Stránka 4 z 11

Napsal: 10.3.2006 0:13
od raider
Akurat som to vcera tiez dohral,ale uz som to zacal znova,lebo nejako nie som spokojny s konecnym levelom (36) na ktorom som skoncil ;-) .
1.Kuzlenie z run vyzaduje urcity kruh magie takze zoldniery asi nemozu kuzlit.
2.Lektvarmi si mozes zvysit atributy nad 100,ty si ich nepouzival? :shock:
3.Niektori aj napriek tomu ze su magovia,vrazaju body do obojrucnych zbrani,ak maju dostatok bodov.Ktory kruh si dosiahol? Teraz sa chystam hrat za maga.

Napsal: 10.3.2006 0:20
od Jab
raider píše:Akurat som to vcera tiez dohral,ale uz som to zacal znova,lebo nejako nie som spokojny s konecnym levelom (36) na ktorom som skoncil ;-) .
1.Kuzlenie z run vyzaduje urcity kruh magie takze zoldniery asi nemozu kuzlit.
2.Lektvarmi si mozes zvysit atributy nad 100,ty si ich nepouzival? :shock:
3.Niektori aj napriek tomu ze su magovia,vrazaju body do obojrucnych zbrani,ak maju dostatok bodov.Ktory kruh si dosiahol? Teraz sa chystam hrat za maga.
1) A co ti templáři?
2) Ale používal. Ovšem koukni se třebas sem: http://gothicz.net/index.php?document=ntem
3) 6. samozřejmě, jinak bych ani nemohl kouzlit Uriziel. Mmj. nekromantská róba je opravdu fešná. Hned jsem si na oslavu skočil vyyvraždit starý tábor (pěkné meče - Scarův a Gomezův 8-) ).

Mmj. ja končil tuším na lvl 33 nebo 34. Ale stejně už ta hra byla hrozně jednoduchá...

Napsal: 10.3.2006 0:27
od raider
Jab:Templari nekuzlia-kuzlia guru.Inak tie statistiky som videl,preto som to rozohral este raz,nech sa im aspon priblizim :-D .Tentokrat vyskusam magiu.Skusim zozbierat co najviac xp a rozumne ich rozdelit,mozno dosiahnem podobnych vysledkov ako v tych statistikach.

Napsal: 10.3.2006 0:40
od Jab
Mmj. manu jsem měl asi na 108. Neměl jsem jí jak dále zvyšovat (resp. trochu to šlo, ale až z lahviček na úplném konci, to jsem to radši šel dohrát).
100 many = 10 smrtelných vln Urizielu. A tolik jich za sebou nikdy nesesílám. Tak k čemu bych to potřeboval? V inventáři se mi beztak válely stovky lahviček s manou.
Síla dle mého názoru neovlivňuje zranění a obratnost AC. Slouží jen k tomu, aby mohl hráč používat lepší zbraně (Mmj. Uriziel chce sílu 30 :-) ).

Napsal: 10.3.2006 0:50
od raider
Jab:Je pravda ze tej many vela netreba.Inak hral som za bojovnoka a skoncil som s manou 150 :-D .Ale zistil som ze sila PODSTATNE vplyva na sposobene zranenie.Skusal som zo zaciatku na vlkoch zbran ktora mala nizky damage.Zabil som ho asi na 3-4x ...potom som si zvysil silu o 20 a daval som ich dole na jednu supu tou istou zbranou.Ked som to hral 1x,tak som si myslel ze dolezita je technika a dbal som na to aby som sa cim skor stal majstrom a silu som zanedbaval.. mylil som sa..sice som rychlejsie svihal mecom,ale velmi male poskodenie som sposobil.

edit:Som zvedavy ako u teba skoncil Mud :-D -ten chlapik mi obcas poriadne brnkal na nervy.Ale nic zle som mu nespravil (namam to v povahe) aj ked niekedy k tomu vela nechybalo,aby sa mu stala nejaka ,,nestastna nahoda,,. :lol:

Napsal: 10.3.2006 9:54
od Jab
raider píše:edit:Som zvedavy ako u teba skoncil Mud :-D -ten chlapik mi obcas poriadne brnkal na nervy.Ale nic zle som mu nespravil (namam to v povahe) aj ked niekedy k tomu vela nechybalo,aby sa mu stala nejaka ,,nestastna nahoda,,. :lol:
Zabodnul jsem ho kousek za starým táborem. 8-)

Napsal: 10.3.2006 12:20
od Jab
raider píše:Jab:Templari nekuzlia-kuzlia guru.Inak tie statistiky som videl,preto som to rozohral este raz,nech sa im aspon priblizim :-D .Tentokrat vyskusam magiu.Skusim zozbierat co najviac xp a rozumne ich rozdelit,mozno dosiahnem podobnych vysledkov ako v tych statistikach.
Tak podle všeho mohou kouzlit i templáři. Ovšem nevím, do jakého kruhu (4.?). :-)

Napsal: 10.3.2006 16:37
od raider
Jab píše: Zabodnul jsem ho kousek za starým táborem. 8-)
To bolo krute. :cry: Ale naozaj nepoznam vela ludi,pri ktorych sa Mud dozil stastneho konca ;-)

Mas samozrejme pravdu-kuzlit mozu aj templary.Ja som automaticky napisal ze templary nemozu,iba ich guru.Vtedy som myslel na npc postavy, nie na hraca :-?

Napsal: 10.3.2006 17:51
od Syf
1)Templáři můžou, ale jen do 4. lvl, žoldáci ne, ale stejně pak jdeš na mága - rozdíl hierarchií - Swamp má jen Novic-Templář a magii se můžeš učit od začátku, v Novym je to Bandita-Žoldák-Mág vody a kouzlíš až za mága ve starym Stín a pak buď mág ohně nebo strážce, tady si vybíráš a kouzlíš jen jako mág(překvapivě), ale pak stejně končíš v novym.
2)Lektvary - většinu najdeš až na konci v chrámu, ale pár ti jich dá Riordian, pár jich lze najít(ukrást z truhel). Pak ti ještě nějaký věci zvýšej nějakej stat, takže kdybys počkal až budeš mít 100 a pak to použil...
3)Rozdíl mezi mágem a bojovníkem je normálně v tom, jestli máš jen jednoručák a kouzla, nebo všechny zbraně. No a pak je 3. typ zvanej Powergamer, a ta mívá oboje. Např. když jsem hrál naposled, tak jsem měl všechny zbraně Mistr, všechny staty(obratnost, sílu a manu) přes 100, 4. kruh magie, akrobacii. Ale jsou i větší PG... Jinak ty osobní zbraně jsou fajn, Scarův meč - nej jednoručák. Leeova sekera taky fajn...

Napsal: 10.3.2006 23:49
od TeMper
K otázce vlivu síly a obratnosti na zranění - velikost těchto atributů je podstatná. Zranění způsobené v boji tváří v tvář se rovná součtu vaší síly a zranění, které dává zbraň. Při střelbě z luku či kuše se pak místo síly počítá obratnost. Stupeň mistrovství má vliv "pouze" na rychlost útoků, šanci na kritický zásah a, u zbraní pro boj zblízka, na kombo (ctrl + šipka dopředu). Ještě se mi povedlo vysledovat, že vysoká obratnost usnadňuje zasažení pohybujícího se cíle, není to ovšem potvrzené.

EDIT: Jen pro úplnost, od výše zmíněného součtu vlastnosti a síly zbraně je ještě třeba odečíst ochranu cíle proti danému typu útoku.

Napsal: 23.3.2006 23:43
od Jab
Tak Gothic II snad bude u příštího Score. 8-)

Napsal: 24.3.2006 1:38
od raider
Zrovna som rozmyslal ze si objednam gothic2 gold. Uz som to mal aj v kosiku. Ale ked to ma vyjst v Score tak si radsej na to pockam ,aj ked to bude bez datadisku.

Napsal: 24.3.2006 9:38
od Jab
raider píše:Zrovna som rozmyslal ze si objednam gothic2 gold. Uz som to mal aj v kosiku. Ale ked to ma vyjst v Score tak si radsej na to pockam ,aj ked to bude bez datadisku.
Já na tom byl tak nějak podobně. Ovšem řekl jsem si, že když už mám v neděli ty narozeniny... :-D

Napsal: 29.3.2006 17:52
od Krokyn
Tak jsem si taky pořídil Gothic2
Bohužel mám problém s hraním přes Daemon tools, hra napíše, že byla detekována virtuální mechanika a skončí.
Vyřešil někdo tenhle problém?

Napsal: 29.3.2006 19:33
od sevencreature
Krokyn: Nevyřešil - a po pravdě jsem se k hraní ještě nějak nedostal, takže jsem řešení odložil (zkoušel jsem pár cracků, ale nefungovaly, pár mini-images a taky nefungovaly).