Stránka 18 z 24

Napsal: 21.9.2007 9:23
od sevencreature
Jednorožci? Jednorožec má přece jen jediné použití - roh :twisted:

Hmm, koně mají jednu výhodu - šplhají po skalách jako kamzíci :lol:

Oblivion je takový... malý :-( Nevadila by mi větší rozloha mapy - nejvíce se mi líbí východní část - která je nejméně osídlená a místy připomíná toulky po Morrowindu (i když hodně zkrácené).

Používáte oficiální pluginy? Stojí za to? Mám jenom Frostcrag Spire (není zlé, i když nechápu, proč to není zdarma) a uvažoval jsem o Knights of Nine, ale skoro mi přijde, že jsou tyhle pluginy víceméně zbytečné. Ostatně třeba u Morrowindu mi přišly úplně zbytečné i datadisky Tribunal a Bloodmoon (až na ty obchodníky v Tribunalu - ale na to by přece stačil jednoduchý mod...).

Napsal: 21.9.2007 9:44
od AlmSiVi
7c: Asi takhle, ty oficiální pluginy jsou takové příjemné zpestření hry, ale za takové peníze to opravdu nestojí... Ty domy jsou sice pěkné, ale mezi neoficiálními mody se dají najít mnohem lepší, Imperial Oratory přidává jeden krátký quest (hodně krátký), Spell Tomes jsou relativně zajímavé pro mága, Mehrunes Razor přidává jeden opravdu extrémně dlouhý dungeon, ze kterého ale postava s Strength 150 odnáší loot na čtyřikrát a vydělá na tom několik set tisíc :-D A Knights of the Nine přidává novou frakci a celkem dost questů.. V podstatě nic co by se nedalo nahradit neoficiálními addony. Rozhodně víc doporučuji Shivering Isles, to je datadisk který je imo lepší než celý zbytek hry ;-)

A k té velikosti: nezdá se to, ale Oblivion je asi 2.5x větší než Morrowind... Asi je to způsobeno Fast travelem...

EDIT: Málem bych zapomněl na Horse Armor... Pokuď jezdíš hodně na koni, rozhodně si to sežeň... Kůň potom vydrží asi dvakrát víc, a to se hodí.

Napsal: 21.9.2007 10:02
od sevencreature
Vážně jsou Shivering Isles tak dobré? :think: Ach jo :-? No, jestli budou levnější než GOTY, tak o nich možná zauvažuju.

Na koně nějak nejsem - strakáče už jsem někde nechal a nevím kde (a cestou jsem "ukradl" dočasně jednoho koně - šel jsem takhle krajinou někdy večer a kolem projížděl kurýr, přepadl ho bandita nebo medvěd a zabil ho, tak jsem zabil banditu a odvezl koně k Nocturnalově svatyni a tam ho nechal) a koupi nového nějak nemám v plánu :-)

S tou rozlehlostí - nevím - i když jdu pěšky, tak se mi všechno zdá jen kousek. To v Morrowindu nehrozilo.

Napsal: 21.9.2007 10:21
od AlieN
sevencreature píše:Na koně nějak nejsem - strakáče už jsem někde nechal a nevím kde
Já to samé, kůň je úplně zbytečný a jenom zdržuje. Krajina je stejně tak malá že i pěšky a bez fast travelu by se dala celá přejít jen za pár desítek minut. (ach kdy už konečně někdo udělá hru ve které bude ROZLEHLÁ krajina bez možnosti nějakého zkracování cesty a když se vydám na výpravu z jedné strany na druhou tak to opravdu bude trvat několik dní, ale zároveň nebudu muset skákat z města do města jen kvůli jednomu dialogu :-P).

Shivering Isles ani oficiální pluginy nemám, základní Oblivion s OOO mi zatím stačí (hraju od začátku září).

Napsal: 21.9.2007 11:04
od AlmSiVi
7c: Mě se tedy v obou hrách zdá že je to všude v podstatě kousek, ale to bude asi tím že v Morrowindu mám speed 310 a v Oblivionu 100. A s normální speed je v morrowindu cestování opravdu hodně na dlouho... Což se o Oblivionu říci nedá. Ale možná to je tím že v Morrowindu člověk většinou strávil dost času nalezením cíle questu, zatímco v Oblivionu k cíli ukazuje zelená šipka...

Tyhle problémy by mohl vyřešit mod který předělá cestování na takové jako bylo v MW: přidává teleporty mezi gildami mágů, lodě, divine intervention, mark, recall, a také je tam možnost odstranit Fast travel. :-P Ještě sehnat něco na odstranění té šipky u cíle questu a bude to dokonalé...

Napsal: 21.9.2007 13:10
od sevencreature
No, mně nevadí Fast Travel ani šipky - vcelku fajn záležitosti pro lidi, co nemají zrovna moc času. Jen mi prostě Oblivion přijde moc malý při normálním procházení pěšky. A taky tam nejsou vesměs žádné zajímavosti.

V Morrowindu byla spousta ukrytých předmětů, různých vychytávek, které se daly najít při prolézání mapy. Tady není nic - jo, je tu Fin Gleam, ale to je asi všechno :-(

Vůbec nemám potřebu potápět se nebo lézt do vody :-( Přitom potápění mě v Morrowindu dost bavilo, a v Oblivionu jsou zatopené úseky vážně parádní - tedy těch pár, co tam je (studna, oko atd.).

Napsal: 21.9.2007 14:23
od Illuminating
Oblivion už mě začal nudit :-? . Co mě na něm nejvíc štve je fakt, že z vás ve hře nikdy žádnej hrdina bejt nemůže... Nenene... Protože se dostanete např na dvacátej level a stejně jsou všichni stejně schopný jak vy... Levelscaling je fakt strašnej, někdy mě dokážou zmlátit i děvky a žebráci :roll: . U mě to pěkně sráží hratelnost a vůbec hru strašně znechucuje. Nemám žádnej pocit, že jsem něco víc než ostatní. Nejsem hrdina, a to co bych dokázal já, by ve hře dokázala každá děvka (nemyšleno obrazně)...

Napsal: 21.9.2007 14:30
od AlmSiVi
SlipKnoT: Nainstaluj si Oscuro's Oblivion Overhaul ;-) Bez něj se Oblivion skoro ani hrát nedá...

Napsal: 21.9.2007 14:42
od Illuminating
Odstraňuje levelscaling viď? Ale nejsem si jistej jestli ho budu ještě vůbec hrát :-?

Napsal: 21.9.2007 14:53
od AlmSiVi
SlipKnoT: Odstraňuje levelscaling a potom přidává dvě tuny dalších věcí, viz. readme. Stáhnout to můžeš někde na té stránce taky...

Napsal: 21.9.2007 14:56
od Illuminating
A nezpůsobí mi to nějaký potíže s češtinou?

Napsal: 21.9.2007 15:00
od AlmSiVi
SlipKnoT: Eh, to já nevím, ale mám pocit že Wendee o tom něco psal před několika stránkami. Podíval bych se tam, ale mám po limitu a jedna stránka se mi načítá čtvrt minuty... Ale když to prohledáš tak (snad) něco najdeš...

Napsal: 21.9.2007 15:19
od Zakat
SlipKnoT píše:A nezpůsobí mi to nějaký potíže s češtinou?
Pro OOO existuje překlad do cz ;-)

Napsal: 21.9.2007 15:31
od Illuminating
Jo dobrý... Asi o tom začnu přemejšlet.

Napsal: 21.9.2007 15:58
od sevencreature
SlipKnoT píše:Co mě na něm nejvíc štve je fakt, že z vás ve hře nikdy žádnej hrdina bejt nemůže... Nenene... Protože se dostanete např na dvacátej level a stejně jsou všichni stejně schopný jak vy...
No, mně spíš přijde, že čím jsem na vyšším levelu, tím je tam větší inflace - pod levelem 10 jsem z dungeonu vycházel s kořistí tak za 2000 maximálně, teď je to 20 000,- minimálně - prostě už nevím, co s penězi dělat :shock:

Vadí mi, že každý nýmand má drahé vybavení (které je ale jinak nanic - jen se dá výhodně prodat), takže se člověk topí v penězích :roll:

Alespoň že nepřátelé jsou trochu tužší (tj. hlavně vydrží déle), takže to nejsou tak rychlé boje jako v Morrowindu (one hit, 20 kills :lol:) - tedy, pokud člověk nepoužívá jedy nebo extrémní kouzla (pak je to taky rychlé).

EDIT: A to jsem na nižších levelech zažil boje, které se mi zdály docela těžké třeba upíři.

A to jsem ještě pořád neenchantoval zbraň (čekám na nějakou skleněnou) :twisted: