Stránka 19 z 24

Napsal: 7.9.2007 10:06
od Frco
hram IWD II a nechapem tam obrannemu cislu. Prosim o vysvetlenie toho, ze ked mam brnenie co dava +x k obratnosti a +x obranny bonus ako to vlastne je. Tieto ine pravidla my lezu krkom.

Napsal: 7.9.2007 13:48
od yenn
Frco: Ono číslo u „bonusu k obratnosti” určuje, jak daná zbroj bonus k obratnosti omezuje. Obecně platí, že čím těžší zbroj, tím nižší bonus za obratnost se ti počítá. Budeš-li mít např. obratnost 18 (tj. bonus +4) a zbroj, s níž můžeš mít max. +2, bude se ti započítávat pouze +2. Jen teď nevím, zda se to týká jen obranného čísla, nebo i dovedností, které obratnost využívají.

Napsal: 7.9.2007 13:54
od AlmSiVi
yenn: V NWN to omezovalo i schopnosti, a NWN jsou myslím podle stejných pravidel (3. edice)

Napsal: 7.9.2007 16:17
od Morty
iwd je podla tretej a nwn podla 3.5 nie? :-?

mno a to ze to ovplyvnuje aj dovednosti: :shock: tak toto meni moj pohlad na warlocka obleceneho v kruzkovej zbroji :lol:

Napsal: 7.9.2007 18:12
od jax90
potrebujem pomoc pls neviete ako mam zabit toho draka chalopeka?je to strazca juan-ti som ho vyvolal s tymi pakami v dzungli,potrebujem radu

Napsal: 7.9.2007 18:22
od AlmSiVi
xRage: Ty asi myslíš nwn2, ale já jsem myslel nwn1. Nwn2 jsou sice podle 3.5e, ale nwn1 podle 3e. Teda aspoň v manuálu se to píše ;-)

Napsal: 7.9.2007 18:30
od yenn
jax90: Obranná kouzla + posilovací kouzla + vyvolání nějakých potvor + hrubá síla.

Viz např.: http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?p=67051#67051

Napsal: 7.9.2007 19:20
od Morty
hmm, mno asi to tak bude... takze maximalny bonus za obratnost obmedzuje aj skilly? myslel som si ze to bude logicke ale dufal som, ze tomu tka nebude... inak dakujem za vysvetlenie ;-)

Napsal: 7.9.2007 19:21
od Artemis Entreri
Teda nevim jak vy ale ja jsem za chalokopeka nedostal zadne XP a nic z něj nevypadlo bug ??

Napsal: 7.9.2007 21:02
od jax90
dobre,ale mi aspon poradte,ake potvory mam nanho vyvolat,a z akymi zbranami mam utocit,mam nejake cepy +4,dyku +4m,+2 potom nejake ohnive mece nejaky silny luk pre mojho hraniciara ;-) a samozrejme maga a knaza ale poradte kuzla ktore zaberaju.dakujem

Napsal: 8.9.2007 0:12
od Illuminating
Já do každýho střílím magické střely ;-) . Tak si jich nastav co nejvíc a posílej jednu várku za druhou.

Napsal: 8.9.2007 1:13
od jax90
ale isto zaberu?

Napsal: 8.9.2007 13:50
od Morty
na draka? na draka neexistuje(aspon u mna) nic lepsie nez

magicke strely
uznvmkoho sprska striel
uznvm koho velka sprska striel(ci ako sa to vola :D )

mno a taktiku na kazdeho draka, to teraz zalezi ci je modry, zeleny, atd, odporucam: dajme topmu ze nas drak je modry(teraz som sa s takym stretolo v nwn :) )nahadzem na seba ochrany proti elektrine, samozrejme je zvysenie OC, bless, ked si vravel ze mas klerika tak nahadz co najviac buffov na tanka(slang z WoW :D ), to bude char ktory bude sekat do draka, nezabudni ho healovat... potom si daj niekde dozadu magov(aj bard posluzi, ten ma tiez magicku strelu, dokonca mozes pouzit aj chromatic orb), potom uz len kuzlis, healujes tanka a sekas... mno a este odporucam feat penetration, greater penetreation(pruraznost kouzla, vacsia prieraznost kuzla), vdaka tymto featom dostanes +4 do rollu proti resistu nepriatela... takze napirklad aby ti magic missile dal dmg drakovi potrebuje dat roll 20, lenze ty so svojou dex(predpokladam ze tu ide o ranged attack, ze ci sa pletiem?) a roznymi bonusmi das len 16, alebo 17, vdaka tymto featom das proti jeho resistu 20, 21 a mozes ho poslat do <> ...

tot moje rady proti HOCIJAKEMU drakovi, teda aspon co sa tyka edicie 3.0+

Napsal: 11.9.2007 18:20
od Illuminating
Jo a taky jsou dobrý střelný zbraně jako luky nebo kuše ;-) .

Napsal: 11.9.2007 20:11
od Morty
lol... vies co je vopruz? ked si ako ranger das draka len sipmi :D v NWN som len pobehoval a obcas vystrelil, healoval sa, buffoval sa a take tie ine radosti zivota :P ... mno a cele to trvalo hodinu... chcem nieco take vyskusat v IWD2... teda single ranger a nic... dalo by sa?