Stránka 4 z 11
Napsal: 10.3.2006 0:13
od raider
Akurat som to vcera tiez dohral,ale uz som to zacal znova,lebo nejako nie som spokojny s konecnym levelom (36) na ktorom som skoncil

.
1.Kuzlenie z run vyzaduje urcity kruh magie takze zoldniery asi nemozu kuzlit.
2.Lektvarmi si mozes zvysit atributy nad 100,ty si ich nepouzival?
3.Niektori aj napriek tomu ze su magovia,vrazaju body do obojrucnych zbrani,ak maju dostatok bodov.Ktory kruh si dosiahol? Teraz sa chystam hrat za maga.
Napsal: 10.3.2006 0:20
od Jab
raider píše:Akurat som to vcera tiez dohral,ale uz som to zacal znova,lebo nejako nie som spokojny s konecnym levelom (36) na ktorom som skoncil

.
1.Kuzlenie z run vyzaduje urcity kruh magie takze zoldniery asi nemozu kuzlit.
2.Lektvarmi si mozes zvysit atributy nad 100,ty si ich nepouzival?
3.Niektori aj napriek tomu ze su magovia,vrazaju body do obojrucnych zbrani,ak maju dostatok bodov.Ktory kruh si dosiahol? Teraz sa chystam hrat za maga.
1) A co ti templáři?
2) Ale používal. Ovšem koukni se třebas sem:
http://gothicz.net/index.php?document=ntem
3) 6. samozřejmě, jinak bych ani nemohl kouzlit Uriziel. Mmj. nekromantská róba je opravdu fešná. Hned jsem si na oslavu skočil vyyvraždit starý tábor (pěkné meče - Scarův a Gomezův

).
Mmj. ja končil tuším na lvl 33 nebo 34. Ale stejně už ta hra byla hrozně jednoduchá...
Napsal: 10.3.2006 0:27
od raider
Jab:Templari nekuzlia-kuzlia guru.Inak tie statistiky som videl,preto som to rozohral este raz,nech sa im aspon priblizim

.Tentokrat vyskusam magiu.Skusim zozbierat co najviac xp a rozumne ich rozdelit,mozno dosiahnem podobnych vysledkov ako v tych statistikach.
Napsal: 10.3.2006 0:40
od Jab
Mmj. manu jsem měl asi na 108. Neměl jsem jí jak dále zvyšovat (resp. trochu to šlo, ale až z lahviček na úplném konci, to jsem to radši šel dohrát).
100 many = 10 smrtelných vln Urizielu. A tolik jich za sebou nikdy nesesílám. Tak k čemu bych to potřeboval? V inventáři se mi beztak válely stovky lahviček s manou.
Síla dle mého názoru neovlivňuje zranění a obratnost AC. Slouží jen k tomu, aby mohl hráč používat lepší zbraně (Mmj. Uriziel chce sílu 30

).
Napsal: 10.3.2006 0:50
od raider
Jab:Je pravda ze tej many vela netreba.Inak hral som za bojovnoka a skoncil som s manou 150

.Ale zistil som ze sila PODSTATNE vplyva na sposobene zranenie.Skusal som zo zaciatku na vlkoch zbran ktora mala nizky damage.Zabil som ho asi na 3-4x ...potom som si zvysil silu o 20 a daval som ich dole na jednu supu tou istou zbranou.Ked som to hral 1x,tak som si myslel ze dolezita je technika a dbal som na to aby som sa cim skor stal majstrom a silu som zanedbaval.. mylil som sa..sice som rychlejsie svihal mecom,ale velmi male poskodenie som sposobil.
edit:Som zvedavy ako u teba skoncil Mud

-ten chlapik mi obcas poriadne brnkal na nervy.Ale nic zle som mu nespravil (namam to v povahe) aj ked niekedy k tomu vela nechybalo,aby sa mu stala nejaka ,,nestastna nahoda,,.

Napsal: 10.3.2006 9:54
od Jab
raider píše:edit:Som zvedavy ako u teba skoncil Mud

-ten chlapik mi obcas poriadne brnkal na nervy.Ale nic zle som mu nespravil (namam to v povahe) aj ked niekedy k tomu vela nechybalo,aby sa mu stala nejaka ,,nestastna nahoda,,.

Zabodnul jsem ho kousek za starým táborem.

Napsal: 10.3.2006 12:20
od Jab
raider píše:Jab:Templari nekuzlia-kuzlia guru.Inak tie statistiky som videl,preto som to rozohral este raz,nech sa im aspon priblizim

.Tentokrat vyskusam magiu.Skusim zozbierat co najviac xp a rozumne ich rozdelit,mozno dosiahnem podobnych vysledkov ako v tych statistikach.
Tak podle všeho mohou kouzlit i templáři. Ovšem nevím, do jakého kruhu (4.?).

Napsal: 10.3.2006 16:37
od raider
Jab píše:
Zabodnul jsem ho kousek za starým táborem.

To bolo krute.

Ale naozaj nepoznam vela ludi,pri ktorych sa Mud dozil stastneho konca
Mas samozrejme pravdu-kuzlit mozu aj templary.Ja som automaticky napisal ze templary nemozu,iba ich guru.Vtedy som myslel na npc postavy, nie na hraca

Napsal: 10.3.2006 17:51
od Syf
1)Templáři můžou, ale jen do 4. lvl, žoldáci ne, ale stejně pak jdeš na mága - rozdíl hierarchií - Swamp má jen Novic-Templář a magii se můžeš učit od začátku, v Novym je to Bandita-Žoldák-Mág vody a kouzlíš až za mága ve starym Stín a pak buď mág ohně nebo strážce, tady si vybíráš a kouzlíš jen jako mág(překvapivě), ale pak stejně končíš v novym.
2)Lektvary - většinu najdeš až na konci v chrámu, ale pár ti jich dá Riordian, pár jich lze najít(ukrást z truhel). Pak ti ještě nějaký věci zvýšej nějakej stat, takže kdybys počkal až budeš mít 100 a pak to použil...
3)Rozdíl mezi mágem a bojovníkem je normálně v tom, jestli máš jen jednoručák a kouzla, nebo všechny zbraně. No a pak je 3. typ zvanej Powergamer, a ta mívá oboje. Např. když jsem hrál naposled, tak jsem měl všechny zbraně Mistr, všechny staty(obratnost, sílu a manu) přes 100, 4. kruh magie, akrobacii. Ale jsou i větší PG... Jinak ty osobní zbraně jsou fajn, Scarův meč - nej jednoručák. Leeova sekera taky fajn...
Napsal: 10.3.2006 23:49
od TeMper
K otázce vlivu síly a obratnosti na zranění - velikost těchto atributů je podstatná. Zranění způsobené v boji tváří v tvář se rovná součtu vaší síly a zranění, které dává zbraň. Při střelbě z luku či kuše se pak místo síly počítá obratnost. Stupeň mistrovství má vliv "pouze" na rychlost útoků, šanci na kritický zásah a, u zbraní pro boj zblízka, na kombo (ctrl + šipka dopředu). Ještě se mi povedlo vysledovat, že vysoká obratnost usnadňuje zasažení pohybujícího se cíle, není to ovšem potvrzené.
EDIT: Jen pro úplnost, od výše zmíněného součtu vlastnosti a síly zbraně je ještě třeba odečíst ochranu cíle proti danému typu útoku.
Napsal: 23.3.2006 23:43
od Jab
Tak Gothic II snad bude u příštího Score.

Napsal: 24.3.2006 1:38
od raider
Zrovna som rozmyslal ze si objednam gothic2 gold. Uz som to mal aj v kosiku. Ale ked to ma vyjst v Score tak si radsej na to pockam ,aj ked to bude bez datadisku.
Napsal: 24.3.2006 9:38
od Jab
raider píše:Zrovna som rozmyslal ze si objednam gothic2 gold. Uz som to mal aj v kosiku. Ale ked to ma vyjst v Score tak si radsej na to pockam ,aj ked to bude bez datadisku.
Já na tom byl tak nějak podobně. Ovšem řekl jsem si, že když už mám v neděli ty narozeniny...

Napsal: 29.3.2006 17:52
od Krokyn
Tak jsem si taky pořídil Gothic2
Bohužel mám problém s hraním přes Daemon tools, hra napíše, že byla detekována virtuální mechanika a skončí.
Vyřešil někdo tenhle problém?
Napsal: 29.3.2006 19:33
od sevencreature
Krokyn: Nevyřešil - a po pravdě jsem se k hraní ještě nějak nedostal, takže jsem řešení odložil (zkoušel jsem pár cracků, ale nefungovaly, pár mini-images a taky nefungovaly).