Stránka 22 z 27
Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 4.11.2009 13:07
od Welwet
Hra na normalni dohrana
mnich asimar
stit. trpaslik bojovnik s dvouma zbranema
pul ork barbar-obvikle velka sekera nebo halapartna
knez clovek,nvm jesli lathander nebo temp
usedlej pulcik zlodej
pul elf carodej?zaklinac? to je jednoo..
po prve co jsem to hral ,na lehkou jsem akorat mel misto mnicha paladina..
ted jsem hral na lehkou kvuli rychlosti a otestoval mensi sestavu
drow ranger,dve zbrane na agilitku
asimar mnich
pul ork tempuv knez..-opravdu dobra sestava,pul ork se bajecne hodi,mluvit se s nim moc neda
ale s tempovou silou a specializaci na sekery dokonale nahradi normalniho pul orka treba barbara nebo bojovnika
druid lesni elf ,mela luk
usedlej pulcik zlodej
carodej?zaklinac? clovek....
no ale nic extra to nebylo..zkousel jsem i prvni kapitolu s bardem misto druida ale by to o nicem
tetka delam druzinu na tezkou a premylsim co tam dat
videl bych tam asi-
asimara druida bojovnika ,pozdeji promeny -nebo misto nej palacha..
pul orka barbara ,dva bastardy ,level bojovnika(ikdyz nezsnasim multi class,ale na tu tezkou asi budu muset)
a dal jeste domyslim ..nevim :D
Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 9.1.2010 23:43
od PostTrauma
Teď hraju za:
Aasimar - Ilmaterův paladin - 18,14,14,3,15,16 (zvyšuju Str, jeden bod do Wis) - dlouhý meč (Cera Sumat), štít, prak - diplomacie
Půl-ork - Barbar - 20,16,18,6,8,6 (zvyšuju Str) - obouruční meč (Meč bezduchých +5), kuše (duergaří kuše s 3 útoky za kolo) - znalost divočiny
Divoký elf - Hraničář - 18,20,14,4,16,4 (Dex) - nějaká tupá zbraň, štít, luk (Zlatý oblouk) - animal empathy
Aasimar - Tempův strážce bitev - 18,14,18,4,20,6 (Wis) - sekera, vrhací sekera, štít - soustředění
Drow - Zloděj - 14,20,14,14,4,14 (Dex) - malý meč, štít (bez postihů na ověření zbroje), luk - hledání, pasti, odmykání, kradení, diplomacie, bluffování
Drow - Zaklínač - 10,20,12,14,4,20 (Cha) - hůl, luk - alchymie, soustředění, znalost kouzel (10)/vědění
Teď jsem u piškvorek v ledovém chrámě - úroveň 2, takže to ještě vidím na dlouho : ) Poprvé hraju kouzlícího paladina (obvykle místo Wis dám body do Con a Cha), poprvé hraju za hraničáře, obětoval jsem Con i u zloděje a zaklínače kvůli skillům - zloděj je kecač, u zaklínače chci alchymii a znalost kouzel (kvůli dovednostem).
Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 12.1.2010 17:37
od PostTrauma
Tak jsem celou družinu poslal do kytek a hodil si podobnou s jednou výraznou změnou - multiclassing. Prošel jsem si pár guidů ohledně featů a povolání, které měly celkem rozumné argumenty, takže jsem se to rozhodl vyzkoušet : ) Nechtělo se mi začínat novou hru, tak jsem si u nových družiníků cheatnul XP původních družiníků a nechal jim všechny předměty.
Aasimar - Helmův paladin 3, pak už jen Fighter - 18,14,18,4,6,20 - možná z něj ještě zkusím udělat Ilmaterova paladina, protože mi nevadí, že už nebude moct postupovat jako Paladin. Levely paladina jsou dobré na Cera Sumat, bonus k záchranným hodům z Cha, auru odvážnosti a drobným paladinovým schopnostem.
Půl-ork - Barbar 1, pak napůl Fighter, napůl Druid - 20,16,18,1,18,1 - druid skončí na 15. levelu, aby mohl kouzlit prst smrti 8. úrovně, jinak se bude soustředit na boostovací kouzla.
Svirfneblin - Fighter/Tempus - 16,20,18,3,20,1 - jediná rasa s bonusem na Dex a Wis, Tempus kvůli volnému bodu na sekery, obzvlášť vrhací bleskové, dostane feat Dítě bouří, taky hlavně boostovač, trochu i léčitel.
Drow - Fighter 1, Bane - 18,16,18,6,18,6 - na konci 4 levely Fightera kvůli specializaci, zbytek Bane, hlavní léčitel a klerik, dostane dvě Potion of Holy Transference.
Tiefling - Fighter 1, Rogue - 14,20,14,14,4,12 - na konci 5 levelů Fightera, zbytek Rogue, hlavní diplomat, bluffovač, okradač, odpasťovač.
Drow - Sorceror - 10,20,10,16,4,20 - hlavní a jediný mág, nakupovač, mozek družiny.
Krom Paladina jsou všichni zlí, aby na ně nefungovalo Madaino kouzlo Blasphemy (Rouhání) a mohli používat některé hezké předměty. Naštěstí hra nedává postihy, když se člověk nechová podle svého přesvědčení : )
Fightera mají skoro všichni kvůli hodně featům, hodně životům, hodně útokům a hodně vysokým hodům na útok. Zkrátka aby byli trochu bojovnější. Čistý fighter je zase zbytečný, protože na maximum 4 útoků ho stačí jen pár levelů a zbytek jeho výhod vyrovnají nebo překonají kněžská kouzla a jiné schopnosti.
Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 12.1.2010 18:12
od Zero
PostTrauma píše:Prošel jsem si pár guidů ohledně featů a povolání, které měly celkem rozumné argumenty, takže jsem se to rozhodl vyzkoušet : )
Nemáš na to odkaz?
Já už totiž asi třetí den přemýšlím, co si mám udělat za družinu.

Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 12.1.2010 19:24
od PostTrauma
http://www.sorcerers.net/Games/IWD2/index_tips.php - je jich tam porůznu, já jsem koukal na Featy, HoF a Power parties.
Ale pozor, většinou je to naprosté psycho typu Monk 1/Paladin 3/Cleric 13/Sorcerer 13, abys na konci měl 80 AC (doslova), milion zranění (už ne tak doslova) a všechno dokonalé : )
Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 12.1.2010 20:14
od valcik
PostTrauma,
vďaka za tip. Našiel som tam veľa zaujímavých informácií, ale najviac ma asi oslovila
táto (download, 60kB) príručka. Pri ďalšej družine sa určite inšpirujem.

Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 12.1.2010 21:41
od Schleitr
Moje momentální sestava:
bojovník-trpaslík
bojovník-trpaslík
hraničář-člověk
mág-elfka
zlodějka-elfka
bard-půlelf
Zkoušel jste někdo hrát za některou z "defaultních" družin?
Napsal: 12.1.2010 22:16
od Carlos
Proč jednoho z trpaslíků neuděláš Tempovým klerikem? Budeš mít v podstatě bojovníka a s léčením už nebude takový problém

Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 13.1.2010 8:52
od valcik
..ľudia, včera som zistil zaujímavú vec: v IWD2 má každá postava svoje "obľúbené povolanie", ktoré je pevne dané už na začiatku hry a viaže sa na rasu + pohlavie postavy. To som síce vedel už dávno, ale teraz som sa dočítal, že ak postave zvolíte iné povolanie než je to "obľúbené", utrpí počas hry postih na všetky získané skúsenosti!
Oplatí sa teda pozorne preštudovať "obľúbené povolanie" každej postavy už pri vytváraní družiny a zvoliť jej rasu a pohlavie tak, aby to vyhovovalo vášmu zámeru. (napríklad drow/female má obľúbené povolanie klerik, drow/male zase wizard, halforc/male - barbarian atď.)
Predpokladám, že postihy nebudú príliš veľké, ale aj tak, kto by sa dobrovoľne vzdal určitého percenta ťažko získaných skúseností?
Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 13.1.2010 10:22
od PostTrauma
Když si přečteš i jiný Guide, tak zjistíš, že to platí jen při multiclassingu, kdy je rozdíl mezi povoláními víc než jeden level. A postih je 20%. Pokud je jedno z povolání oblíbené, tak se nepočítá.
Drowí mág 4/cokoliv 15 nedostane postih, protože mág se nepočítá (u drowky je to klerička). Aasimaří klerik 4/Bojovník 6 má postih 20%, protože rozdíl mezi levely klerika a bojovníka je víc než jeden. Aasimaří klerik 5/Bojovník 5 nedostane postih. Takže jde jen o to levelovat na střídačku, pokud máš dvě povolání, která nejsou oblíbenými povoláními tvé postavy a postihu se vyhneš.
Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 13.1.2010 14:26
od valcik
Uf.. To sú dobré správy, 20% je síce dosť, ale ak sa postih týka len multiclass postáv za uvedených okolností, potom to nie je veľká tragédia. Poplach sa teda ruší.

Re:
Napsal: 13.1.2010 20:19
od Schleitr
Carlos píše:Proč jednoho z trpaslíků neuděláš Tempovým klerikem? Budeš mít v podstatě bojovníka a s léčením už nebude takový problém

Zajímavý nápad. Otec Snorri místo Snorriho Krvavé sekery

Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 23.4.2010 19:38
od AlieN
Vytáhl jsem ze skříně odporně růžový obal odporně nadabovaného IWD2... a chutě si vymyslel družinu postav, se kterou se snad tentokrát dohrabu až do konce
(posledně jsem skončil v ledovém paláci, už nevím jestli kvůli bugu, nedostatku času nebo nudě...)
neutrálně zlý drow - bojovník;
jeho chaoticky zlá družka - čarodějka;
jejich malá, elfí, zákonně dobrá otrokyně - kněžka Lothandera;
neutrální Tiefling - zloděj;
chaoticky dobrý nohsled - hraničář;
a zbohatlý, zhýralý a arogantní bard kterému dělají ochranku na jeho turistickém výletu na sever
PostTrauma píše:Drowí mág 4/cokoliv 15 nedostane postih, protože mág se nepočítá (u drowky je to klerička). Aasimaří klerik 4/Bojovník 6 má postih 20%, protože rozdíl mezi levely klerika a bojovníka je víc než jeden. Aasimaří klerik 5/Bojovník 5 nedostane postih. Takže jde jen o to levelovat na střídačku, pokud máš dvě povolání, která nejsou oblíbenými povoláními tvé postavy a postihu se vyhneš.
Hmm, to je ovšem nepříjemné, doufal jsem v masivní multiclasování, které jsem zatím v DnD 3 moc nepraktikoval, a zdá se že na něj v takovém měřítku můžu zapomenout. Minimálně tedy u drowa, kterému by takto těch pár levelů zloděje zjevně moc neprospělo

Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 23.4.2010 20:14
od PostTrauma
Když to dobře zaonačíš, můžeš mít tři povolání bez postihu : )
Re: Družiny na Páteři světa
Napsal: 24.4.2010 12:53
od AlieN
PostTrauma: To je jasné... ale ne hodně levelů bojovníka a málo levelů zloděje. Ale opačně u tieflinga to udělat můžu a hraničář/druid taky nemusí být špatná kombinace, takže aspoň něco.