Ja ti odpoviem s nevyslovnou radostou

Spravna strategia budovania vojska vo W3 je zakladnym meritkom hry, masovanim sa nikam nedostanes, alebo tym dostanes noobov (videl som masovat ghoulov, 40 ghoulov bolo rozprasenych 3 chymerami, potom som videl masovat pavukov, tych dali horsky obri, videl som aj masovanie obrov ... dali ich mortari a rytieri, ...) vazne, spravna strategia vo W3 je k nezaplateniu. Potom este spravne vyuzivat schopnosti a zrucnosti jednotiek, napr lovec demonov je tank, vydrzi vela a este viac vdaka uhybaniu, ma vela hp a este sa moze zmenit v demona,cim ziska dalsich 500 hp.
RTS = real time strategy, ak si myslis, ze ked si uklikas mysku tym, ze sa pokusis odpalit NPCcko (uklikajte si ovecku ) ... tak urcite nevyhras, aj keby si ju uklikal svor ako oponent.
Dalsia vecicka: hrdinovia, ak si zvolij jedneho hrdinu a ine jednotjy, tak ... mno posud sam, napr u ludi skriatok (uder do zeme ci jak sa to vola) + zopar (2-4) footikov a skupina so strelcami narobi vecsiu paseku, ako napr za UD pavuci a dreadlord obklopeny aurou (kedze pavukom je jeho aura na jedno velke gulove)
taketo mailckosti ovplyvnia priebeh hry, napr aj kedy a ako ziskat novu banu (mna raz skore obsadenie bane zachranilo, a zo skoro prehratej hry som odisiel ako vitaz)
ak uz toto nieje strategia, tak neviem, a mimochodom, ak to nieje ani RTS a ani RPG ... co to je?

zeby krizenie RTS a RPG? No ... a neviem cim sa to odlisuje od RTS ... lebo ono to nieje cistokrvne ani jedno, a ano, nieje to RPG, lebo to ma z RPG ciek iba pozicane prvky.
Podtrhnute, scitane, je to RTS s prvkami RPG.
bodka