Re: StarCraft
Napsal: 22.5.2008 22:33
F: Ani mi o tom od T nemluv, právě tvrdnu v poslední misi za Protossy a už ty předchozí tři pro mne byly maximálním utrpením. Já vím, holt není každá RTS tak dobrá jako Original War 

To jen proto, že jsi zřejmě nehrál Cossacks.AlieN píše:popravdě nevzpomínám si že bych někdy hrál obtížnější (a lepší) klasickou RTS
Základní StarCraft je (a to je, myslím, spíš objektivní fakt, než osobní názor mě, RTS lamy) opravdu lehká hra. Datadisk slušně přitvrdí - a poslední mise je IMO nejtěžší z single player oficiálních kampaní. Což ovšem pořád neznamená, že je těžká.MCZ píše:Jedna z nejtěžších misí pro mě byla tuším ta poslední za Protossany v původní hře, kterou má zřejmě na mysli i Bodkin - musel jsem se udržet nějakých 10 (?) minut, přičemž Zergové útočili opravdu drsně. Zato úplně poslední mise v datadisku byla celkem pohoda.
Tak hraj je a ne StarCraftMCZ píše:BTW hodně by StarCraftu prospělo pauzování nebo aspoň změna rychlosti času (takovéhle RTS se hrají nádherně).
Vyšší rozlišení hře vnutíš prakticky na jakémkoliv monitoru, u kterého je možný upscaling (nebo upscale na grafické kartě) - heh, no, neříkám, že to vypadá hezky. Teoreticky by to šlo přes Double Scan (ale vůbec netuším, jestli podporuje 640x480 a především, jestli vůbec nějaká moderní karta či driver DS podporujeMCZ píše:A taky vyšší rozlišení. Někde jsem četl, že se to dokonce někomu podařilo (myslím vnutit hře vyšší rozlišení), ale prý tam byly nějaké mouchy a postup (alespoň pro mě) nebyl nejjednodušší, tak jsem tomu nevěnoval moc pozornosti.
Já to nekritizuji, jen polemizuji nad tím, že by se (pro mně) takhle mohl hrát SC lépe, jinak tu hru samozřejmě beru jaká je.sevencreature píše:Tak hraj je a ne StarCraftObávám se, že kritizovat tohle je jako říkat, že Baldur's Gate by vážně prospělo, kdyby nebyla založená na DnD, ale spíš na Elder Scrolls systému
Tj. těžko odstranit základy, aby nespadla celá stavba. Změna rychlosti času (v single playeru) ale je - nebo bys chtěl ještě větší extrémy (tj. víc zpomalení či víc zrychlení?).
Asi nerozumíš - mám na mysli vyšší rozlišení tak, aby šlo více vidět. To bývá u 2d her obecně problém.sevencreature píše:Vyšší rozlišení hře vnutíš prakticky na jakémkoliv monitoru, u kterého je možný upscaling (nebo upscale na grafické kartě) - heh, no, neříkám, že to vypadá hezky. Teoreticky by to šlo přes Double Scan (ale vůbec netuším, jestli podporuje 640x480 a především, jestli vůbec nějaká moderní karta či driver DS podporuje).
Aha, no, řekl bych, že kdyby něco takového fungovalo a existovalo, tak by o tom byla toho byl plný internet. No, snad bude SC2 alespoň tak dobrý jako jedničkaMCZ píše:Asi nerozumíš - mám na mysli vyšší rozlišení tak, aby šlo více vidět. To bývá u 2d her obecně problém.
To chápu, hlavně z toho důvodu jsem se Cossacs vyhnulHamster píše:To jen proto, že jsi zřejmě nehrál Cossacks.Tam jsem měl potíže se u jednotlivých kampaní prosekat i prvními misemi.
No tak za zergy tohle platí dvojnásobFrosty píše: ...mít druhé těžební místo už od začátku se stalo téměř nutností....
Njn, singleplayer...Tumis píše:Se zergama mi na obranu většinou stačí několik Spore kolonií + Lurkeři.