Taktika a souboje v BG
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
sendai, že? ona se znovu obživne v novým povolání. takže jednou je mág, jindy zloděj a tak... po každé její smrti se u vchodu objeví pár drsnejch drowů. takže doporučuji bijce vzadu, bijce u sendai a mezi nimi čarující postavy s healing potiony. pokud máte Keldorna, tak je to vpoho. dispel magic rulez. ikdyž s tactics je to něco jineho. hlavně to chce rychle vyřídit ty drowy, a/nebo rubat sendai, ale dodělat ji, až drowové vzadu hebnou. chain lightning je vyřeší celkem dobře. obecně lze říci k sendai samotné, že jakmile jí zrušíte ochrany(dispel magic) je její ´život otázkou několika kol. moje družina ale byla založena na hrubé síle, takže nevim jak jiní....
k těm otrokům, vemte dva nejvěčí bijce, dejte jim hafo healing potionů a proběhněte za otrokářem. cestu zpět si brobijte za pomocí vířivejch útoků a taky se hodí haste(spěch). vzadu nechte slabší postavy házející kouzla hromadného ničení.(chain lightning, wail of banshee...)
k těm otrokům, vemte dva nejvěčí bijce, dejte jim hafo healing potionů a proběhněte za otrokářem. cestu zpět si brobijte za pomocí vířivejch útoků a taky se hodí haste(spěch). vzadu nechte slabší postavy házející kouzla hromadného ničení.(chain lightning, wail of banshee...)
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
vždyť je pak improved, ne?sevencreature píše:Tactics na Sendai nemá vliv.Killdozer píše:ikdyž s tactics je to něco jineho
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Syf
- Sigilan
- Příspěvky: 237
- Registrován: 3.10.2005 15:42
- Bydliště: Trademeet Crypt
- Kontaktovat uživatele:
To nechápe asi nikdo, proto je zas v Oversightu jen Sendai, když ostatní už byli v Ascesion. Ono teorie jak na Sendai je jiná než praxe - Keldorn je fajn, ale s imunitou na ochrany to stejně nepůjde... A k tomu "jeden řezník k vratům a druhej s potionama k Sendai" - Žádnej řezník nebo někdo s PfMW ke dveřím, zloděj k Sendai, zbytek někam do prostoru, nejlíp co nejdál od drowů. Já osobně ji nakonec dal celkem lehce, ale zásada ke dveřím jen Mordyho...
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
ja sem měl první řadu u dveří keldorn minsc, před nima aerie, imoen jaheira a u sendai charname(totální nabuchanec). aerie a jaheira uzdravovaly, keldorn házel dispel magic a rubal drowy společně s minscem, kterej u sendai vypomohl nějakým tím šípem bodání(nejlepší projektyl na mágy:)) neměl sem problém. ale právě největší problém podle mě dělají ti drowové. pokud sendai zabíjíte moc brzo, tak se tam pak začnou hromadit.Syf píše:A k tomu "jeden řezník k vratům a druhej s potionama k Sendai" - Žádnej řezník nebo někdo s PfMW ke dveřím, zloděj k Sendai, zbytek někam do prostoru, nejlíp co nejdál od drowů. Já osobně ji nakonec dal celkem lehce, ale zásada ke dveřím jen Mordyho...
btw, je sendai ta samá sendai z BG1? potkali ste ju v té nejjižnější lokaci s rufíkem. že prej je to nějaká dcera šlechtice z amnu, nebo co...
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Ne, to s tím nemá nic společného. Nemohl sis přece nevšimnout, že v BG II je použitá spousta jmen z BG - prostě se autorům asi nechtělo vymýšlent nová jménaKilldozer píše:Sendai ta samá Sendai z BG1? potkali ste ju v té nejjižnější lokaci s rufíkem. že prej je to nějaká dcera šlechtice z amnu, nebo co...

Jo a jinak Sendai je poměrně hodně známé japonské město

Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
- Syf
- Sigilan
- Příspěvky: 237
- Registrován: 3.10.2005 15:42
- Bydliště: Trademeet Crypt
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máme na mysli tu samou Sendai(ToB), tak by to s Oversigtem a imp. Sendai podle tvýho asi moc nešlo - Keldorn a Minsc jako řezníci?? Bez modů možná, ale tady by nápor neustále se respawnujících drow elite guardů s vysokou MR(holt drowové), wirwind attacky a vytrvalostí...tam se ani ti, co mají PfMW moc nezdržej. A na Sendai nebyly ST zrovna nejdůležitější - ono kombo TS + Harm, Project Image, spell imunity všech chutí s neviditelností a snad neomezeně PfMW...jinak ještě používá hmyz, pomstu z nebes, a vadnutí - jedině tam snad fungujou ST na snížení...
Ono porovnávat to se hrou bez modů nemá smysl...tam se zdála většina soubojů těžkejch jen kvůli neznalosti(Gaxx).
Ono porovnávat to se hrou bez modů nemá smysl...tam se zdála většina soubojů těžkejch jen kvůli neznalosti(Gaxx).
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Jj, souhlas - normální Sendai jsem považoval za nejlehčí boj v ToB snad už i kdysi při první hře.Syf píše:Ono porovnávat to se hrou bez modů nemá smysl...tam se zdála většina soubojů těžkejch jen kvůli neznalosti(Gaxx).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.