Vlastnosti
aha sory. cetl jsem to ale nevsiml jsem si tech dvou nejdulezitejsi radku ohledne te podminky u prvniho a druheho povolani. jeste bych se chtel zeptat na tuto vec. rekneme ze mam bojovnika ktereho na sedme urovni prehodim na kneze. do ceho mu mam dat ty hvezdicky na zacatku pri tvorbe postavy? uvazoval jsem o luk ** velky mec **. ale knez tyto zbrane potom nemuze pouzivat. kdyz ho potom prehodim na kneze ty hvezdicky zmizi a budu je moct znova prerozdelit? no a nebo mam tomu bojovnikovi hned od prvni urovne hodit ty hvezdicky do praku a kladiva ? dalsi vec.. kdyz budu mit 5 hvezdicek u bojovnika u velkeho mece. pri prechodu na kneze tam zustanou ? protoze ja bych z te postavy chtel mit kneze ktery ale bude moct bojovat v prvni linii. ale pokud by ty hvezdicky zmizely tak v cem je vyhoda takoveho dual povolani bojovnik/knez ? navic tech 7 urovni bojovnika by se mely zachovat takze ta postava by mohla pouzivat mece nebo ne ?
add: kamos mi psal ze ze bojovnik/knez je celkem imba ale me se moc nezda. pokud po prechodu na kneze postava nebude moct pouzivat mece+ztrati hvezdicky u toho velkemo mece tzn. thaco a dalsi veci pujdou pryc tak jedinou vyhodu snad vidim ve vetsim poctu zivotu nez kdybych jel kneze jako singl od zacatku hry. nebo ne ?
add: kamos mi psal ze ze bojovnik/knez je celkem imba ale me se moc nezda. pokud po prechodu na kneze postava nebude moct pouzivat mece+ztrati hvezdicky u toho velkemo mece tzn. thaco a dalsi veci pujdou pryc tak jedinou vyhodu snad vidim ve vetsim poctu zivotu nez kdybych jel kneze jako singl od zacatku hry. nebo ne ?
Fuzzi:
Pokud chceš hrát za bojovníka/klerika, tak bych raději zvolil multiclass (obě povolání se rozvíjí od začátku zároveň, ale tím pádem pomaleji), než dualclass. Slabinou dualclassu je, že nemůžeš po jistou dobu používat výhod předchozího povolání. Konkrétně do té doby, než druhým povoláním předstihneš to první. Na té 7. úrovni, kterou jsi uváděl by ti to trvalo značnou dobu.
Nejsem žádný expert ohledně pravidel, takže mě snad někdo opraví, pokud se pletu, ale myslím, že se to s těma "hvězdičkama" (resp. zbraňovými specializacemi) má následovně:
Řekněme, že jsi začal hrát za bojovníka a body jsi rozdělil takto - dlouhý meč ++, palcát ++. Když na třetí úrovni změníš povolání a staneš se klerikem, nebudeš je moci použít. Naopak, budeš si muset zvolit nové zbraňové dovednosti. K rozdělení získáš nové body v závislosti na novém povolání, u klerika jsou to tuším dva. Tyto body nemůžeš již připsat k dlouhému meči a palcátu. Dokud nepřekonáš původní zaměstnání o jednu úroveň, jsou ti odepřeny všechny výhody, které ti z bojovníka plynuly - tj. THAC0, specializace u meče a palcátu,...
Jakmile jsi dosáhl s klerikem vyšší úrovně, než jsi skončil s bojovníkem, tak se ti obnoví přístup k jeho dovednostem. Ovšem pouze k těm, které nejsou v rozporu s omezením tvého druhého povolání - tj. klerika. Proto nemůžeš použít meč, ale budeš moci opět používat palcát s dvojbodovou specializací. (Ovšem další body již k němu nelze přidat - klerik může mít maximálně dva body v zbraňových specializacích.)
Na tvém místě bych bojovníkovi nazačátku hry (za předpokladu že se chceš vydat cestou dualclassu) rozdělil body do specializací u takových zbraní, které můžeš používat i jako klerik, tedy např. palcáty, kladiva.
No, snad jsem to trochu osvětlil, kdyžtak se ptej dál.
Pokud chceš hrát za bojovníka/klerika, tak bych raději zvolil multiclass (obě povolání se rozvíjí od začátku zároveň, ale tím pádem pomaleji), než dualclass. Slabinou dualclassu je, že nemůžeš po jistou dobu používat výhod předchozího povolání. Konkrétně do té doby, než druhým povoláním předstihneš to první. Na té 7. úrovni, kterou jsi uváděl by ti to trvalo značnou dobu.
Nejsem žádný expert ohledně pravidel, takže mě snad někdo opraví, pokud se pletu, ale myslím, že se to s těma "hvězdičkama" (resp. zbraňovými specializacemi) má následovně:
Řekněme, že jsi začal hrát za bojovníka a body jsi rozdělil takto - dlouhý meč ++, palcát ++. Když na třetí úrovni změníš povolání a staneš se klerikem, nebudeš je moci použít. Naopak, budeš si muset zvolit nové zbraňové dovednosti. K rozdělení získáš nové body v závislosti na novém povolání, u klerika jsou to tuším dva. Tyto body nemůžeš již připsat k dlouhému meči a palcátu. Dokud nepřekonáš původní zaměstnání o jednu úroveň, jsou ti odepřeny všechny výhody, které ti z bojovníka plynuly - tj. THAC0, specializace u meče a palcátu,...
Jakmile jsi dosáhl s klerikem vyšší úrovně, než jsi skončil s bojovníkem, tak se ti obnoví přístup k jeho dovednostem. Ovšem pouze k těm, které nejsou v rozporu s omezením tvého druhého povolání - tj. klerika. Proto nemůžeš použít meč, ale budeš moci opět používat palcát s dvojbodovou specializací. (Ovšem další body již k němu nelze přidat - klerik může mít maximálně dva body v zbraňových specializacích.)
Na tvém místě bych bojovníkovi nazačátku hry (za předpokladu že se chceš vydat cestou dualclassu) rozdělil body do specializací u takových zbraní, které můžeš používat i jako klerik, tedy např. palcáty, kladiva.
No, snad jsem to trochu osvětlil, kdyžtak se ptej dál.

U dualu platí stejné omezení jako multipovolání, jakákoliv kombinace kněze nemůže používat sečné zbraně.
Pokud dualneš z bojovníka a ten bude mít nějaké body v sečné zbrani, tak mu tam ty body zůstanou, ale žádný meč nebo sekeru moci používat nebude.
Jako kněz pak můžeš vylepšovat dovednost pouze s kněžskými zbraněmi (i když už bude mít aktivováno první povolání).
Pokud máš mod "True Grand Mastery", doporučoval bych u bojovníka vrazit 5 * (jinak stačí dvě) do zbraně na blízko, kterou může používat kněz. Po dualu na kněze si vybírej jiné zbraně, jinak bys o ty zbraňové dovednosti od bojovníka přišel.
Pokud dualneš z bojovníka a ten bude mít nějaké body v sečné zbrani, tak mu tam ty body zůstanou, ale žádný meč nebo sekeru moci používat nebude.
Jako kněz pak můžeš vylepšovat dovednost pouze s kněžskými zbraněmi (i když už bude mít aktivováno první povolání).
Pokud máš mod "True Grand Mastery", doporučoval bych u bojovníka vrazit 5 * (jinak stačí dvě) do zbraně na blízko, kterou může používat kněz. Po dualu na kněze si vybírej jiné zbraně, jinak bys o ty zbraňové dovednosti od bojovníka přišel.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
takze zkousel jsem si to projet od zacatku az do konce. (s cheaty) Bojovnikovi jsem hodil 2** do velkeho mece a 2** do luku(jak budu hrat uz bez cheatu tak ty dve ** hodim asi do palcatu/praku, aby byl po prechodu v BG1 jeste nejak uzitecny aspon) po dosahnuti 6lvl u bojovnika jsem presel na kneze. Pokud jsem dobre pocital tak BG 1 + dadatisk by mel stacit abych toho kneze naleveloval na max tj. 8 uroven. Kdyby ne tak nevadi. Jinak pokud jsem to dobre pochopil tak v BG 1 je celkem jedno do ceho ty hvezdicky dam protoze v BG 2 se to prerozdeluje znova pokud se nepletu. Takze jsem exportnul postavu do BG 2. Tam jsem mel k dispozici 6 hvezdicek za bojovnika + dalsi 3 za kneze. Takze jsem namaxoval valecne kladivo ***** dale dovednost "mec" a stit 2 **. Potom jsem nahodil maximalni zkusenost a a namaxoval jsem prak na ***** a cep(remdih) taky na *****. Akorat jedina vec nad kterou jeste premyslim je, na jake urovni bojovnika mam prejit na kneze. Resp. kde se to jeste vyplati. Urcite to bude maximalne 10 uroven kvuli HP, dal bych rekl ze uz to nema urcite cenu. Ale i ta 6 bych rekl ze celkem staci. Jde o to, aby mel 5* u zbrani na blizko jako je prave valecne kladivo. A tech 32000 v porovnani s 8 000 000 na konci hry je opravdu zanedbatelnych, co se tyka tech pocatecnich 6 urovni bojovnika. Jaky na to mate nazor?
Dual se u válečníků nejvíce provádí na:
7. levelu - 1. bonus 1/2 za kolo
9. levelu - maximum životů (dále už bojovník získává 3 životy za úroveň)
13. levelu - 2. bonus 1/2 za kolo
7. levelu - 1. bonus 1/2 za kolo
9. levelu - maximum životů (dále už bojovník získává 3 životy za úroveň)
13. levelu - 2. bonus 1/2 za kolo
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Ano.fuzzi píše:Takze v BG 1 napriklad bodne zbrane ++, tupe zbrane++ ?
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- Challenger
- Sigilan
- Příspěvky: 80
- Registrován: 29.9.2006 23:57
- Bydliště: úpatí Hory Celestial
- Gorath of Anorien
- Sigilan
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7.3.2006 15:12
- Challenger
- Sigilan
- Příspěvky: 80
- Registrován: 29.9.2006 23:57
- Bydliště: úpatí Hory Celestial
Já to nyní vyzkoušela, když jsem už v ToB a je to fakt prima, sesype se na tebe horda stínu, zapnu odvracení nemrtvých a oni se všichni rozprsknou. Škoda, že to nefunguje na lichy.Challenger píše:No nevim jak ty,ale já to odvracení nepouživám skoro vůbec.

My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
Na lichy to funguje taky, jen musíš mít dostatečný level.Vanda píše:Já to nyní vyzkoušela, když jsem už v ToB a je to fakt prima, sesype se na tebe horda stínu, zapnu odvracení nemrtvých a oni se všichni rozprsknou. Škoda, že to nefunguje na lichy.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END