Stránka 19 z 24

Napsal: 21.9.2007 16:49
od Illuminating
No právě... U RPG si chci zlepšit postavu tak aby na ní bylo poznat, že když bojuje s krysou která jí před pěti levely sežrala, tak teď o pět levelů vejš s ní už nemá problémy... A prostě když hrdinsky pozavírám bránu a potom mě ve městě zabije kdejaká děvka, tak jakej jsem pak hrdina? To rovnou můžou jít za žebrákem aby jim, vojákům (bojeschopným stejně jak onen žebrák) pozavíral tu bránu on :roll:

Napsal: 22.9.2007 7:05
od sevencreature
SlipKnoT: No, krysy nejsou levelované, řekl bych :wink: Tj. zabiju je jednou ranou (hmm, na začátku mi to možná zabralo i víc ran :think: :lol:).

Ohledně těch NPC - jo, to je dost nerealistické, ale zase na druhou stranu, kdyby byli na nízkých levelech, tak se vytratí jakákoliv zábava z bojů. Jediné, co mi vadí je to, že mají všichni takové elitní vybavení - TO je dle mě nerealistické.

Napsal: 22.9.2007 7:47
od Illuminating
Jo máš pravdu, krysy dám taky na jednu ránu. Na začátku to byli dokonce dvě :lol: A stim vybavením... No- taky to neni zrovna skvělý...
Celkově vzato neni oblivion tak dobrej jak se píše v každý recenzi... Teda je, ale jen prvních pár dnů. V jedný recenzi (myslim, že na tiscali nebo na bunuswebu) dokonce psali, že je napsaná po (snad) třech dnech nebo kolika :-?

Napsal: 22.9.2007 9:59
od sevencreature
No nevím, mě baví Oblivion celkem stejně i po týdnu hraní. Resp. začátek mě až tak moc nebavil.

Zhruba stejně jako Morrowind (i když Morrowind je lepší IMO). Nemůžu si pomoci, ale v obou hrách mi dungeony připomínaly spíš hraní na dungeony - nebo spíš demo dungeonů (jako by to ani nebyla součást hry) - tj. "No, a teď vám letmo ukážeme, co to jako je zhruba ten dungeon - no, takhle nějak to může vypadat, no, pokud chcete ale prožít opravdový dungeon, kupte si následující hry - viz seznam" :wink:

Ale asi je to pochopitelné - vzhledem k rozlehlosti hry a tomu, že se nespecializuje ale snaží se být otevřená hodně možnostem.

Napsal: 22.9.2007 11:24
od Illuminating
No mě se zase dungeony celkem líběj :-P . Např. v Gothic skoro žádný nebyly, a když už se nějakej objevil tak měl dva metry čtverečný :lol: .

Napsal: 22.9.2007 12:06
od AlmSiVi
7c: No NPC jsou nerealistické, ale dalo se to vyřešit určitě lépe... Třeba tím že by každá NPC měla stabilní level. U normálních lidí to ještě tak nebije do očí, ale ty stráže které na konci hry sejmou klidně dvě nejvyšší dremory, to je dost přehnané... Ale ten přehnaný výskyt nejlepších zbraní/zbrojí na vysokých úrovních, to je zlo... V Morrowindu byly dvě daedrické zbroje ve hře, jednu měl nejmocnější mág ve hře a druhá byla rozházená po celém světě, v Oblivionu člověk projde malou jeskyni kde je 10 banditů a má ty zbroje 3 . Jak můžu mít radost že mám nejlepší věci ve hře, když je u sebe má skoro každý??

A ty dungeony - obecně to není nic moc, buď je to příliš přímočaré nebo je to moc krátké... V tomhle je Oblivion celkem napřed, dungeony jsou tam některé celkem zajímavé. (Mehrunes Razor, závěrěčný dungeon Thieves Guild)

Napsal: 22.9.2007 14:40
od sevencreature
AlmSiVi: Mimo jiné jsem měl na mysli, že ty náhodně generované dungeony jsou nudné - otevřu nejtěžší zámek na truhle na konci dungeonu (nj, dobře, lockpicking je v Oblivionu k smíchu, ale alespoň to vypadá cool) a v truhle je 10 zlaťáků - vážně, tomu říkám odměna :roll: To už je jednodušší zabít u cesty toho lapku v Daedrické zbroji a skočit ji prodat do nejbližšího krámku :lol:

Tolik k "realismu".

I když, jednu výhodu to má - ty nejlepší zbroje vypadají celkem hezky, takže se na nepřátele alespoň dobře dívá :-)

Napsal: 22.9.2007 19:52
od nuke
Vážne by som vám odporúčal OOO mod. Odkedy som ho skúsil, nemám problém s tým, aby ma pri ceste zastavil zlodej v daedrickej zbroji.

Tak isto odstraňuje problém s tým, že proti hocikomu máš rovnakú šancu hocikedy. Presne sa nepamätám, ale do cca. 10teho levelu som sa na boj s vampírom neodhodlal. Snáď v každom dungeone je nejaký špeciálny boss. Vampire matriarch ( bola tuším aj vo vanilkovom Obláči ), Ancient Giant Bear...

Napsal: 22.9.2007 20:40
od sevencreature
nuke: Já vím, ale nejdříve chci dohrát originální Oblivion :-)

Napsal: 23.9.2007 6:58
od Illuminating
Jéé :-) Ty mě mluvíš z duše :-) Taky nechci hrát oblivion s pluginy hned na poprvý. Tý-jo, nečekal bych, že se ještě někdo další takovejhle najde. Nemohl sem pochopit jak mohli ostatní hrát poprvý a hned s pluginy :-?

Napsal: 23.9.2007 7:14
od solxiger
Tak ale bez natural enviroments a svetiel okien v noci bych to ani neskúšal 8-)

Napsal: 23.9.2007 7:25
od Illuminating
U mě je problém v tom, že si po dohrání rád srovnam hru s jinejma RPG... Takhle bych porovnával jen pluginy. :D

Napsal: 23.9.2007 8:37
od nuke
Njn tiež som to prvýkrát hral bez pluginov. Ibaže vtedy ešte moc pluginov nebolo ( ak vôbec nejaké boli ).

Napsal: 23.9.2007 8:49
od sevencreature
No, já nehraju bez pluginů, jen nepoužívám žádné, co by zásadně měnily hru.

Používám: Better Imperfect Water, DarNified (především kvůli mapě), Darkgreen Glass Armour (ten defaultní radioaktivní hnus mě, zastánce skla v Morrowindu, dost zklamal), Louder Nirnroot Sound (heh, prima věc), 100% Harvest Chance, Frostcrag Spire.

Natural Environments jsem zkoušel a moc mě tedy nenadchly :think:

Napsal: 23.9.2007 12:11
od klaymen
nuke píše:Vážne by som vám odporúčal OOO mod. Odkedy som ho skúsil, nemám problém s tým, aby ma pri ceste zastavil zlodej v daedrickej zbroji.
ale v Morrowinde som nemusel pouzivat nijaky plugin na to, aby som mohol normalne hrat, na rozdiel od Oblivionu (napr. tebou spominany OOO), lebo to levelovanie nepriatelov zaroven s tebou, to je fuckt riadna blbost, az taka, ze aby som ju adekvatne popisal, tak by mi nestacili vsetky nadavky zo vsetkych dielov South parku a ani moj vlastny slovnik dohromady, tomu co to navrhol by som doprial najpomalsiu smrt, aka len moze byt