FT - čakal som, že bude horší - napodiv je to celkom dobré, samozrejme sa nechytá na JA2 ale aj tak.
St. Louis - jj útočiť na základňu kde perimeter stráži 5 super mutantov (myslím/cca 200hp každý) s brownings m2 je peklo - ale išlo to - mínové pole stačí pokropiť s brokovnicami/granátmi a samozrejme využiť stealth.
Jediné čo mi vadí, je dosť veľa bugov - či už v spojení so special encounters, prípadne v samotnej hre.
Teraz práve robím Kansas City - ghoulov sa mi podarilo udržať na žive všetkých tak dúfam, že sa to nejako odrzkadlí, keď vybijem SMs (predtým mi totiž pri veľkých stratách na ghoulích životoch klesla karma resp. rank v BOS

a tak som musel celú misiu robiť odzačiatku

)
------------------------
Hodnotenie 7/10 - mohlo to byť o dosť lepšie - ku koncu ma už iba nudil - najviac ma naštvalo, že "energy weapons suck hard" - nepochopiteľné v porovnaní s F 1,2

- na poslednú misiu v pohode stačia dvaja maníci s Browning M2 a vykosia všetko čo sa hýbe - resp s Gauss minigun - rovnako nie je prítomná Turbo plasma rifle a ani super sledge hammer

, gatling laser je na smiech - proste zbrane úplne pokazili - v samotnej hre by som privítal aj nejaké možnosti preskočenia prekážiek a nie iba zmeny postoja. Celkom dobrým prvkom je možnosť vlastniť dopravné prostriedky - až na to, že si v pohode vystačíte s Hummerom a zvyšok nie je potrebný - tank som ani neskúšal - ono keď sa hociktoré vozítko zasekne o najmenšiu terénnu prekážku tak sa to ani neoplatí
Obrovskou chybou (resp. z môjho hľadiska) je neexistencia možnosti zapauzovať hru a udeliť príkazy jednotlivcom počas CTB - tzn. taktika ide bokom a častokrát je najužitočnejším bojovým postupom power-assault - človek pošle dopredu dvoch vojakov (v najlepších dostupných armoroch) s heavy-weapons a zozadu ich istí sniperkami alebo s laser rifles - ak nepriateľ nemá Browning, rocket launcher, prípadne Gauss minigun tak nemá šancu v 90% prípadov - tým sa z "tactics" stáva skôr "3rd person shooter"
Záverom - hra mohla byť omnoho lepšia.
