Stránka 3 z 3

Napsal: 13.4.2006 9:47
od AlieN
Myslím tím to že když vběhnu do místnosti ve které jsou 4 nepřátelé a jednoho z nich zabiju (dýkou ;-) ) tak se na jeho místě hned objeví nový, a já bych právě chtěl vypnout právě to objevování ;-) (ty souboje totiž opravdu nejsou moc zábavné, když musíš pokaždé zabít 20 pořád stejných zombíků)

Napsal: 13.4.2006 10:15
od sevencreature
AlieN: Tohle teleportování nepřátel je featura a pochybuju, že to jde vypnout (bez rozsáhlejší editace hry) - bez toho by to bylo moc jednoduché ;-)

Napsal: 13.4.2006 10:47
od AlieN
:cry:

Napsal: 25.9.2006 11:06
od CrowX
Môj 166 zárez - prejdené za nejakých 11 hod čistého času - celkom zaujímavá a jednoduchá hopsačka, s príjemnou grafikou a niektorými zaujímavosťami - toľko k plusom (no a ešte tá hudba sem-tam) - silné výhrady mám najmä ku kamere - častokrát je zvolený absolútne nevyhovujúci pohľad, pri ktorom sa hráč môže spoľahnúť iba na svoj odhad, čo robí z niektorých jednoduchých akrobatických skokov pravý horor a tým pádom umelo navyšuje nízku obtiažnosť hry. Taktiež s tými bojmi to trochu prehnali - je to nuda - zo začiatku možno zaujímavé ale po čase už človeka viac-menej otravujú.
Rovnako ako 7c sa mi celkom páčil príbeh, ktorý nie je príliš presladený. Vezír (koniec) ma dosť sklamal - čakal som nejaký skutočne ťažký boss-fight a pritom som ho rozsekal bez problémov, väčšie problémy som mal pri niektorých normálnych fightoch. :roll:
P.S.: najhoršie bolo, že som zabudol ako sa zapína ten mega-freeze útok (ale dohral som to nakoniec aj bez toho) - aspoň nejaký challenge v bojoch. :lol:

Inak dosť veľa z vás sa tu sťažovalo, že ak sa princ zabije tak končí - :eh: - nie je to tak - vďaka dýke má špeciálnu schopnosť Rewind time, ktorá mu párkrát umožňuje vrátiť čas o niekoľko sekúnd späť - takže smrteľný/chybný skok nemusí byť až tak smrteľný a pod. ;-)

PoP: SoT je dobrá hra, ale môjho favorita Legacy of Kain: Soulreaver neprekonal