Stránka 3 z 9

Napsal: 10.12.2005 18:07
od Elessar
Anthrax- druida xcem kvoli alchymii... je mnich potrebny?

Napsal: 10.12.2005 18:18
od Koveras
Elessar píše:Anthrax- druida xcem kvoli alchymii... je mnich potrebny?
Bez klerika bych nehrál, takže ti Anthrax radí dobře.
Co se týče toho, jestli vzít mnicha nebo rytíře je jen na tobě, ale mnich v pozdějších fázích hry dává mnohem větší rány než rytíř. No a co se týká ras, tak to je v poho.

Napsal: 11.12.2005 9:47
od Anthrax
Mnich dá větší šlupku a jako bonus za dobro trochu kouzlí a za zlo trochu supluje i zloděje.
Co třeba Mnich, Klerik, Kouzelník, Druid?

Napsal: 11.12.2005 10:00
od Jab
Anthrax píše:Mnich dá větší šlupku a jako bonus za dobro trochu kouzlí a za zlo trochu supluje i zloděje.
Co třeba Mnich, Klerik, Kouzelník, Druid?
Druid mi osobně moc dobrý nepřijde. Dokonce je možná i horší než hraničář a zloděj. A to už je co říci. Posledně jsem bral archera. Celkem to s ním šlo. ;-)

Napsal: 11.12.2005 10:03
od Anthrax
Jab: Netvrdím, že druid je dobrej (to je jen v MM6), ale Elessar psal, že druida chce kvůli alchymii, jinak bych bral lučištníka.

Napsal: 11.12.2005 10:06
od Elessar
Druida xcem bezpodmienecne ;) Ake dovednosti mam teda takej parte dat?

Napsal: 11.12.2005 10:11
od Anthrax
Podívej se, kdo se v čem může vycvičit nejvejš a to ber. Sice obecný, ale nechce se mi hledat, co u koho to je.

Napsal: 11.12.2005 11:29
od Koveras
Jab: Archer je skvělej, určitě lepší než druid. Pokud bych si měl ale znovu vybrat mezi ním a Hraničářem, tak beru 2. možnost.

Napsal: 21.12.2005 19:57
od Melkhior
mám rozehráno MM7 s partou: Lučištník, Druidka, Klérička, Kouzelník - tedy tvrďe magickou skupinu (3krát Meteory). Doporučuju, přeci jen je to zajímavější než "mlátící" parta.

Druid: Je velice dobrý.
1-Velmistrovství Alchymie a především Meditace, navíc ani v HtH boji není nejslabší.
2-S hraničářem nelze srovnávat. Hraničář je bojově 6tá nejslabší postava (Rytíř je IMO nejsilnější poté Mnich, Zloděj, Paladin, Lučištník, Hraničář, Druid, Klérik, Kouzelník) a v magii je k ničemu.
3-Celkově Druid je dobrý jako doplňující postava ke Klérikovi a Kouzelníkovi. Pokud to chcete mít těžší, tak místo Klérika. Hraničář je divná postava. Má jen 2 GrandMastery a jeden z nich je úplně k ničemu (ID nestvůr) a druhý nic moc (Sekera). Zloděj je schopný bojovník a dobrý v různých vedlejších vlastnostech (Pasti, Vnímání, ID, Obchodování,...)

mnoo

Napsal: 11.1.2006 10:12
od Vallun
Koveras píše:Jab: Archer je skvělej, určitě lepší než druid. Pokud bych si měl ale znovu vybrat mezi ním a Hraničářem, tak beru 2. možnost.
Archer je hodně dobrá postava, ale lepší než druid není, a hraničář je na....

MM7 lze dohrát s čímkoliv, ale je to akrobacie...

nejlehčí je to se skupinou kouzleník, druid, klerik, kouzelník, ale zvládl jsem i knight, paladin, archer, knight...

Napsal: 11.1.2006 10:39
od Jab
Nejlehčí to je se skupinou 3x lich a jednou temný klerik. To ví přece každý. ;-)

Napsal: 11.1.2006 21:03
od sevencreature
Jab: Fakt? :shock:

Napsal: 11.1.2006 21:24
od Jab
sevencreature píše:Jab: Fakt? :shock:
Nic nedává takovou dmg jako kouzla temné magie. Nějaký day of gods a podobné "taktiky" jsou proti tomu víceméně usměvné. 8-)

Napsal: 11.1.2006 21:56
od sevencreature
:lol: Já jsem hrál jen VI :-) A tam jsem měl Temnou i Světlou magii, takže netuším jak to vypadá jinde. Mě zaujali ti lichové - to je něco jako "prestige" class?

Hmmm, bylo by zajímavé vytvořit kampaň pro mága do NWN, který by se v pozdějším stadiu rozhodl stát lichem :-P

Napsal: 11.1.2006 21:58
od necrotising_
Na Liche jde normalne povysit carodej, kdyz hrajes za temnou stranu, pokud se nepletu :).