Stránka 3 z 11

Napsal: 15.6.2006 16:50
od Ajantis
7c: Měls pravdu, boj beze zbraně má speciální feats.
Já ho zatím využívám u Služebné - LS mám v partě jen jeden a krom toho, že je její boj beze zbraní esteticky velmi hodnotný, je též zatraceně účinný :-P

Jinak jsem na té "planetě darebáků" a poslední hodiny mě ta hra řádně znechucuje. Proti nascriptovaným zlomům událostí v zásadě nic nemám, ale čeho je moc, toho je příliš. Ve chvíli, kdy hráči nedají ani tu nejmenší svobodu a zachází s ním jen jako s onucí, která je jen trapně pohazována mezi nesčetnými nascriptovanými dějovými zvraty, už to nejni ve hře typu KotOR 2 v pořádku :-/ .

Napsal: 4.7.2006 11:00
od Frosty
Wau - temnota tě provázej :lol:
Tak to netuším. Já se teď koukal na nějaký ten patch zde. Pokud máš grafiku ATI, tak by ti snad mohl pomoci ten 1.01

Napsal: 11.7.2006 9:05
od Frosty
Tak dnes nad ránem zlomila Malaka ještě větší temnota :twisted:
Jinak hra za DS, je skutečně velmi podařená.. Ze začátku je tam sice pár kyksíků a přehmatů, ale za polovinou hry už to jde a závěr..... (ne nebudu spoilovat :)) je naprosto parádní. Troufám si říci, že na mě zapůsobil více než při hře za LS.
Tedy kdo ještě nepodlehl vábení temné strany - ať tak neprodleně učiní :twisted: :lol:

Napsal: 7.9.2006 19:57
od sevencreature
Hmm, Pazaak mě právě ve dvojce už moc nebavil...

Napsal: 7.9.2006 20:04
od Elessar
ono to bude aj asi tym, ze v jednotke som sa donho moc nehrnul :think: No, teraz hram opat jednotku (planujem klasicky "LG" charakter so zvratom na DS- anzto som to zatial dohral len dvakrat za LS), takze snad sa chytim...

Napsal: 8.9.2006 3:59
od Sadako
Mé úplně první dojmy z KOTOR, pomíjím nyní to, že jsem jej musela instalovat asi třikrát, než se vůbec rozjel:
- nic moc portréty
- stále si nemůžu zvyknout na tamní řešení inventáře
- hudba mi občas připomíná Torment, což je dobré
- líbí se mi, že ufouni mluví ufounsky a ne anglicky
- vadí mi, že tam nemůžu skákat
- atmosféra..no..nějakou výraznou zatím nezaregistrovala, ale jsem dosti na začátku, takže doufám, že přijde časem

A dotaz - je možnost mít tam nějakou "romanci" i za ženskou postavu? Ony ty mužské tváře jsou natolik nevzhledné, že jsem se rozhodla hrát poprvé za ženu.

Napsal: 8.9.2006 6:08
od yenn
Vampiria píše:- nic moc portréty
Můj první dojem byl tentýž (proto jsem se také ptal po nových), leč pak jsem si všiml, že jedna slečna je velice pěkná.
- hudba mi občas připomíná Torment, což je dobré
- líbí se mi, že ufouni mluví ufounsky a ne anglicky
Souhlas. OST zde.
- stále si nemůžu zvyknout na tamní řešení inventáře
- vadí mi, že tam nemůžu skákat
Podobný inventář je ve Falloutu, Bloodlines..., takže u mě NP. Co se týče skákání, také bych si občas hupsnul, ale nijak zvlášť mě to netrápí.
- atmosféra..no..nějakou výraznou zatím nezaregistrovala, ale jsem dosti na začátku, takže doufám, že přijde časem
Imho přijde/bude lepší. Mně se líbilo už na Tarisu, ale každopádně zatím kvalita hry stále roste :-P

Btw: velmi mě překvapil létající rejnok. Ti jsou na Dantooine běžní? Zaujal mě, protože tatáž stvoření se vyskytují v Beyond Good & Evil.

Jinak souboje vypadají úžasně a díky pauze a rotující kameře lze pořídit mnoho efektních screenů. Z prvního střetu dvou světelných mečů jsem si musel pořídit také krátký videozáznam :-)

Napsal: 8.9.2006 7:05
od Elessar
Vampiria píše:A dotaz - je možnost mít tam nějakou "romanci" i za ženskou postavu? Ony ty mužské tváře jsou natolik nevzhledné, že jsem se rozhodla hrát poprvé za ženu.
Carth Onasi...

Napsal: 8.9.2006 9:01
od Frosty
yenn píše:Co se týče skákání, také bych si občas hupsnul, ale nijak zvlášť mě to netrápí.
Však při drtivém útoku si kráásně hupsne :twisted: ;) Jinak mě se právě celkem líbí, že nemusím nikam skákat atp. (tedy ne že by se mi nelíbili skoky v Outcastu, ale tohle je prostě taková pohodovka 8-))

Napsal: 8.9.2006 9:06
od Ajantis
Skákání by bylo v KotORu - stejně jako v BG či PT - hlavně úplně naprd . Vždyť ty boje v podstatě přímo neovládáte, je to d20.

Ale zdá se, že se má vytrvalá agitace pro hraní KotORu konečně setkala s úspěchem... :-P Výborně! :-D

Napsal: 8.9.2006 11:44
od yenn
Jde v podstatě jen o nezvyk, že ve hře z pohledu třetí osoby nelze skákat. Neměl jsem ale na mysli skákání v boji, spíše by mě vcelku potěšila nějaká tombraiderovská pasáž (a la Bloodlines). (nj, já vím, leckoho jiného právě naopak :-) )

Napsal: 8.9.2006 13:12
od Sadako
yenn: Díky za soundtrack :angel:

Elessar: Já si říkala, že vede nějaké divné řeči, tedy je-li to ten, co se k Tobě přidá při transportu z Endar Spire. To jsem ráda, že ani ženská postava nezůstane o tuhle radost ochuzena.

Ajantis: Naštvala jsem se po asi šestnácté smrti během patnácti minut v jedné misi v Tacticsu, tak jsem zkusila něco nového 8-)

Napsal: 9.9.2006 4:20
od yenn
Dantooine je lepší Tarisu a hned po přistání na Manaanu jsem absolvoval úžasný rozhovor s jednou malou slečnou. Řadím jej mezi nejzajímavější dialogy, jaké jsem v RPG podstoupil.

Ale štve mě, že mi KotOR často padá :-?

Napsal: 9.9.2006 8:34
od Elessar
yenn píše:Dantooine je lepší Tarisu a hned po přistání na Manaanu jsem absolvoval úžasný rozhovor s jednou malou slečnou. Řadím jej mezi nejzajímavější dialogy, jaké jsem v RPG podstoupil.
Aky? Sorry, ale uncle Alzheimer je v obliehani mojej pamate vcelku uspesny, cize vazne sa mi nic nevybavuje ;)

Napsal: 9.9.2006 8:39
od Ajantis
Elessar: No, taková malá spolucestující... ;-)

yenn: Mně také KotOR občas spadnul, ale zhruba jednou za pár hodin. Máš nejnovější patch?
Dantooine je úžasná, tam jsem definitivně podlehl a nebylo cesty zpět. :angel:
(Nemluvím o podlehnutí Dark Side. :lol: )