Stránka 3 z 6

Napsal: 13.10.2005 22:10
od Tafif
yenn píše:
Tafif píše:SPECIAL - ... a hlavně nezáleží na náhodě
A co jsou třebas ta procenta u zaměřovacího křížku? :-)
Detailisto. Nějaký faktor náhody musí fungovat všude. Ale to je spíš systémem boje, než systémem vlastností, nemyslíš? :-D

Napsal: 14.10.2005 9:14
od Melkhior
SPECIAL - jak jinak. Rozhodně mi sedí víc než Baldurovské nahazování. které je poněkud pošahané. (U falloutu jakožto zkušený hráč strávím tvorbou postavy sotva minutu, u BG se musím půl hodiny otravovat s házením :-? )

Napsal: 14.10.2005 9:56
od Cammaris
když tě to nebaví tak použij SK

Napsal: 14.10.2005 15:36
od Tafif
Cammaris píše:když tě to nebaví tak použij SK

To je pravda, dá se. Já třeba stejně házím tak dlouho, dokud nepadne minimální požadovaná suma (jednou i přes hodinu :-x ). Tohle šetří spoustu času a hlavně nervy s očima.

Napsal: 14.10.2005 16:01
od MCZ
Melkhior píše:u BG se musím půl hodiny otravovat s házením :-? )
Nikdo neříká, že si musíš hodit alespoň 3 osmnáctky ;-) . Já dohrál BGII s postavou, která neměla ani u jedné vlastnosti více než 14 8-) (tedy s vyjímkou 17 u charisma - paladin, to víte ;-) ).

Napsal: 14.10.2005 16:42
od Melkhior
jj zlatej SK 8-)

Napsal: 14.10.2005 16:45
od Melkhior
MCZ píše:
Melkhior píše:u BG se musím půl hodiny otravovat s házením :-? )
Nikdo neříká, že si musíš hodit alespoň 3 osmnáctky ;-) . Já dohrál BGII s postavou, která neměla ani u jedné vlastnosti více než 14 8-) (tedy s vyjímkou 17 u charisma - paladin, to víte ;-) ).
On přece jen ten systém vlastností svádi k tomu mít co největší hodnoty, proto mám rád Fallout, který nepokouší mé powergamerské já a nahodí mi stabilní počet bodů, které rozdělím jak nejlíp můžu.

Napsal: 14.10.2005 19:46
od MCZ
Mě v tomhle směru vyhovoval zcela odlišně od jiných IE her koncipovaný ADnD systém v PST, kde každá vlastnost začínala (tuším) na 11 a pak měl hráč pár bodíků k přidělení navíc + za každou úroveň mohl přidělit některé vlastnosti jeden další bod.

Napsal: 14.10.2005 22:42
od yenn
Melkhior, Tafif: Vy byste asi nesouhlasili s policejní provokací, že? :-D
MCZ píše:v PST, kde každá vlastnost začínala (tuším) na 11
Na 9.

Napsal: 14.10.2005 23:06
od Tafif
yenn: Teď se cítím jak idiot. Co tím myslíš?

Napsal: 14.10.2005 23:22
od yenn
Tafif: Narážel jsem na to, že hře vyčítáte to, co je způsobeno především vaší (v tomto ohledu) slabou vůlí ;-)

Napsal: 15.10.2005 0:27
od Tafif
yenn píše:Tafif: Narážel jsem na to, že hře vyčítáte to, co je způsobeno především vaší (v tomto ohledu) slabou vůlí ;-)
Slabou vůlí? Prostě se mi jen nelíbí, že vše zálží na náhodě. Hody na vlastnosti jsou podle mě zkrátka hovadina.

Napsal: 15.10.2005 12:41
od yenn
Tafif: Za to, že jsi jednou házel i přes hodinu, nemůže nahazování vlastností jako takové ;-)

Napsal: 15.10.2005 14:13
od Tafif
yenn píše:Tafif: Za to, že jsi jednou házel i přes hodinu, nemůže nahazování vlastností jako takové ;-)

Jasně, můžu za to já. Nechtěl jsem se smířiž s tak nízkými hodnotami. A to, že jsem to vydržel přes hodinu, je spíš důkaz silné vůle. Navíc v systému, kde jsou vlastnosti odkázány náhodě se moc neprojeví umění, ani styl hráče. Hraješ podle toho co ti padne.

Napsal: 15.10.2005 14:32
od Saruman
Tafif píše:Jasně, můžu za to já. Nechtěl jsem se smířit s tak nízkými hodnotami. A to, že jsem to vydržel přes hodinu, je spíš důkaz silné vůle.
Odkdy je chamtivost důkazem silné vůle? :-D