Stránka 28 z 30

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 12.6.2009 18:05
od Barsian
kto vie ako funguje fishing v mode WaterLife?? a ako??

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 30.10.2009 19:54
od Vallun

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 3.11.2009 9:24
od Vallun
Tak Morrowind běhá dboře, ale bez češtiny:(

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 3.11.2009 12:10
od Carlos
No, s češtinou to stejně snad nešlo dohrát (nebo alespoň vím, že nešly dokončit některé frakce) - při rozhovoru ses nemohl zeptat na klíčový topic.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 4.11.2009 9:33
od Vallun
Carlos - momentálně ani nemám ambici to dohrát, jen si chci zahrát a tu hru ošahat...a pro seznámení se zcela cizí hrou není má ingliština zrovna ideální:( Ale na netu jsme něco našel, tak to zkusím....

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 4.11.2009 21:33
od Ralen
Hraní Morrowindu je buď o znalost angličtiny nebo o znalosti Construction setu, ačkoliv nemám s češtinou přímo vlastní zkušenosti, tak z problémů na který člověk narazí na fóru bych doporučil se jí spíš vyhnout, pokud to jde.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 3.1.2010 19:15
od jourada
Další srdcovka... :oops: Akorát jsem příběh celkem posral tím že jsem propustil všchny otroky ze kterých jsem měl potom yvbrat manželuku jednomu orkovi...

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 24.9.2010 10:55
od PostTrauma
Když jsem to hrál poprvé před několika lety, tak se mi to nelíbilo. Mělo s tím co dočinění i velké množství chyb. Včera jsem dohrál hlavní quest a pořád mi toho dost vadí, ale celkově to není špatná hra.

Celkem se tu ukazuje, že lineárnost není tak úplně na škodu, protože když jsem měl v půlce hry všechno na stovce, dohrát to byla už celkem nuda. A to mi ještě chybí oba datadisky. Samotný příběh není sice špatný, ale není na něm nic, co by člověka táhlo dál k jeho objevování (protože je zcela odhalen velmi záhy). Nutno dodat, že jsem přestal číst rozhovory už v Seyda Neen a vystačil jsem si s deníkem.

Pořád se mi ale nelíbí očarovávání a obecně celá magická větev hry. Díky alchymii sice jde získat neomezenou inteligenci na neomezenou dobu, ale to je dost pofidérní řešení a považuju to spíš za nedostatek. Kouzla, co stojí 100 a víc many, jsou potom dosažitelná jenom takhle.

A bez prstýnku rychlosti bych to nikdy nemohl hrát.

Napsal: 24.9.2010 12:30
od Carlos
Stovkové capy jsou bezesporu slabina Morrowindu. Vzhledem k mamutímu rozsahu hry máš relativně brzo opravdu velmi solidního bijce a tvoje starosti s jeho managmentem v dalších 2/3 jsou nejprve hledání co nejlepších předmětů či kouzel. Před koncem čas vyplňuje shánění peněz na nejlepší enchant předmětů a lov duší.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 24.9.2010 14:24
od PostTrauma
No, nejlepší předměty jsou stejně prakticky součást hlavní linie. Konec konců se vším na max a level 80 už stačí nějaké aspoň glass brnění a Wraithguard s Keeningem a Sunderem a kterákoli potvora se poddá.

Napsal: 24.9.2010 17:43
od Carlos
To jo, ale pořád je alespoň příjemná sranda ve chvíli, kdy máš primární vlastnosti 'nastovkované' přepnout na nejvyšší obtížnost a začít se opravdu zajímat o ten enchanting. Když k tomu přidáš mod, který podpoří respawn potvor (resp. nacpe na mapu několik desítek skupin dobrodruhů, skupin orků a skupin jiné havěti a nechá je volně se pohybovat po universu a klidně tě i nahánět), malinko je posílí, vypne předmětový level scalling a určí že ti z potvor vypadne třeba jen 1/10 věcí, co by vypadla normálně. To je pak vskutku maso.

S tímhle výběrem modů jsem hrál jen jednou a jediná možnost, jak to alespoň uhrát byla za mága. Byť je pravda, že hra na to nebyla úplně ready a z lučištníků jsem strach a hrůzu bez ohledu na level či výbavu.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 24.9.2010 18:43
od PostTrauma
Nevím, enchanting mi přijde nic moc. Předmětů s dostatečnou kapacitou je minimum. A na kouzlení nějak nejsem, já používám akorát nebojová kouzla (heal, intervention, levitation...), takže castovací předměty neocením.

Napsal: 24.9.2010 18:51
od Carlos
Těch předmětů je tam obrovská spousta - nesmíš zapomenout, že na každou postavu se dají navlíknout následující: Halena, gatě, sukně, prstýnek (2x), amulet, pauldrony, torzo zbroje, nohavice od zbroje, boty od zbroje, rukavice od zbroje, přilba. A to prosím najednou, přijde ti to málo, když díky LS se nejelpší kusy od tohoto dají koupit ve vanilla verzích téměř na každém rohu?

Já jsem taky spíš válečník, ale Morrowind je první hra, kde jsem uznal, že kouzelník má nesrovnatelně navrch, pokud to myslí s hrou vážně i na těžší obtížnosti a zobtížňující mody. Válečník roste nesrovnatelně pomaleji, hra za něj je taky dost plytká a jediná (zato velmi citelná) výhoda je pro něj zvýšená nosnost.

Re: TES III: Morrowind

Napsal: 24.9.2010 19:38
od PostTrauma
No, ono jediné, co rozlišuje mezi válečníkem, kouzelníkem a zlodějem, je výběr rasy a znamení. Hlavně pokud chceš být mág, tak je dobré si vybrat rasu a znamení, které ti násobí magicku. Za bojovníka jsem bral Warwyrd - bonus k útoku. Za zloděje je to asi šumák. Obzvlášť, jestli se násobení kumuluje, můžeš pak mít i přes 1000 magicky (v Solstheimu jsem našel róbu 5x magicka). Všechny ostatní výhody (major, minor skilly, začáteční staty) se vymažou během hry.

Re:

Napsal: 24.9.2010 22:58
od Ralen
Carlos píše:Stovkové capy jsou bezesporu slabina Morrowindu. Vzhledem k mamutímu rozsahu hry máš relativně brzo opravdu velmi solidního bijce a tvoje starosti s jeho managmentem v dalších 2/3 jsou nejprve hledání co nejlepších předmětů či kouzel. Před koncem čas vyplňuje shánění peněz na nejlepší enchant předmětů a lov duší.
No já bych hlavně řek, že Morrowind neni stavjenej na to, abys ho celej prošel jen s jednou postavou. Pokud člověk s jednou postavou udělá jen hlavní příběh + jeden cech, tak má k většině těch stovek ještě rozumně daleko.