Stránka 3 z 6
Napsal: 13.10.2005 22:10
od Tafif
yenn píše:Tafif píše:SPECIAL - ... a hlavně nezáleží na náhodě
A co jsou třebas ta procenta u zaměřovacího křížku?

Detailisto. Nějaký faktor náhody musí fungovat všude. Ale to je spíš systémem boje, než systémem vlastností, nemyslíš?

Napsal: 14.10.2005 9:14
od Melkhior
SPECIAL - jak jinak. Rozhodně mi sedí víc než Baldurovské nahazování. které je poněkud pošahané. (U falloutu jakožto zkušený hráč strávím tvorbou postavy sotva minutu, u BG se musím půl hodiny otravovat s házením

)
Napsal: 14.10.2005 9:56
od Cammaris
když tě to nebaví tak použij SK
Napsal: 14.10.2005 15:36
od Tafif
Cammaris píše:když tě to nebaví tak použij SK
To je pravda, dá se. Já třeba stejně házím tak dlouho, dokud nepadne minimální požadovaná suma (jednou i přes hodinu

). Tohle šetří spoustu času a hlavně nervy s očima.
Napsal: 14.10.2005 16:01
od MCZ
Melkhior píše:u BG se musím půl hodiny otravovat s házením

)
Nikdo neříká, že si musíš hodit alespoň 3 osmnáctky

. Já dohrál BGII s postavou, která neměla ani u jedné vlastnosti více než 14

(tedy s vyjímkou 17 u charisma - paladin, to víte

).
Napsal: 14.10.2005 16:42
od Melkhior
jj zlatej SK

Napsal: 14.10.2005 16:45
od Melkhior
MCZ píše:Melkhior píše:u BG se musím půl hodiny otravovat s házením

)
Nikdo neříká, že si musíš hodit alespoň 3 osmnáctky

. Já dohrál BGII s postavou, která neměla ani u jedné vlastnosti více než 14

(tedy s vyjímkou 17 u charisma - paladin, to víte

).
On přece jen ten systém vlastností svádi k tomu mít co největší hodnoty, proto mám rád Fallout, který nepokouší mé powergamerské já a nahodí mi stabilní počet bodů, které rozdělím jak nejlíp můžu.
Napsal: 14.10.2005 19:46
od MCZ
Mě v tomhle směru vyhovoval zcela odlišně od jiných IE her koncipovaný ADnD systém v PST, kde každá vlastnost začínala (tuším) na 11 a pak měl hráč pár bodíků k přidělení navíc + za každou úroveň mohl přidělit některé vlastnosti jeden další bod.
Napsal: 14.10.2005 22:42
od yenn
Melkhior, Tafif: Vy byste asi nesouhlasili s policejní provokací, že?
MCZ píše:v PST, kde každá vlastnost začínala (tuším) na 11
Na 9.
Napsal: 14.10.2005 23:06
od Tafif
yenn: Teď se cítím jak idiot. Co tím myslíš?
Napsal: 14.10.2005 23:22
od yenn
Tafif: Narážel jsem na to, že hře vyčítáte to, co je způsobeno především vaší (v tomto ohledu) slabou vůlí

Napsal: 15.10.2005 0:27
od Tafif
yenn píše:Tafif: Narážel jsem na to, že hře vyčítáte to, co je způsobeno především vaší (v tomto ohledu) slabou vůlí

Slabou vůlí? Prostě se mi jen nelíbí, že vše zálží na náhodě. Hody na vlastnosti jsou podle mě zkrátka hovadina.
Napsal: 15.10.2005 12:41
od yenn
Tafif: Za to, že jsi jednou házel i přes hodinu, nemůže nahazování vlastností jako takové

Napsal: 15.10.2005 14:13
od Tafif
yenn píše:Tafif: Za to, že jsi jednou házel i přes hodinu, nemůže nahazování vlastností jako takové

Jasně, můžu za to já. Nechtěl jsem se smířiž s tak nízkými hodnotami. A to, že jsem to vydržel přes hodinu, je spíš důkaz silné vůle. Navíc v systému, kde jsou vlastnosti odkázány náhodě se moc neprojeví umění, ani styl hráče. Hraješ podle toho co ti padne.
Napsal: 15.10.2005 14:32
od Saruman
Tafif píše:Jasně, můžu za to já. Nechtěl jsem se smířit s tak nízkými hodnotami. A to, že jsem to vydržel přes hodinu, je spíš důkaz silné vůle.
Odkdy je chamtivost důkazem silné vůle?
