Stránka 22 z 73
Toolset
Napsal: 27.12.2006 20:32
od Leman
Nazdar asi to sem nepatří ale jelikož navím kam s tím tak jsem to šoupnul sem

.
Existuje pro Baldur's Gate 2 nějaký toolset jako je třeba pro Neverwinter nights?
Napsal: 27.12.2006 20:44
od Vlasák
Leman: ano i ne
Programy na editaci enginu existují, ale není to tak "pěkné" jako v NWN, kde to je všechno hezky v jednom paklíku a s ofic dokumentací a podobně...
http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?t=356
http://addoncz.jinak.cz/viewtopic.php?t=147
Napsal: 27.12.2006 20:52
od Leman
Tak to je smutný

Napsal: 27.12.2006 21:51
od Vlasák
Leman: no, jak se to vezme. Ono to sice není tak "hezké" jako v NWN, ale je to dle mě daleko mocnější paleta možností

Napsal: 29.12.2006 13:13
od Neferit
Je v BG1 možnost nějak nastavit inteligenci pohybu postav? Je totiž docela otravné pořád kontrolovat, jestli se ti moji trubýši nezasekli někde o nějaký plotek

Napsal: 29.12.2006 13:46
od Razfallow
Edituj Baldur.ini, najdi tam Path Search Nodes a změň číslo za rovnítkem na 400000.
Napsal: 29.12.2006 13:54
od Yachiko
Razfallow píše:Edituj Baldur.ini, najdi tam Path Search Nodes a změň číslo za rovnítkem na 400000.
Myslím, že to ale šlo nastaviť aj v setupe...
Napsal: 29.12.2006 13:57
od Neferit
Razfallow píše:Edituj Baldur.ini, najdi tam Path Search Nodes a změň číslo za rovnítkem na 400000.
Hm, tak buď su blbá nebo nevidím - nejspíš ale oboje, páč to v baldur.ini nemůžu najít
Matně si pamatuju, že jsem se v tomhle kdysi dávno rýpala, páč mě to věčný zasekávání postaviček štvalo, ale nevzpomenu si, kde přesně jsem se hrabala

Napsal: 29.12.2006 14:39
od Razfallow
Yachiko píše:Razfallow píše:Edituj Baldur.ini, najdi tam Path Search Nodes a změň číslo za rovnítkem na 400000.
Myslím, že to ale šlo nastaviť aj v setupe...
V BG1 ne, v BG2 ano.
Neferit: Je to pod [Program Options]. Pokud to tam nemáš, tak to tam přidej
Path Search Nodes=400000
Napsal: 29.12.2006 17:03
od Neferit
Áha. díky, provedeno a postavičky opravdu vypadají, že se hýbou inteligentněji

Napsal: 1.1.2007 13:00
od petruschka
aby to natřikrát kozel v řiť ojebal...
vždycky když zabiju velkého wyverna, spadne mi BG I. Neznáte někdo ten problém, případně jeho řešení?
Napsal: 1.1.2007 14:13
od Tinnarr
Napsal: 1.1.2007 14:20
od petruschka
hrmmm, tak neskutečně vtipnou a nečekanou radu jsem opravdu nečekal ani v nejdivočejších snech

Napsal: 1.1.2007 15:11
od Razfallow
petruschka: Zkus načíst jiný save nebo smazat obsah složky cache. Jako poslední bych vyzkoušel reinstall (s vymazáním všeho, kromě savů).
Napsal: 1.1.2007 16:00
od petruschka
Razfallow: už jsem to vyřešil. v okamžiku wyvernovy smrti přesunu kameru někam mimo a nespadne to. ale pěkný opruz