Frosty: na rovinu - neznám všechny jednotky w3, nestrávil jsem u něj snad ani 10 hodin, ale můžu ti říct, že když se podívám na ten screen, dokáži rolišit maximálně ta válečná vozítka dole; nemám páru, co by mohlo být ot oranžové vpravo, jestli to je člověk ve zbroji, nějaká stvůra nebo třeba klaun. O tom obrovském, efektovém polygonovém fleku uprostřed ani nemluvím

. Já prostě nevím, jeslti to je jedna jednotka, dvě nebo deset a v tom vidím zásadní problém, za což by měli designéři viset

. To nemám nic proti ulítlejší grafice, považuji ale prostě za nešťastné, že je nadřazována přehlednosti, ona 3d grafika je ve strategiích/izometrikcých hrách obecně hodně problematická. Kdysi o tom v levelu napsal pěkný komentář Rybka (stručně co si pamatuji poznámky o možnostech lidského mozku, co se týče vnímání prostoru - zde problém rotace kamery v mnoha hrách (zrovna tohle ve w3 není, vím) - záměna světových stran, najednou je nepřítel nahoře a ne dole a kde jsou ty kasárny, vždyť byly napravo atd...). Pro srovnání
screen z SC, jasně, pokuď jsi nehrál nevíš, co která jednotka dělá, ale troufám si tvrdit, že i když jsi hru nehrál, rozeznáš stíhačky, budovy i pozemní jednotky i počet kolik jich je a to jako laik (teď teda nevím, zda-li jsi SC hrál). Já jako laik tedy určitě nepoznám totéž na screenech z W3...
A když už jsme u těch Blizzardích her a screenů, našel jsem něco doslova kouzelného -
screeny z alpha a beta verzí StarCraftu 
. Zvlášť ty aplha screeny stojí za to

, docela by mě zajímalo, kolik toho z alpha verze do té finální zůstalo; no, grafika určitě ne

.