Fahrenheit

Akce, strategie, adventury, plošinovky, závodní, sportovní a logické hry ... prostě žádné RPG.

Moderátor: sevencreature

Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

Chce mi to vnutit kamarád, kolik času mi ta hra zabere? Abych u toho zase nevytuhla týden v kuse..
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Vampiria: první dohrání mi trvalo asi 12 hodin (jeden delší hrací den), a to jsem hrál docela dost pomalu a ještě se párkrát zasekl.
Oficiálně se udává 10-11 hodin, což tak nějak odpovídá.
Takže ber všemi deseti :-P
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Komu se líbila hudba ve Fahrenheitu, nechť se mrkne sem.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Mr.DAN
Sigilan
Příspěvky: 46
Registrován: 27.3.2006 14:39
Bydliště: Kolííín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.DAN »

tak dohrano....8-12 hodin ciste herni doby supr zazitek, originalne pojaty a emotivni :) ale nekde klisovity :-/ jinak velmi velmi doporucuju
Life is a waterfall
we're one in the river
and one again after the fall ...
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=18171 - ukázka enginu nové hry od Quantic Dreams. Ukazuje především animaci postav(y).
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
DerAdler
Sigilan
Příspěvky: 409
Registrován: 16.6.2006 2:21
Bydliště: Auschwitz-Birkenau

Příspěvek od DerAdler »

Spracovanie a prvá polovica super. Ale ten koniec stojí za hovno. A pritom chýbalo tak málo :cry: .
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Potřeboval bych pomoct nebo se vážně zcvoknu - Už dva dny řeším tu část s útržkem z bankovního výpisu. Postupuju trochu jinak než podle návodu, ale to je snad jedno.
Návštěva Carly (teplej Tommy) odešla. Za Tylera jsem odfaxoval ústřižek a za pomoci novin ho rozluštil. Položil jsem ústřižek na stůl a zavolal Carle. Ta řekla, že má nějaký nápad, ale... V návodu se píše, že s Tylerem bych měl absolvovat nějakou minihru s lampičkou - sednu za stůl, rozsvítím lampu, dám Tylerovi úkol s ústřižkem, ten si ho párkrát prohlédne a odloží. Carla může jenom vzít odfaxovaný ústřižek a chodit s ním po místnosti, ale to je všechno, nic jiného jsem neobjevil (kromě vrácení do faxovacího stroje). PROSÍM POMOC!!!!!
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Uhm... práve dnes som toto riešil aj ja :) Najskôr realizuj ten 'nápad'- t.j. bež s tým ústrižkom za Tommym (ktorý pracuje v banke...)
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Díky na stotisíckrát! Myslel jsem, že na tom skejsnu...
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Varovanie: môže obsahovať spoilery

Tak som dohral Fahrenheit... Hmmm, ťažko by som to nejak zhrnul, určite však išlo o zážitok neobyčajne atmosferický snáď po všetkých stránkach... Akurát, výčitky by som mal práve k tomu "koncu" a tej rituálnej tématike- síce nesúhlasím s Lukášom Grygarom v tom, že "reálný život" je nutne pôsobivejší než ten... ehm... nadprirodzený, ale osobne nemám rád v umení všeobecne, keď sa snaží "vysvetľovať vesmír"- jednak som na toto veľmi citlivý a druhak nájsť zmysel života asi nebude niečo, čo sa nájde každý deň pod posteľou, čiže väčšinou to skĺzne k nejakej odporne zjednodušenej karikatúre- potom to dopadne tak, že policajt z prvej scény si odo mňa vyslúži väčší rešpekt než prastarý mayský kňaz- čo asi nie je moc v poriadku... Sila Fahrenheitu je práve v tej komornej rovine (a aj v úplne triviálnych veciach ako hra na gitaru- blues som si skutočne užil :) - alebo vypitie kafé)- tam je neskutočný, tú nadpozemská pasáž je nemenej silná (pre mňa možno aj silnejšia), dokým si zachováva svoju tajomnosť a 'nedotknuteľnosť' (obzvlášť vízia s dietaťom balancujúcim nad ľadom bola pre mňa možno najpôsobivejším momentom celej hry)- keby sa ju podarilo udržať, tak jej na privítanie pripravím aj indický čaj s jablkovým závinom... Nutno podotknúť, že najhoršie to bolo asi krátko po zvrate, ku koncu mi to už pripadalo lepšie zvládnuté (a vyložene môjmu oku lahodila posledná scéna- predpokladám, že som dosiahol ten "najlepší koniec")...

Ale, čo sa týka celkového dojmu, tak môžem Quantic Dream za tú nevšednú a intenzívnu skúsenosť len zatlieskať... :applause:
Naposledy upravil(a) Elessar dne 8.12.2007 21:41, celkem upraveno 2 x.
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Řekl bych, že Grygar propleteně kritizuje 2 věci: 1) mělkost her obecně a 2) nedostatek každodenních témat, s nimiž by se běžný člověk mohl ztotožnit. S tím prvním souhlasím, ale s tím druhým opravdu ne - už teď abych se na každém kroku vyhýbal všem těm "obyčejným lidským filmům", nechtěl bych to zažít i mezi hrami (i když nevím, zda by to mohlo být ještě horší než mainstream současné herní produkce). Ale to jen tak na okraj.
Elessar píše:Ale, čo sa týka celkového dojmu, tak môžem Quantic Dream za tú nevšednú a intenzívnu skúsenosť len zatlieskať...
Tu lepší hru od Quantic Dream pořád ještě (mám pocit) nehráls. :-)
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Omikron? Nie, ale Fahrenheit je skutočne silnou motiváciou... :)

Ad "každodenné témy"- myslím si, že úžasný potenciál má aj denný stereotyp, (napr. medzi hrami práve Fahrenheit, v hudbe práve Reed- na okraj, práve som si vypočul jeho Transformer a dostal som chuť sa zamilovať :) a medzi filmami napr. Večný svit nepoškvrnenej mysle), ale problém plytkosti to teda určite nevyrieši- aj keď mne je prakticky celkom jedno, ak si mám vybrať medzi plytkým fantasy typu Oblivion alebo plytkou realitou, tak si nevyberiem nič... :)
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Elessar píše:Večný svit nepoškvrnenej mysle
Ano, i běžné věci se dají zpracovat netradičním a zajímavým způsobem. Jen se obávám, že obdobné hry by širokou hráčskou veřejnost zase tak neoslovily, tedy by se neuchytily. Vždyť ony ty současné hry většině hráčů vyhovují.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Ajantis: Většina současných hráčů by zřejmě cílovkou nebyla, ale třeba by „jiné“ hry přitáhly hráče nové.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

yenn píše:Ajantis: Většina současných hráčů by zřejmě cílovkou nebyla, ale třeba by „jiné“ hry přitáhly hráče nové.
To je zajímavá myšlenka, též jsem nad tím přemýšlel. Opravdu netuším, jak by na to současné/potenciální jiné publikum zareagovalo, a obávám se, že se to hned tak nedozvíme. Dokud je tady současné publikum, budou se dělat hry pro ně, stěží bude někdo investovat hromadu peněz do revolučních konceptů. Jenže to nové publikum zase nepřijde, dokud tu nebudou ty "jiné" hry... :-)
Odpovědět

Zpět na „Jiné hry“