Stránka 3 z 21
Napsal: 12.6.2007 16:26
od Razfallow
Mecker píše:Hawkmoon269 píše:
U TGC1E Normal edition nebo Lite edition?
Normal
Napsal: 12.6.2007 23:58
od Mecker
Jo udělal jsem to díky.
Teda ale musím říci že mě ty módy dosti překvapili. Nečekal jsem, až tak hodně nových věcí. Díval jsem se jen na předměty, ale něco mi připadá jako zkopirováné z IWD a ToB, takže nevím, musím spíše říci že mě to nemile překvapilo, bojím se že základní hra ztratí ráz. No ale nechám se raději překvapit, snad to bude dobře vyváženo.
Jo, a ti co neumí anglicky si z toho teda moc neodnesou.
Jo a ještě taková maličkost: příjde mi jako pěkná blbost, aby Lehká kuš měla +2 thaco.

Napsal: 13.6.2007 6:37
od Hawkmoon269
Mecker píše:
musím spíše říci že mě to nemile překvapilo, bojím se že základní hra ztratí ráz. No ale nechám se raději překvapit, snad to bude dobře vyváženo.
To jo no...

Napsal: 13.6.2007 15:26
od Razfallow
TFoD
http://www.echon.dk/fotd/baldr006.jpg
http://www.echon.dk/fotd/baldr007.jpg
http://www.echon.dk/fotd/baldr008.jpg
http://www.echon.dk/fotd/baldr009.jpg
Kód: Vybrat vše
The Fields of the Dead is a mod for Baldur's Gate - Tales of the Sword Coast
which expands and renews the game. The AD&D rules have been updated as much as
the Infinity Engine allows to add more options to the things that had been
simplified as well as to introduce elements that had been left out. The basic
stats of many creatures, items and spells have also been corrected.
The mod brings much new content to the game. There are new spells for both
wizards and priests covering all spell levels, numerous magical and mundane
items, and many new creatures, all of which are fully integrated into the game.
Enemy NPCs make use of the new spells and items, stores carry the items and the
new creatures can be found in the existing areas.
The AI has been updated throughout the game. NPCs co-orporate, use items like
potions and scrolls, and have access to all the spells in the game rather than
just a few spells. They use spells to protect and heal each other, and will no
longer waste powerful spells on weak enemies such as summoned monsters.
Finally the mod adds a new area to the worldmap. This area may be explored at
any time but is designed to provide a challenge for experienced parties.
Napsal: 13.6.2007 16:13
od Mecker
No, podlle obrázků a co je tam napsaný, to teda nemusí být, až tak zlé, jak jsem myslel. Ale některé předměty mi příjdou přehnané. Jak říkám překvapilo mě to a nechám se tedy sám překvapit.

Napsal: 13.6.2007 18:21
od Hawkmoon269
Takže ve hře mám mody:
Baldurdash "BG1FixPack11"
aVENGER's Racial Traits fix
Dudley Fixpack (instalováno podle návodu na
http://www.dudleyville.com/dudleyfix/fixpacks.htm)
The Fields of the Dead
BG1 Unfinished Business v4 (kromě: Angelo Notices Shar-teel, Finishable Kagain Caravan Quest, Coran and the Wyverns, Kivan and Tazok, Branwen and Tranzig, Safana the Flirt)
The Grey Clan Episode I: In Candlelight
A kolik nás tedy je připraveno pro hru? 5? A jak ten Noman (asi není z fora), jak je na tom Siki?
Napsal: 13.6.2007 20:19
od Mecker
Nomam není zdejší, ani ho neznám- je to Sikiho kamarád, ale Siki je momentálně na intru a doma bude až o víkendu, ale jistě to nevím. Možná se to rozjede až o prázdninách. Ale já mám prázdniny už teď, takže je mi to jedno. Spíš bych byl pro zkušební spuštění, protože si nejsem jist jestli jsem to vše správně udělal já či ostatní (krom Raze).
btw proč by tam neměli (čí měli) být ty mody s NPC, stejně když žádné v družině nebudeme mít?
Napsal: 13.6.2007 20:21
od Hawkmoon269
Netuším, ale řídím se tím co napsal Raz...
Ten zkušební provoz bychom mohli zkusit no...
Napsal: 13.6.2007 20:22
od Morty
ja by som si to taaak rad zahral, ale nikdy v zivote som neistaloval ziaden mod a multiplayer BG2 som este nehral... ale kedbyze sa zacne az cez prazdniny, tak so mnou mozte ratat

Napsal: 13.6.2007 20:28
od Razfallow
Mecker píše:btw proč by tam neměli (čí měli) být ty mody s NPC, stejně když žádné v družině nebudeme mít?
Právě proto je zbytečné je instalovat.
Rád bych věděl, kdo má jaké povolání. Nerad bych, aby se to rozhodovalo na poslední chvíli. Já sám mám dost mágů a kleriků z dřívějších multiplayerů, takže preferuji bojový typ postavy.
Napsal: 13.6.2007 20:30
od Hawkmoon269
Já si klidně vezmu, co bude potřeba... Mně je to tak nějak jedno...
Napsal: 13.6.2007 20:48
od Mecker
Já jsem již psal, že mě je to téže jedno, dokážu zahrát za všechno (jen toho barda moc nemusím), uvažoval jsem o zloději (hlavně pokud bychom chtěli pokračovat do BG II), ale bojové tipy mám také rád a kouzla? ta přímo zbožňuju, ale jak říkám, klidně se podřídím.
Napsal: 13.6.2007 20:58
od Morty
oki, tak pridam sa aj ja... BG1+ToTSC je uz na ceste(6CD verzia), mody asi az zajtra...
inac preferujem povolania-ranger-archer; sorcerer; thief, alebo mage/thief
a z komunikatorov som za TS

Napsal: 13.6.2007 21:02
od Mecker
S tou komunikací bude asi problém. Já a Siki jsme pro XFire.
Napsal: 13.6.2007 21:03
od Morty
vlastne naopak... ja som osel... csom chcel napisat, ze sopm za xfire, ze som tam uz dlho regnuty, ale neviem ci to mam este vobec na HDD... moment...
mam...
takze, ja som za xfire, este tak kupit mikrak
