Stránka 25 z 30

Napsal: 14.12.2007 10:52
od sevencreature
Jab: Urob si sám :wink:

Já měl svůj pokoj v jedné z guild právě kvůli snadnému cestování 8-)

Napsal: 14.12.2007 15:50
od Jab
sevencreature píše:Jab: Urob si sám :wink:

Já měl svůj pokoj v jedné z guild právě kvůli snadnému cestování 8-)
Beztak je to celé zbytečnost, byť milá.
Teď jsem rozjel Werewolf Clans a to je teprva sranda. Ani jsem netušil, že to může být až taková legrace. Vlkodlaci jsou rychlí a nadto s mou postavou (s willpower na 99) se už ani nemusím zabývat Bloodlustem (díky tuším werewolf realism). Golden Clan jsou fakt řízci. Jen škoda, že k modu nejsou žádné questy. A ani v sídle klanů si moc nepokecáte... :-(

Edit: Obrázek ze sídla Golden Clan : http://jab.sigil.cz/GoldenClanLair.jpg

Napsal: 15.12.2007 14:54
od Jab
Odvolávám, všechno odvolávám. Do Tel Uvirithu drožka jezdí, jen je to normálně v dialogu a ne přes "travel".
Btw doporučuji Scripted Spells. Je to taková hezká blbůstka, kdy se můžete měnit na jednotlivá zvířátka Morrowindu. Potěší zejména kompatibilita (resp. propojení) s Vampire Embrace, takže své upírky můžete učit přeměně v netopýra (či vlka a mlhu - vampire mist) a vyrazit s nimi na noční lov. Hezké...
Najdou se zde ovšem i hodně účinné věcičky. Zejména Firewall, jež dává v nejsilnější variantě dmg až 100 per second. Docela drsné. ;-)
Podobně mají i vlkodlaci své verze kouzel (jen přeměny na vlka). Je to spíše jen tak na vyzkoušení. Ovšem ten netopýr je hodně fajn věc. Ač je to jen outdoors kouzlo (což je vlastně to nejdůležitější). A létá i celkem rychle...

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 21.12.2007 0:00
od Vanda
Ach jo. Tak na Jabova slova už dochází. Nemůžu se stát mluvčím rodu Telvani, protože mi Baladas zadá jen přinést dvě knihy ze tří. Takže mu přinesu kroniku, knihu o Dwemerech, ale tu třetí sice chce, ale nezvýrazní se modře. Když jsem hrála Morrowind poprvé, tak jsem zase skočila na bugu u hlavního příběhu. Nakonec kvůli bugům budu mít Morrowindy tolikrát rozehraté, že už to ani česky nebudu potřebovat a klidně to odhraju zpaměti...tedy minimálně do půlky.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 23.12.2007 13:45
od Twilight
cestinu opatchovat! A idealne sa jej vyhnut. Inak mozes skusit konzolu...
momentalne ti sice neviem zistit presny prikaz, ale mozes skusit do konzoly hodit

Kód: Vybrat vše

player->addtopic "nazov_knihy"
ak by to nefungovalo ani potom, tak napis a skusim sa k tomu dopatrat :) Pripadne napis na nase forum a k odpovedi sa dopracujeme urcite ;)

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 28.12.2007 15:27
od Vanda
Twilight píše:cestinu opatchovat! A idealne sa jej vyhnut. Inak mozes skusit konzolu...
momentalne ti sice neviem zistit presny prikaz, ale mozes skusit do konzoly hodit

Kód: Vybrat vše

player->addtopic "nazov_knihy"
ak by to nefungovalo ani potom, tak napis a skusim sa k tomu dopatrat :) Pripadne napis na nase forum a k odpovedi sa dopracujeme urcite ;)
Děkuji ti za tip a za odkaz na stránky. Problém s knihou jsem vyřešila podle tvé rady a na těch stránkách jsem navíc našla způsob, jak vyřešit bug, kvůli kterému jsem přestala hrát s původní postavou. :dancing:

Bug vyřešen, jen po těch dvou letech, co jsem to nehrála, jsem k původní postavě ztratila vztah, takže nevím, zda to holka někdy dohraje, pokračuji s postavou číslo dvě.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 29.2.2008 19:48
od Jab
Našel jsem si mod pro Morrowind přidávající draky, kteří výjimečně vypadají opravdu skvěle!
Nejdříve trochu vodního života - Kosatka se objevuje jen vzácně:
http://jab.sigil.cz/WaterLife.jpg

A teď už k drakům. Jde o trochu těžší quest (tu min. úroveň 30 bych asi dodržoval), kde jsou draci nejdříve vašimi oponenty. Btw obsahuje i vlastní in-game animace a celkově je po grafické stránce opravdu na výši.
Zde ten nejdůležitější:
http://jab.sigil.cz/BlackDragon.jpg

Za splněný quest (který je velmi dlouhý) dostanete vlastní dráče (nejdříve se stylově vylíhne) dle barvy vlastního výběru (jednotlivé druhy se ale liší i jinak než jen barvou).
Zde můj maličký dráček zatím velikosti psíka.
http://jab.sigil.cz/LittleOne.jpg

Po víc jak dvou měsících každodenního živení (a sežere toho opravdu hodně) je už dráček téměř dospělý (roste postupně).
http://jab.sigil.cz/NearlyAdult.jpg

Též už ho nemusíte krmit, stačí ho jen poslat na lov.
http://jab.sigil.cz/Hunt.jpg

A přirozeně to nejlepší. Dospělý drak vás i rád povozí (pokud se o něj dobře staráte) a tak můžete brázdit oblohu, zatímco váš dráček prská firebally na nešťastníky dole.
Nejdříve momentka v sedle před vzletem:
http://jab.sigil.cz/Ground.jpg

A pak už za letu:
http://jab.sigil.cz/Flying.jpg

Celou mapu přeletíte za pár minutek. Draka stačí zaparkovat:
http://jab.sigil.cz/Soltsheim.jpg

Btw odkaz na mod:
Základní Reign of Fire (mmj. modrý drakv něm vypadá lépe)
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=2258

A vylepšenina:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=6234

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 21.7.2008 11:34
od Adolfik
Mohl by tu být někdo tak pracovitý a zpracovat nějaké FAQ pro TES3? Mám hru s posledním cz patchem 35 a rád bych si tam dal nějaké zajimavé mody, jenomže člověk neví jestli to bude kompatibilní s češtinou :cry:

Napsal: 21.7.2008 13:29
od Carlos
Hamlet: Nejsem si teď úplně jistý, ale myslím, že existovalo něco podobného jako Mod Manager pro Oblivion.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 22.7.2008 18:15
od Ralen
Hamlet: S češtinou neni téměř nic kompatibilní. FAQ můžeš najít na českém fóru pro TES III.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 24.7.2008 17:25
od Adolfik
No grafické upravy a různý vylepšovací fičurinky fungují mě s češtinou, ale nesmím mít aktivovanou češtinu do Tribunalu-potíže se skripty. Ostatní (města, nový domy a NPC) nemůžou fungovat (to je jasné) a naštěstí mě nezajímají :D
Doufám, že brzy dokončí češtinu (už ji testují hodně dlouho) na Bloodmoon a nějak konečně dořeší kompatibilitu s ostatními češtinami. Ostatně dostali se do takové fáze, kde se dá hra hrát (hlavní linie) a není problém pro mě jít do konzole a pomoct si s problémy, které by nastali i v originální hře.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 27.7.2008 20:39
od Vanda
Hamlet píše:No grafické upravy a různý vylepšovací fičurinky fungují mě s češtinou, ale nesmím mít aktivovanou češtinu do Tribunalu-potíže se skripty. Ostatní (města, nový domy a NPC) nemůžou fungovat (to je jasné) a naštěstí mě nezajímají :D
Doufám, že brzy dokončí češtinu (už ji testují hodně dlouho) na Bloodmoon a nějak konečně dořeší kompatibilitu s ostatními češtinami. Ostatně dostali se do takové fáze, kde se dá hra hrát (hlavní linie) a není problém pro mě jít do konzole a pomoct si s problémy, které by nastali i v originální hře.
No to by bych byla ráda, kdyby byla i ta čeština na Bloodmoon. Sice momentálně nehrají Morrowind, ale určitě budu v hraní zase pokračovat...a ráda bych se dostala i oběma datadiskům.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 5.9.2008 20:54
od Jab
http://vality7.googlepages.com/screenshots
http://vality7.googlepages.com/screens

Bethesda by asi měla uvažovat o nových graficích...

A jeden od Berena z morrowind.bonusweb
http://img393.imageshack.us/my.php?imag ... ot1bh8.jpg

A oblivion se krčí v koutě...

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 5.9.2008 22:10
od DerAdler
Jab: :shock: :shock: :shock: . A ono to už je v plne funkčnej verzií ?

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 5.9.2008 22:13
od Jab
DerAdler píše:Jab: :shock: :shock: :shock: . A ono to už je v plne funkčnej verzií ?
Ta Balmora atp. ano (teď stahuji, velmi vítane dodatky ke Connaryho modům).
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... g&id=63014