Stránka 19 z 24
Napsal: 21.9.2007 16:49
od Illuminating
No právě... U RPG si chci zlepšit postavu tak aby na ní bylo poznat, že když bojuje s krysou která jí před pěti levely sežrala, tak teď o pět levelů vejš s ní už nemá problémy... A prostě když hrdinsky pozavírám bránu a potom mě ve městě zabije kdejaká děvka, tak jakej jsem pak hrdina? To rovnou můžou jít za žebrákem aby jim, vojákům (bojeschopným stejně jak onen žebrák) pozavíral tu bránu on

Napsal: 22.9.2007 7:05
od sevencreature
SlipKnoT: No, krysy nejsou levelované, řekl bych

Tj. zabiju je jednou ranou (hmm, na začátku mi to možná zabralo i víc ran

).
Ohledně těch NPC - jo, to je dost nerealistické, ale zase na druhou stranu, kdyby byli na nízkých levelech, tak se vytratí jakákoliv zábava z bojů. Jediné, co mi vadí je to, že mají všichni takové elitní vybavení - TO je dle mě nerealistické.
Napsal: 22.9.2007 7:47
od Illuminating
Jo máš pravdu, krysy dám taky na jednu ránu. Na začátku to byli dokonce dvě

A stim vybavením... No- taky to neni zrovna skvělý...
Celkově vzato neni oblivion tak dobrej jak se píše v každý recenzi... Teda je, ale jen prvních pár dnů. V jedný recenzi (myslim, že na tiscali nebo na bunuswebu) dokonce psali, že je napsaná po (snad) třech dnech nebo kolika

Napsal: 22.9.2007 9:59
od sevencreature
No nevím, mě baví Oblivion celkem stejně i po týdnu hraní. Resp. začátek mě až tak moc nebavil.
Zhruba stejně jako Morrowind (i když Morrowind je lepší IMO). Nemůžu si pomoci, ale v obou hrách mi dungeony připomínaly spíš hraní na dungeony - nebo spíš demo dungeonů (jako by to ani nebyla součást hry) - tj. "No, a teď vám letmo ukážeme, co to jako je zhruba ten dungeon - no, takhle nějak to může vypadat, no, pokud chcete ale prožít opravdový dungeon, kupte si následující hry - viz seznam"
Ale asi je to pochopitelné - vzhledem k rozlehlosti hry a tomu, že se nespecializuje ale snaží se být otevřená hodně možnostem.
Napsal: 22.9.2007 11:24
od Illuminating
No mě se zase dungeony celkem líběj

. Např. v Gothic skoro žádný nebyly, a když už se nějakej objevil tak měl dva metry čtverečný

.
Napsal: 22.9.2007 12:06
od AlmSiVi
7c: No NPC jsou nerealistické, ale dalo se to vyřešit určitě lépe... Třeba tím že by každá NPC měla stabilní level. U normálních lidí to ještě tak nebije do očí, ale ty stráže které na konci hry sejmou klidně dvě nejvyšší dremory, to je dost přehnané... Ale ten přehnaný výskyt nejlepších zbraní/zbrojí na vysokých úrovních, to je zlo... V Morrowindu byly dvě daedrické zbroje ve hře, jednu měl nejmocnější mág ve hře a druhá byla rozházená po celém světě, v Oblivionu člověk projde malou jeskyni kde je 10 banditů a má ty zbroje 3 . Jak můžu mít radost že mám nejlepší věci ve hře, když je u sebe má skoro každý??
A ty dungeony - obecně to není nic moc, buď je to příliš přímočaré nebo je to moc krátké... V tomhle je Oblivion celkem napřed, dungeony jsou tam některé celkem zajímavé. (Mehrunes Razor, závěrěčný dungeon Thieves Guild)
Napsal: 22.9.2007 14:40
od sevencreature
AlmSiVi: Mimo jiné jsem měl na mysli, že ty náhodně generované dungeony jsou nudné - otevřu nejtěžší zámek na truhle na konci dungeonu (nj, dobře, lockpicking je v Oblivionu k smíchu, ale alespoň to vypadá cool) a v truhle je 10 zlaťáků - vážně, tomu říkám odměna

To už je jednodušší zabít u cesty toho lapku v Daedrické zbroji a skočit ji prodat do nejbližšího krámku
Tolik k "realismu".
I když, jednu výhodu to má - ty nejlepší zbroje vypadají celkem hezky, takže se na nepřátele alespoň dobře dívá

Napsal: 22.9.2007 19:52
od nuke
Vážne by som vám odporúčal OOO mod. Odkedy som ho skúsil, nemám problém s tým, aby ma pri ceste zastavil zlodej v daedrickej zbroji.
Tak isto odstraňuje problém s tým, že proti hocikomu máš rovnakú šancu hocikedy. Presne sa nepamätám, ale do cca. 10teho levelu som sa na boj s vampírom neodhodlal. Snáď v každom dungeone je nejaký špeciálny boss. Vampire matriarch ( bola tuším aj vo vanilkovom Obláči ), Ancient Giant Bear...
Napsal: 22.9.2007 20:40
od sevencreature
nuke: Já vím, ale nejdříve chci dohrát originální Oblivion

Napsal: 23.9.2007 6:58
od Illuminating
Jéé

Ty mě mluvíš z duše

Taky nechci hrát oblivion s pluginy hned na poprvý. Tý-jo, nečekal bych, že se ještě někdo další takovejhle najde. Nemohl sem pochopit jak mohli ostatní hrát poprvý a hned s pluginy

Napsal: 23.9.2007 7:14
od solxiger
Tak ale bez natural enviroments a svetiel okien v noci bych to ani neskúšal

Napsal: 23.9.2007 7:25
od Illuminating
U mě je problém v tom, že si po dohrání rád srovnam hru s jinejma RPG... Takhle bych porovnával jen pluginy. :D
Napsal: 23.9.2007 8:37
od nuke
Njn tiež som to prvýkrát hral bez pluginov. Ibaže vtedy ešte moc pluginov nebolo ( ak vôbec nejaké boli ).
Napsal: 23.9.2007 8:49
od sevencreature
No, já nehraju bez pluginů, jen nepoužívám žádné, co by zásadně měnily hru.
Používám: Better Imperfect Water, DarNified (především kvůli mapě), Darkgreen Glass Armour (ten defaultní radioaktivní hnus mě, zastánce skla v Morrowindu, dost zklamal), Louder Nirnroot Sound (heh, prima věc), 100% Harvest Chance, Frostcrag Spire.
Natural Environments jsem zkoušel a moc mě tedy nenadchly

Napsal: 23.9.2007 12:11
od klaymen
nuke píše:Vážne by som vám odporúčal OOO mod. Odkedy som ho skúsil, nemám problém s tým, aby ma pri ceste zastavil zlodej v daedrickej zbroji.
ale v Morrowinde som nemusel pouzivat nijaky plugin na to, aby som mohol normalne hrat, na rozdiel od Oblivionu (napr. tebou spominany OOO), lebo to levelovanie nepriatelov zaroven s tebou, to je fuckt riadna blbost, az taka, ze aby som ju adekvatne popisal, tak by mi nestacili vsetky nadavky zo vsetkych dielov South parku a ani moj vlastny slovnik dohromady, tomu co to navrhol by som doprial najpomalsiu smrt, aka len moze byt