Stránka 4 z 6
Napsal: 16.10.2005 1:17
od Tafif
Saruman píše:Tafif píše:Jasně, můžu za to já. Nechtěl jsem se smířit s tak nízkými hodnotami. A to, že jsem to vydržel přes hodinu, je spíš důkaz silné vůle.
Odkdy je chamtivost důkazem silné vůle?

Tohle není chamtivost. Chamtivost se týká věcí materiálních. Je to jako kdybych chodil do posilovny, abych měl větší svali a tys mi řekl, že to je chamtivost. Člověk jen jde za svím cílem a to, že ho dokáže dosáhnout i přes nepřízeň osudu je důkazem silné vůle. Každý chce být nejlepší, pokud toho lze dosáhnout tím, že bude hodinu sedět a mačkat tlačítko "přehodit", tak to udělá (pokud má dost silnou vůli).
Házení na vlastnosti je prostě blbost. I když to víc odpovídá reálu.
Napsal: 16.10.2005 1:32
od Saruman
Velice špatný příklad. Spíš bych to přirovnal k situaci v jídelně, kde ti kuchařka u výdeje dává na pult různě velke řízky, ale ty je postupně odmítáš, protože čekáš na ten "opravdu hodně velký". Takové chamtivé zneužívání benevolence pravidel...
Každý chce být nejlepší, nicméně někteří to v Baldur's gate zvládnou i bez toho repetetivního nahazování

Napsal: 16.10.2005 1:41
od MCZ
Saruman: Teď mě napadlo, proč pořád lidi instalujou ty Tactisy a spol.?
Proč se prostě jen nespokojí s prvními nahozenými vlastnostmi nebo ještě lépe nenahazují co nejnižší?

To by hru určitě hodně ztížilo

.
Napsal: 16.10.2005 1:44
od yenn
MCZ: A k tomu nainstalovat Ding0 Experience Fixer a snížit si získávané XP na 10% běžných hodnot

Napsal: 16.10.2005 1:51
od nuke
MCZ píše:Saruman: Teď mě napadlo, proč pořád lidi instalujou ty Tactisy a spol.?
Proč se prostě jen nespokojí s prvními nahozenými vlastnostmi nebo ještě lépe nenahazují co nejnižší?

To by hru určitě hodně ztížilo

.
Potom by však nesmeli brať do partie NPC-čka, pretože tie sú tiež často s vlastnosťami nadludí

Napsal: 16.10.2005 1:56
od Yachiko
Týmito tipmi ako sťažiť hru ( zniženie XP,vlastnostá,... ) to ale všetko absolútne staviate na hlavu - myslím, že žiadnemu normálnemu RPG hráčovi to nedá si zobrať dobrý meč alebo zvýšiť určitú vlastnosť - hovorí sa tomu powergaming, čo určite všetci viete a určite všetci dôverne poznáte...
Hodinové nahadzovanie je imho otázka trpezlivosti a vôle nie chamtivosti alebo niečoho podobného...
Napsal: 16.10.2005 2:19
od yenn
Yachiko: Je to chamtivost (sám jsem to dělával, takže vím, o čem mluvím

). Aby bylo jasno - nikoho za to neodsuzuji, páč je to jen a jen jeho věc, ale neměl by ji vydávat za něco, čím není.
Napsal: 16.10.2005 2:30
od Saruman
yenn píše:Yachiko: Je to chamtivost (sám jsem to dělával, takže vím, o čem mluvím

). Aby bylo jasno - nikoho za to neodsuzuji, páč je to jen a jen jeho věc, ale neměl by ji vydávat za něco, čím není.
Přesně tak. Pokud někdo chce, klidně ať si nahazuje třeba i několik let, mně to vadit nebude, ale nenechám ze sebe dělat netrpělivého a slaboduchého ubožáka jen proto, že přemrštěným charakterům neholduji...
Nemluvě o tom, že vás nemohu nechat žít ve lži a sebeklamu

Napsal: 16.10.2005 3:06
od nuke
Klamal by som, keby som povedal, že prijmem vlastnosti, ktoré mi hra naservíruje na prvýkrát, ale aby som hádzal do zblbnutia to nie. Napokon do hry nie je potrebný napr. mág so silou 16 charizmou 17 a obratnosťou 18.

Napsal: 16.10.2005 20:55
od Tafif
Yachiko: Pravda pravdoucí.
yenn, Saruman: Chamtivost to zkrátka není. Možná to tak chcete nazývat proto, že se Vám to nelíbí a říct tím okolí, že je to špatné, což není. Očividně to tak nepříjde ani autorům, jinak by možnost přehazování do hry nedávali.
btw taky jsem hrával s tím co mi padlo prvně, ale to bylo proto, že jsem nevěděl, že jde přehazovat a to je způsobeno blbostí, popřípadě nevědomostí a né tím, že nejste chamtivý
Napsal: 16.10.2005 22:08
od Daemon
Dostali jste se dost mimo. Není důležité o čem to je či jestli je to dobré/špatné. To důležité je, že to nahazování ztrácí u počítačové hry smysl, když si stejně drtivá většina více pokusama nahází alespoň slušný statistiky (hodina už je teda ale extrém

) a určitě neveme to první, co mu padne, když to je nějaká hrůza.
Napsal: 17.10.2005 2:36
od yenn
Tafif píše:Možná to tak chcete nazývat proto, že se Vám to nelíbí a říct tím okolí, že je to špatné, což není.
Toto souvětí by se ovšem rovněž dalo pěkně obrátit, viď? Nemluvě o tom, že jsem nikde nenazýval naházování špatným. Jen chamtivým

Argument, že kdyby autoři považovali repetetivní nahazování za chamtivé, nezařazovali by jej do hry, je v každém případě totálně zcestný. Co bych si měl dle tvé úvahy myslet třebas o vývojářích Falloutu, kde je možné zabíjet děti?
Napsal: 17.10.2005 19:05
od Tafif
yenn: Jestli jsi nenazval nahazování špatným, tak to tedy znamená, že je chamtivost dobrá vlastnost? V BG taky můžeš zabíjet děti, takže nechápu, co se tím snažíš říct. Myslet si o nich můžeš cokoliv.
Napsal: 19.10.2005 1:32
od yenn
Tafif: V tomto případě bych chamtivost nenazval špatnou, protože jí nikomu neškodíš. Pokud nechápeš, co jsem chtěl říci "dětmi", vysvětli mi, jak jsi došel k tomuto:
Tafif píše:Očividně to tak nepříjde ani autorům, jinak by možnost přehazování do hry nedávali.
Napsal: 19.10.2005 12:52
od Valgard
Mne sa tiež najviac páči systém vo Falloute, aj keď pre mňa najlepšia hra je BG. No a hneď druhý je D&D, ale druhá edícia.