Napsal: 27.12.2006 18:37
CrowX:
Grafické prevedenie industriánej spoločnosti. Hmm.... ako som povedal, grafika nie je dokonalá. Ale ja nie je ani tak zlá, aby mi toto atmosférické prostredie znechucovala. Hudba... no časom je to asi vážne trochu na nervy, to uznávam.
Čo sa týka questov, tak si vážne neviem pomôcť, ale nemyslím, že by bola drvivá väčšina tak nudná. Aj keď samozrejme... prines/dones/zabi sa tam vyskytuje, ale v ktorej RPG nie? Možno by tam mohlo byť viavej "ukecaných" questov, ale to ešte záleží aj od toho aký skill prevedčovania si mal a akým spôsobom si hral... napr. quest na majstra presvedčovania je imho dobrý a dobre ukecaný. Hodnotiť questy podľa ich dĺžky... hmm... teda aspoň som to pobral tak, že ich podľa dĺžky hodnotíš.
Interface. No ja myslím, že tých 172 hier - aj keď Ti dalo množstvo XP ťa trochu rozmaznalo. A keď k tomu pripočítame faktor individuality a imho vážne tak trochu predsudkov, tak z toho vznikne toto ... prirodzené...
Môj názor na ten owerpovered melee charakter? Totálna kravina.. hrať hru ako Arcanum ( a teraz to nemyslím len z hľadiska subjektívneho zanietenia ) takýmto spôsobom... je pekné, že si chcel získať všetky možnosti pri prvej hre. To ja tiež... lenže ja pod všetkými možnosťami chápem tak maximálne 90% questov a rozhovorov ( tých 10% je otázka napr. presvedčenia, alter riešenia questov nerátam ). Ak si tým myslel toto a nie všetko ako naoizaj všetko ä t.j. skilly, kúzla etc. ) tak to je ľahko dosiahnuteľné aj bez cheatov... stačí správne používať skill pointy na presvedčovanie a pár iných. Nemal som s tým problémy. Keď si takto nacheatuješ postavu, už je to známka takého "krivého" postoja k danej hre. A z toho potom plynie veľa iných problémov, ktoré mi tu vypisuješ t.j., že ťa hra nebaví nie je len výplodom toho, že subjektívne pre Teba nie je dobrá...
Grafické prevedenie industriánej spoločnosti. Hmm.... ako som povedal, grafika nie je dokonalá. Ale ja nie je ani tak zlá, aby mi toto atmosférické prostredie znechucovala. Hudba... no časom je to asi vážne trochu na nervy, to uznávam.
Čo sa týka questov, tak si vážne neviem pomôcť, ale nemyslím, že by bola drvivá väčšina tak nudná. Aj keď samozrejme... prines/dones/zabi sa tam vyskytuje, ale v ktorej RPG nie? Možno by tam mohlo byť viavej "ukecaných" questov, ale to ešte záleží aj od toho aký skill prevedčovania si mal a akým spôsobom si hral... napr. quest na majstra presvedčovania je imho dobrý a dobre ukecaný. Hodnotiť questy podľa ich dĺžky... hmm... teda aspoň som to pobral tak, že ich podľa dĺžky hodnotíš.
Interface. No ja myslím, že tých 172 hier - aj keď Ti dalo množstvo XP ťa trochu rozmaznalo. A keď k tomu pripočítame faktor individuality a imho vážne tak trochu predsudkov, tak z toho vznikne toto ... prirodzené...
Môj názor na ten owerpovered melee charakter? Totálna kravina.. hrať hru ako Arcanum ( a teraz to nemyslím len z hľadiska subjektívneho zanietenia ) takýmto spôsobom... je pekné, že si chcel získať všetky možnosti pri prvej hre. To ja tiež... lenže ja pod všetkými možnosťami chápem tak maximálne 90% questov a rozhovorov ( tých 10% je otázka napr. presvedčenia, alter riešenia questov nerátam ). Ak si tým myslel toto a nie všetko ako naoizaj všetko ä t.j. skilly, kúzla etc. ) tak to je ľahko dosiahnuteľné aj bez cheatov... stačí správne používať skill pointy na presvedčovanie a pár iných. Nemal som s tým problémy. Keď si takto nacheatuješ postavu, už je to známka takého "krivého" postoja k danej hre. A z toho potom plynie veľa iných problémov, ktoré mi tu vypisuješ t.j., že ťa hra nebaví nie je len výplodom toho, že subjektívne pre Teba nie je dobrá...