Fahrenheit
Moderátor: sevencreature
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=18171 - ukázka enginu nové hry od Quantic Dreams. Ukazuje především animaci postav(y).
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Potřeboval bych pomoct nebo se vážně zcvoknu - Už dva dny řeším tu část s útržkem z bankovního výpisu. Postupuju trochu jinak než podle návodu, ale to je snad jedno.
Návštěva Carly (teplej Tommy) odešla. Za Tylera jsem odfaxoval ústřižek a za pomoci novin ho rozluštil. Položil jsem ústřižek na stůl a zavolal Carle. Ta řekla, že má nějaký nápad, ale... V návodu se píše, že s Tylerem bych měl absolvovat nějakou minihru s lampičkou - sednu za stůl, rozsvítím lampu, dám Tylerovi úkol s ústřižkem, ten si ho párkrát prohlédne a odloží. Carla může jenom vzít odfaxovaný ústřižek a chodit s ním po místnosti, ale to je všechno, nic jiného jsem neobjevil (kromě vrácení do faxovacího stroje). PROSÍM POMOC!!!!!
Návštěva Carly (teplej Tommy) odešla. Za Tylera jsem odfaxoval ústřižek a za pomoci novin ho rozluštil. Položil jsem ústřižek na stůl a zavolal Carle. Ta řekla, že má nějaký nápad, ale... V návodu se píše, že s Tylerem bych měl absolvovat nějakou minihru s lampičkou - sednu za stůl, rozsvítím lampu, dám Tylerovi úkol s ústřižkem, ten si ho párkrát prohlédne a odloží. Carla může jenom vzít odfaxovaný ústřižek a chodit s ním po místnosti, ale to je všechno, nic jiného jsem neobjevil (kromě vrácení do faxovacího stroje). PROSÍM POMOC!!!!!
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
- Elessar
- Sigilan
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 1.10.2005 19:39
- Bydliště: Desolation Row
- Kontaktovat uživatele:
Varovanie: môže obsahovať spoilery
Tak som dohral Fahrenheit... Hmmm, ťažko by som to nejak zhrnul, určite však išlo o zážitok neobyčajne atmosferický snáď po všetkých stránkach... Akurát, výčitky by som mal práve k tomu "koncu" a tej rituálnej tématike- síce nesúhlasím s Lukášom Grygarom v tom, že "reálný život" je nutne pôsobivejší než ten... ehm... nadprirodzený, ale osobne nemám rád v umení všeobecne, keď sa snaží "vysvetľovať vesmír"- jednak som na toto veľmi citlivý a druhak nájsť zmysel života asi nebude niečo, čo sa nájde každý deň pod posteľou, čiže väčšinou to skĺzne k nejakej odporne zjednodušenej karikatúre- potom to dopadne tak, že policajt z prvej scény si odo mňa vyslúži väčší rešpekt než prastarý mayský kňaz- čo asi nie je moc v poriadku... Sila Fahrenheitu je práve v tej komornej rovine (a aj v úplne triviálnych veciach ako hra na gitaru- blues som si skutočne užil :) - alebo vypitie kafé)- tam je neskutočný, tú nadpozemská pasáž je nemenej silná (pre mňa možno aj silnejšia), dokým si zachováva svoju tajomnosť a 'nedotknuteľnosť' (obzvlášť vízia s dietaťom balancujúcim nad ľadom bola pre mňa možno najpôsobivejším momentom celej hry)- keby sa ju podarilo udržať, tak jej na privítanie pripravím aj indický čaj s jablkovým závinom... Nutno podotknúť, že najhoršie to bolo asi krátko po zvrate, ku koncu mi to už pripadalo lepšie zvládnuté (a vyložene môjmu oku lahodila posledná scéna- predpokladám, že som dosiahol ten "najlepší koniec")...
Ale, čo sa týka celkového dojmu, tak môžem Quantic Dream za tú nevšednú a intenzívnu skúsenosť len zatlieskať...
Tak som dohral Fahrenheit... Hmmm, ťažko by som to nejak zhrnul, určite však išlo o zážitok neobyčajne atmosferický snáď po všetkých stránkach... Akurát, výčitky by som mal práve k tomu "koncu" a tej rituálnej tématike- síce nesúhlasím s Lukášom Grygarom v tom, že "reálný život" je nutne pôsobivejší než ten... ehm... nadprirodzený, ale osobne nemám rád v umení všeobecne, keď sa snaží "vysvetľovať vesmír"- jednak som na toto veľmi citlivý a druhak nájsť zmysel života asi nebude niečo, čo sa nájde každý deň pod posteľou, čiže väčšinou to skĺzne k nejakej odporne zjednodušenej karikatúre- potom to dopadne tak, že policajt z prvej scény si odo mňa vyslúži väčší rešpekt než prastarý mayský kňaz- čo asi nie je moc v poriadku... Sila Fahrenheitu je práve v tej komornej rovine (a aj v úplne triviálnych veciach ako hra na gitaru- blues som si skutočne užil :) - alebo vypitie kafé)- tam je neskutočný, tú nadpozemská pasáž je nemenej silná (pre mňa možno aj silnejšia), dokým si zachováva svoju tajomnosť a 'nedotknuteľnosť' (obzvlášť vízia s dietaťom balancujúcim nad ľadom bola pre mňa možno najpôsobivejším momentom celej hry)- keby sa ju podarilo udržať, tak jej na privítanie pripravím aj indický čaj s jablkovým závinom... Nutno podotknúť, že najhoršie to bolo asi krátko po zvrate, ku koncu mi to už pripadalo lepšie zvládnuté (a vyložene môjmu oku lahodila posledná scéna- predpokladám, že som dosiahol ten "najlepší koniec")...
Ale, čo sa týka celkového dojmu, tak môžem Quantic Dream za tú nevšednú a intenzívnu skúsenosť len zatlieskať...
Naposledy upravil(a) Elessar dne 8.12.2007 21:41, celkem upraveno 2 x.
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Řekl bych, že Grygar propleteně kritizuje 2 věci: 1) mělkost her obecně a 2) nedostatek každodenních témat, s nimiž by se běžný člověk mohl ztotožnit. S tím prvním souhlasím, ale s tím druhým opravdu ne - už teď abych se na každém kroku vyhýbal všem těm "obyčejným lidským filmům", nechtěl bych to zažít i mezi hrami (i když nevím, zda by to mohlo být ještě horší než mainstream současné herní produkce). Ale to jen tak na okraj.
Tu lepší hru od Quantic Dream pořád ještě (mám pocit) nehráls.Elessar píše:Ale, čo sa týka celkového dojmu, tak môžem Quantic Dream za tú nevšednú a intenzívnu skúsenosť len zatlieskať...
- Elessar
- Sigilan
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 1.10.2005 19:39
- Bydliště: Desolation Row
- Kontaktovat uživatele:
Omikron? Nie, ale Fahrenheit je skutočne silnou motiváciou... :)
Ad "každodenné témy"- myslím si, že úžasný potenciál má aj denný stereotyp, (napr. medzi hrami práve Fahrenheit, v hudbe práve Reed- na okraj, práve som si vypočul jeho Transformer a dostal som chuť sa zamilovať :) a medzi filmami napr. Večný svit nepoškvrnenej mysle), ale problém plytkosti to teda určite nevyrieši- aj keď mne je prakticky celkom jedno, ak si mám vybrať medzi plytkým fantasy typu Oblivion alebo plytkou realitou, tak si nevyberiem nič... :)
Ad "každodenné témy"- myslím si, že úžasný potenciál má aj denný stereotyp, (napr. medzi hrami práve Fahrenheit, v hudbe práve Reed- na okraj, práve som si vypočul jeho Transformer a dostal som chuť sa zamilovať :) a medzi filmami napr. Večný svit nepoškvrnenej mysle), ale problém plytkosti to teda určite nevyrieši- aj keď mne je prakticky celkom jedno, ak si mám vybrať medzi plytkým fantasy typu Oblivion alebo plytkou realitou, tak si nevyberiem nič... :)
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
To je zajímavá myšlenka, též jsem nad tím přemýšlel. Opravdu netuším, jak by na to současné/potenciální jiné publikum zareagovalo, a obávám se, že se to hned tak nedozvíme. Dokud je tady současné publikum, budou se dělat hry pro ně, stěží bude někdo investovat hromadu peněz do revolučních konceptů. Jenže to nové publikum zase nepřijde, dokud tu nebudou ty "jiné" hry...yenn píše:Ajantis: Většina současných hráčů by zřejmě cílovkou nebyla, ale třeba by „jiné“ hry přitáhly hráče nové.