Otázky & odpovědi

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Odpovědět
Uživatelský avatar
vypité_oko
Sigilan
Příspěvky: 216
Registrován: 16.11.2005 15:58
Bydliště: Sunagakure no Sato

Příspěvek od vypité_oko »

MCZ píše:Vzhledem k tomu, že ke konci můžeš mít až 300hp, 20 je skoro nic

No to je sice krásné,ale jaxi je můžu mít až ke konci,zhe...tam sou mi k dvěma věcem...k ničemu a na nic.TTO je ubožák...zvlášť když ho pošleš porychtovat jako-vzpouru a oživíš si compadres...hai vinci!!!3,5 minuty,zhéé....tak to bych potom jako moh´ třeba ty hp rozdávat.......OVŠEM KDYŽ JE ČLOVĚK POTŘEBUJE?TAK NEJSOU!!!!!
Tak bych moch akorát těm lebkám pichnout oko a ne jim dat 20hp...NIKDY!!!!!!!
Sonduji duše - diskrétně a tiše...
Pokud si člověk nepřeje nic jiného než klid a mír,touží po smrti...
Dattebayo!!!

Obrázek
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

vypité_oko píše:A-ha,na teho sem zapomněl,ale to se zas jaxi nedostanu do Modronského bludiště,wíme panáčku???
A co takhle si nejdříve skočit do bludiště, pobít konstrukty, získat Nordoma a pak teprve dát Pilíři tu loutku? Pak už se nic jiného v bludišti stejně dělat nedá, XP se lépe hrabou v UnderSigil...

jinak mi přijde velice divná tvá rovnice 20hp=Morte. Navíc, když je Morte ze všech NPC nejlepší... No, záleží na přesvědčení...

BTW - a co takhle používat léčivé amulety? Při velkém počtu těchto léčiv už na hp skutečně téměř nezáleží 8-) .
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Kde se dají najít ti stupidní Undersigilští démoni? Já tam lítám jak idiot a jsou tam jen ti červíci a Treloni, což je pro partu mých superhrdinů trochu nuda.
A tak mě štve, že nejde mít nižší AC než -10. Jdu spát.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

drake127 píše:Kde se dají najít ti stupidní Undersigilští démoni?
Pokud vím, generují se tam náhodně (až při dalších návštěvách?).
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

yenn: opravdu se generují náhodně - jednou se mi dokonce podzemí vygenerovalo tak, že bylo celé bez jediného nepřítele ;-) .
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Určitě už jste se tady o tom bavili, ale já tuhle diskusi nikdá průběžně nečetl a celou ji teď prohlížet.... :-)
NU, tak přejděme k otázkám-
1. Jde nějak "osvobodit" ten herec v Úřednické čtvrti, jenž je za tím neviditelným sklem?
2. jsem si jist, že jsme během hry nevyužil některé z těch specialitek, který jsem nakoupil v Úřednické čvtrti... třeba ten olejíček z dětí...? Použili jste někde ve hře všechny?
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Ajantis_CG_thief píše:Určitě už jste se tady o tom bavili, ale já tuhle diskusi nikdá průběžně nečetl a celou ji teď prohlížet.... :-)
NU, tak přejděme k otázkám-
1. Jde nějak "osvobodit" ten herec v Úřednické čtvrti, jenž je za tím neviditelným sklem?
2. jsem si jist, že jsme během hry nevyužil některé z těch specialitek, který jsem nakoupil v Úřednické čvtrti... třeba ten olejíček z dětí...? Použili jste někde ve hře všechny?
1. nevím
2. ten olejíček snad ani koupit nelze, ne? Jinak jsem nevyužil tu mast a taky mi přebyl jeden korbel (uchovávající teplotu).
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

2. nejde, ale říkal jsem si, že třaba po zadání nějakého questu...?
a ještě přihodím
3.- jdou nějak vylepšit Nordomovy vlastnosti skrz rozhovory? Slyšel jsem, že jo, leč ať jsem dělal co dělal, nikdy se nepovedlo...
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Ajantis_CG_thief píše:3.- jdou nějak vylepšit Nordomovy vlastnosti skrz rozhovory? Slyšel jsem, že jo, leč ať jsem dělal co dělal, nikdy se nepovedlo...
Jdou dokonce několikrát - jen musíš mít asi velkou inteligenci, moudrost nebo charismu (já nevím, já měl všchno aspoň na 21). Jen je to někdy zakukleno v dialogu a pak musí Nordom vědět, že jsi ředitel dungu, což řekně ten zlý kouzelník.

Edit: Ten olejíček koupit nejde vůbec.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Drake: inteligenci, charismu i moudrost jsem měl na 25, takže bude problém pravděpodobně s tím kouzelníkem... díky,
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Ajantis_CG_thief píše:Drake: inteligenci, charismu i moudrost jsem měl na 25, takže bude problém pravděpodobně s tím kouzelníkem... díky,
No, já tu ětev dialogu i tak hledal docela dlouho, takže pokud jsi měl Nordoma v partě během likvidace k., tak bys to měl nějak zvládnout.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

drake127: já hledáním té větve strávil pokaždé taky hodně času... :-/
Šlo po zabití kouzelníka ještě pokračovat v explorování bludiště, nebo už tím bludiště skončilo? Pokud by bylo ještě možno hrát dál, třeba jsem Nordoma vždycky našel až poté a tím by to bylo vysvětleno
Uživatelský avatar
Landor
Šifrovač
Příspěvky: 554
Registrován: 27.9.2005 10:38
Bydliště: Astral Plane

Příspěvek od Landor »

Ono to možná bude tím, jestli si měl v partě Morteho. Teda pokud tu volbu na jeho upgrade v dialogu máš. Páč on tě k tomu dialogu jakoby "nepustí" - Prostě se do toho hovoru nějak přimíchá, okecá si to a tím to hasne. Stačí když ho na chvilku vyhodíš z družiny.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Ajantis_CG_thief píše:Šlo po zabití kouzelníka ještě pokračovat v explorování bludiště, nebo už tím bludiště skončilo? Pokud by bylo ještě možno hrát dál, třeba jsem Nordoma vždycky našel až poté a tím by to bylo vysvětleno
Šlo hrát dál. Tak to je možný
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Landor píše:Ono to možná bude tím, jestli si měl v partě Morteho. Teda pokud tu volbu na jeho upgrade v dialogu máš. Páč on tě k tomu dialogu jakoby "nepustí" - Prostě se do toho hovoru nějak přimíchá, okecá si to a tím to hasne. Stačí když ho na chvilku vyhodíš z družiny.
jj, tohle se tam opravdu stalo, ale myslel jsem si, že to tak "má být". dobře dobře, při příšítm hraní budu moudřejší ;-)
A stejně si radši Nordoma vezmu před likvidací kouzelníka.. :-)
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“