatná postava, ale vzhledem k uskupení družiny mi přišly daleko vhodnější jiná řešení (viz. to moje...). Ať tak či tak, mě M/T vůbec nevyhovoval, vyjma sólo hraní samozřejmě (a to ještě ne v IWD).