Stránka 3 z 5

Napsal: 23.1.2006 19:43
od necrotising_
:oops: :oops: :oops: :-)

Diky :).

Napsal: 24.1.2006 19:11
od Killdozer
me se opravdu libil quest se zahalenymi doly. a taky nevidouci oko. parada.

Napsal: 24.1.2006 19:13
od Yachiko
Killdozer: Zahalené doly bol imho len taký preimerný quest... nič výnimočné
Nehral si PT, však?

Napsal: 24.1.2006 19:20
od Killdozer
Yachiko píše:Killdozer: Zahalené doly bol imho len taký preimerný quest... nič výnimočné
Nehral si PT, však?
probojujes se skrz temny hvozd a stanes pred ukrytym dolem kapitalistickeho stvace. nepozorovane proniknes dovnitr a napravis nepravost, a vsechno to splachnes, kdyz v urputne bitve zabijes davaeorna. vyjdes na povrch a vykrocis vpred do velkomesta -baldurovy brany. na me to dost zapusobilo. ale asi hlavne diky hudbe.

PsT sem nehral, shanim.

Napsal: 24.1.2006 19:24
od Yachiko
Keď to popíšeš takto tak prosím... lenže to bolo hlavne vďaka atmosfére celého BG a nie genialite samotného questu...

Na to PT som sa pýtal preto, lebo ak to raz začneš hrať, tak zistíš čo sú to questy... ;-)

Napsal: 25.1.2006 12:56
od AlmSiVi
Mě přišel jako úplně nejlepší quest Strážcova Tvrz, hlavně 2. patro.

Napsal: 25.1.2006 14:02
od Killdozer
AlmSiVi píše:Mě přišel jako úplně nejlepší quest Strážcova Tvrz, hlavně 2. patro.
WK je super hlavně díky XP a itemům. jinak mě osobně tam scházel napínavější příběh. a taky to, že tam můžeš jít kdykoli a tak, je to takoé umnělé. přecejen třeba Planarni kule navazuje na quest zabíjení valygara a tak. není to prostě jen tak a teď půjdu do koule, všechno vymlátím a seberu itemy...

Napsal: 25.1.2006 19:51
od CeBrk
Teď jsem si ještě vybavil, že se mi celkem zamlouvaly questy spojené s učením na mága u eh... jak se... Mebbeth? Pravda, šlo vlastně jen o "poslíčkování" a komunikaci s různými lidmi, ale přesto... Vlastně ani nevím co mě na tom tak zaujalo? Snad zajímavé a netypické rozhovory. Snad to vykrystalování zbytečných úkolů v tvorbu magické knihy. Možná něco jiného. Třeba ten popis jak znalec rostlin zkoumá zvláštní semínko, které ho najednou poraní... člověk to najednou vidí. Vidí jak se popínavé rostliny formují do rámu. Vidí muže s zuhelnatělími pažemi a jím zlikvidovanou látku. A hlavně vidí tu nádhernou absurditu a fantazii tvůrců. Občas se mi stává - nejen v Planescape Torment - že mne některé dialogy, situace, nebo lokace neuvěřitelně konsternují, i když jde třeba o naprostou bezvýznamnost. Napříkald v Icewind Dale jsem úplně zbožňoval tu rozkošnou místnůstku Kuldahárského mága ve věži. To bublání kotle, osobnost uzavřeného mága a jeho zaujetí pradávnou magií, na mne působilo nesmírně uklidňujícím dojmem. Ah ta nostalgie. Je fajn, že existují weby jako je tento, kam si člověk může přijít zavzpomínat.

Napsal: 25.1.2006 21:55
od Ajantis
Ještě mě z BG napadlo- moc fajn bylo to začleňování do guildy zlodějů v BG city. Ty questy se mi VELMI líbily- sraz v určitou hodinu, hlídání a přemlouvání stráží, nebo dokonce samotná loupež! Prostě zlodějská práce...
(mňau... to jsem já, přece Tvoje kočka, tak běž zase spát!
och jo..... MOMENT, já přece nemám kočku!!!) ;-)

CeBrk: vždycky říkám, že nostalgie je sviňa.
Je výhoda PC her, oproti vzpomínkám na, řekněme jiné věci, že si člověk může jít zavzpomínat na místo činu, třeba do Kuldaharu...
Já tenhle svůj pocit tak ospokojuju pravidelně, a rovněž ho mám hlavně u IE her, jak píše Yachiko.

Napsal: 26.1.2006 7:44
od Yachiko
CeBrk: Tento pocit je mi naprosto známy. Najviac sa dá dosiahnuť práve pri IE hrách ako BG, PT či IWD ( ale to je len možno môj subjektívny pohľad, lebo sú to moje obLúbené hry... ) ...

Napsal: 26.1.2006 15:13
od Killdozer
pocity... nedá se snad ani popsat ten pocit, když začnete bg1 odznova a víte jak to všechno skončí, kam až se dostane, co všechno prožije... a že to všechno se musí teprve stát, aby naplnil svůj osud o kterém teď zhola nic není. vždyť ještě ani nevyšel z candlekeepu... :cry:

Napsal: 26.1.2006 16:00
od Koveras
Další imho zajímavý quest:
Chronicles of Riddick - otrávit jídlo jednomu trestanci v jídelně. Navíc je zajímavé se koukat, jak to zbaští, pak vstane a čumí do zdi a nic se neděje. :-D

Napsal: 26.1.2006 17:12
od Vlasák
No, já mám nějaký okno a sotva si na něco dokážu vzpomenout. Vim, že v Infinity hrách byl nějaký quest, nad nímž jsem plesal, ale ne a ne si uvědomit, jaký z nich to byl, takže telegraficky aspoň to, co si vybavim ;-)

BG1: Ajantisem zmíněné zlodějské questy
BG2: Vraždy na mostě, paladinské questy, převzetí hvozdu u Trhova, planární koule, dají-li se za questy považovat epizody z Pekla a Kapesní sféry, děti v jeskyni na Vrchovině ;-) A pak docela Strážcova tvrz
IWD: Easthavenské questíky ;-)
IWD2: Targos a něco v něm, už si nepamatuju co ;-)
Torment: tady byla frekvence památných questů vysoká, ale třeba se mi vybaví navrácení Curstu zpět na Outlands a s tím související interakce s Triasem
Fallout: úkoly pro Bratrstvo oceli, špionáž Gizma, ve dvojce něco s otroky v Denu...
Silent Hill "questy": ve dvojce hádanka s oběšenci a její "okolí", ve trojce stopování Stanleyho a vše, co tuto epizodku provázelo

Napsal: 26.1.2006 17:16
od Yachiko
Pekný quest bol tiež - pokiaľ si niekto pamätá - oslobodiť toho sluhu z predmestia z Vault City. Nebol to síce vôbec výnimočné, ale ten dialóg pri oslobodzovaní ma dostal - prehovorenie toho strážcu, že daný sluha má syndróm "Yachiko", čo značí rozprávanie sproste a rozprávanie bez výzvy atď... :lol:

Napsal: 26.1.2006 17:41
od Landor
yachiko: To je ten quest, kde muzes rict jeho chude zene, ze to udelas, ale za *neco*? :twisted: (ehm..)