Stránka 4 z 9

Napsal: 17.4.2006 14:18
od Cesare
Nejlepší je taková ta osvědčená taktika (resp. mně se to rozhodně osvědčilo) - tak do sedmý úrovně za fightera a specializovat se na dýky... A pak se přeškolit na mága.

Napsal: 17.4.2006 16:09
od Ajantis
Cesare píše:Nejlepší je taková ta osvědčená taktika (resp. mně se to rozhodně osvědčilo) - tak do sedmý úrovně za fightera a specializovat se na dýky... A pak se přeškolit na mága.
PT je na tom s obtížností tak nízko, že tohle nejni vůbec třeba. Lepší je imho věnovat se prostě od začátku magii a požívat vysokých příslušných vlastností a z toho plynoucích výhod a zážitků :angel:

Napsal: 17.4.2006 16:19
od Sadako
Jj, souboje v PT jsou velice snadné :angel: a imho se opravdu spíše vyplatí se od začátku specialisovat na jedno určité povolání.

Napsal: 17.4.2006 17:19
od Cesare
To je sice fakt - ale já jsem radši, když si můžu vybrat. Navíc mi přijde trapný, aby takovej super bouchač a kosič jako je TNO byl nějakým trapným specialistou...:-) A bojovej mág je zrovna taková cool kombinace...;-)

Napsal: 17.4.2006 17:25
od Ajantis
Bojový mág je typicky powergamerovský povolání.
Nejlepších výkonů v oboru dosahují ne zrovna překvapivě specialisté. :think: Ono je taky nasnadě, že se těžko najde někdo, jenž by mohl dosáhnout ve zcela protichůdných povoláních největšího mistrovství...

Napsal: 17.4.2006 17:37
od Cesare
Jakožto pro poměrně typického blížence je pro mě jakákoli specializace navýsost svazující a prakticky nepřijatelná...;-)

Napsal: 17.4.2006 20:26
od sevencreature
Mr.DAN píše:ale mág je supr na rozhovory, vysoká int a učení kouzel od spolubojovníků :-P
Povolání na tohle nemá vůbec vliv :lol: Až na to učení kouzel, ale stačí se vždycky dočasně změnit.

Napsal: 17.4.2006 20:27
od Elessar
Ale vliv na to maju vlastnosti, ktore vyuzijes aj v povolani, aj v hre ;) A efekty kuziel.... :angel:

Napsal: 17.4.2006 20:29
od sevencreature
Elessar: Jo, kouzla mají super efekty, ale účinnost je o ničem :lol:

Jinak k těm vlastnostem - nejdůležitější je stejně WIS a tu má každé povolání co nejvyšší, protože to ovlivňuje mimo jiné počet zkušeností které dostáváš.

Napsal: 17.4.2006 20:50
od MCZ
7c: svatá pravda :angel: 8-). na moudrost se soustředím hned od začátku - jdou na ni všechny další body, tetování. Nevím proč, ale narozdíl třeba od bg, v PST chci mít vždy všechny staty na 25 (ta hra mě k tomu prostě svádí ;-) ).

Napsal: 18.4.2006 1:40
od Ajantis
MCZ, 7c: Je to sice šíleně powergamerovský přístup, ale u PT se mu odolává o to hůře, protože jsou za něj tak strašně lákavé odměny :-P
Já aspoň zvyšuju vždycky stejně rychle s moudrostí aji inteligenci, aby to bylo "přirozenější" a taky trochu charismu. Pro čisté svědomí :-)

Napsal: 18.4.2006 2:24
od Sadako
Já si moudrost, charisma a inteligenci nezvyšuji pro sebevědomí, ale protože ráda hraji s postavou, která je mi podobná :twisted:

Napsal: 18.4.2006 8:11
od sevencreature
Ajantis: No já opravdu nejsem vyznavač vidláckých bojovníků s inteligencí houpacího koně a charismatem medovacího kbelíku :roll:

Tahle degradace povolání z hlediska statů se mi na DnD nějak zvlášť nelíbí :evil: Jak jistě uznáte - inteligentní a moudrý válečník bude mnohem nebezpečnější protivník než retardované hovado typu Minsc :roll:

Takže se mi na PT opravdu líbí hrát za mně blízkou postavu (teda ne, že bych byl inteligentní, moudrý a charismatický bojovník :lol: :lol: narozdíl od Vampirie :wink: ).

Napsal: 18.4.2006 9:33
od Vlasák
sevencreature píše:
Mr.DAN píše:ale mág je supr na rozhovory, vysoká int a učení kouzel od spolubojovníků :-P
Povolání na tohle nemá vůbec vliv :lol: Až na to učení kouzel, ale stačí se vždycky dočasně změnit.
Dovolím si šťourovsky doplnit, že jsou dialogy, které se větví dle povolání ;-) afaik zrovna dak'kovy kruhy jako nekouzelník myslím neprobereš...

Jinak jdu přístupem Ajantise: wis a int zlepšuju srovnatelným tempem a občas to proložím bodem do cha ;-)

7c: myslím, že Torment ve statech už začíná naplňovat jejich podstatu - inteligentní a moudrý válečník boji předejde, či ho vyřeší jinak - což v PT jde. Tupej ňouma jde holt na pěsti... V čem vidíš chybu? V tom, že i když dojde na pěsti, je na tom inteligent líp, než korba, protože během sekundy zpracuje mnohem víc variant vedení útoku, než jeho tupý protivník? ;-)
To už se ale zase dostáváme k idealizovanému systému, který má aspiraci řešit vše ;-)

Napsal: 18.4.2006 10:26
od sevencreature
Vlasák píše:
sevencreature píše:Povolání na tohle nemá vůbec vliv :lol: Až na to učení kouzel, ale stačí se vždycky dočasně změnit.
Dovolím si šťourovsky doplnit, že jsou dialogy, které se větví dle povolání ;-) afaik zrovna dak'kovy kruhy jako nekouzelník myslím neprobereš...
:eh: Vždyť právě v té citaci, kterou jsi použil píšu, že povolání stačí vždycky dočasně změnit (hmm, měl jsem na mysli kokrétně ty kruhy, ale asi jsem tu myšlenku zapomněl předat klávesnici :think: :oops: :-) ).

Nj, mně jen vadí, jak se v PT threadu pořád píše, že hrát PT za fightera nemá smysl atp. - ze kterých člověk téměř nabude dojmu, že v očích těch pisatelů zřejmě fighter vypadá nějak takhle (:lol:): síla 20, int 5, wis 4, cha 3 :lol: Chápu, že třeba v BG někteří hráči nastavují stats z PG hlediska a na RP kašlou, ale to, že z toho vyvozují nějaké obecné závěry mi přijde zcestné (aneb podle sebe soudím tebe :roll: - no neříkám, že to nedělám :wink:) :evil:

P.S. Hrát PT za mága je pěkná nuda - na druhou stranu, je to asi takový zvrácený RP - něco jako Half-Orc Mage (jde to vůbec???) nebo Gnome Berserker ;-)