Stránka 4 z 7

Napsal: 10.3.2006 20:17
od BGslayer
To nestačí ještě jsem musel změnit MustArea.2DA 8-)

Napsal: 10.3.2006 21:20
od Razfallow
BGslayer píše:To nestačí ještě jsem musel změnit MustArea.2DA 8-)
No vidíš :-D

Napsal: 14.3.2006 19:48
od BGslayer
Mám špatnou a dobrou zpávu:
PoF mód verze 1.0 A bude hotová až v červnu
Důvod: Rozšířil jsem questy, přidal jsem nový začátek k SoA, který se odehrává v Letohradu - jedná se o to, že na cestě z Baldurovy Brány za dalším dobrodružstvím se rozhodneš pomoci kněžím a lady Aribeth v Letohradu, (je to středně velký quest) + moje verze jak ses dostal do toho vězení kde normálně začína SoA.

Městské questy: (dohromady skoro stejně velké jako hlavní quest PoF, daly hodně práce :-D )

Král Atkhatli - Atkathla
Ztracený hrad - Hlubina
Letohrad - Letohrad
Zdroj zla - Targos
Arundelova pevnost - Temný hvozd
Peklo - Kněžské město
Bratrstvo - Baldurova Brána

další větší questy:

Ztracený kovář
Měsíční les
Hrothgar, dobrodruch
Kniha mrtvých
Zapovězený chrám
Trhovské jeskyně
Ostrov zlodějů
Bard
Žena a dítě
Souboj
Obchodní cesty
Měsíční les část 2.
Suroviny, hrozba útoku

hlavní PoF quest obsahuje 50 lokací plné dobrodružství, nových kouzel a předmětů, mini-questů.

Nová grafika menu.
hudba z NWN

ukázka nových předmětů: (celkem 40 předmětů + 170)
Široký meč(Glaive)

Tento druh meče vznikl za účelem
vytvořit kompromis mezi krátkým
a dlouhým mečem. Krátký meč
nebyl tak silný pro zkušené
dobrodruhy a dlouhý meč měl
větší omezení pro povolání.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 1k8
Druh zranění: sečné
Váha: 5
Rychlost: 4
Druh dovednosti: dlouhý meč
Druh zbraně: jednoruční
Vyžaduje: Síla 6
Nemůže užívat: druid
klerik
mág

Meč hrdinů(Sword of heroes)

Tento meč držel v ruce kdysi dobrodruh
Adren, který byl přemožen mocnějším
nepřítelem. Ten byl ale poražen zase
jiným protivníkem a tak to šlo dál, až
všichni na meč zapomněli neboť nikdo
nevěděl, kde se nachází.

Vlastnosti:

THACO: +4 bonus
Zranění: 1k8 +4
Druh zranění: sečné
Váha: 5
Rychlost: 2
Druh dovednosti: dlouhý meč
Druh zbraně: jednoruční
Vyžaduje: Síla 6
Nemůže užívat: druid
klerik
mág


Hvězdice(Star)

Hvězdice jsou hned po dýkách jednou
z nejrozšířenějších zbraní vrahů nebo
zlodějů vůbec. Hvězdice jsou velké
asi tak jako lidská dlaň, ovšem i takto
malý nástroj se může stát smrtící
zbraní.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 2k4
Druh zranění: sečné
Váha: 1
Rychlost: 1
Druh dovednosti: šipky
Druh zbraně: jednoruční
Vyžaduje: Síla 2
Nemůže užívat: -

Trojzubec (Trident)

Dřevcová zbraň podobná obyčejným vidlím,
které používají sedláci. Liší se akorát
hlavicí, která je složena ze "tří zubů",
z toho ten název. Hlavice trojzubce nemá
nějak přesně definovaný tvar a proto se
můžete setkat s různými zaobleními
ostnů.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 3k6
Druh zranění: bodné
Váha: 8
Rychlost: 7
Druh dovednosti: halapartny
Druh zbraně: obouruční
Vyžaduje: Síla 9
Nemůže užívat: druid
klerik
zloděj
mág
bard

Sudlice(Partisan)

Další z dřevcových zbraní, podobné
kopí s rozdílem, že má delší hlavici.
Zbraň vznikla v době nepokojů
v Atkathle, kde se vesničané často
bouřili. Sudlice je jedna ze zbraní,
kterou stvořili vesničané.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 2k6
Druh zranění: bodné
Váha: 8
Rychlost: 5
Druh dovednosti: oštěp
Druh zbraně: obouruční
Vyžaduje: Síla 7
Nemůže užívat: druid
klerik
zloděj
mág
bard

Píka(Pike)

Dřevcová zbraň, sloužící k sražení
jezdců na koních na zem. Stala
se velmi účinnou zbraní, která
je díky svému využití nenahraditelná.
Je 2m dlouhá a má speciálně
vytvarovanou hlavici, která může
posloužit i ke skolení koně.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 3k4
Druh zranění: bodné
Váha: 6
Rychlost: 5
Druh dovednosti: oštěp
Druh zbraně: obouruční
Vyžaduje: Síla 6
Nemůže užívat: druid
klerik
zloděj
mág


a mnoho dalších....
Worldmap obsahuje kromě základních 25 dalších 36 kam se můžete podívat.

Napsal: 14.3.2006 20:11
od Assassin
BGSlayer: Zdá se mi, že ty zbraně jsou hodně silný.
Široký meč by snad měl útočit méně než dlouhý, když je to kompromis mezi dlouhým a krátkým.
To stejné trojzubec 3K6 se mizdá hodně, když mistovské dílo kováře-katana útočí 1k10

Napsal: 14.3.2006 20:29
od BGslayer
Ty zbraně jsou zatím na papíře, budou se ještě měnit, ale dík za informaci... ;-)

Napsal: 14.3.2006 22:12
od sevencreature
Navíc "Glaive" bych spíš nepoužíval jako název pro široký meč. Za prvé je to jen jedna pochybná francouzská možnost a za druhé v nejširší veřejnosti je to bráno buď jako zbraň typu halapartna či naginata, nebo vrhací zbraň.

Napsal: 15.3.2006 9:10
od BGslayer
A co třeba Broad sword?

Napsal: 15.3.2006 9:59
od sevencreature
BGslayer: Proč ne :wink: (no celá ta myšlenka na meč mezi dlouhým a krátkým se mi zdá trochu pochybná, ale to je jen můj soukromý názor :-) )

Napsal: 15.3.2006 12:16
od BGslayer
Ty nápady na zbraně nejsou ode mě, dělá je OBI (spolupracuje na módu), asi mu tam ten široký meč chyběl v originálním BG 2, každej používá jiné zbraně, někomu se to líbit může a někomu ne, a co říkáš na píky, sudlice a tak?

Napsal: 15.3.2006 12:46
od sevencreature
BGslayer: Být vámi tak to zkoriguju (vlastnosti a popisky) s nějakými manuály k AD&D.

Napsal: 15.3.2006 16:13
od obi
Zdarec lidi, mám pár připomínek k dotazům. když už jste tak rozebírali široký meč, tak za prvé, ten název jsem nevymyslel, jestli jste někdo hrál dračí doupě, určitě jste se s tím setkali. Za druhé uznávám že zbraně jsou o něco silnější, ale to z prostého důvodu. Kdybych chtěl můžu vytvořit stovky obyčejných předmětů. Jenže každej kdo by na ně narazil, maximálně by si přečetl popis, ale pak by uznal, že používá stejně daleko lepší zbraň, tak by ji nakonec stejně prodal. A co z toho? Plno dalších zbytečných předmětů které by sloužili jen k nahrabání peněz, kterých je už tak dostatek. Proto dělám zbraně o trochu silnější, u kterých člověk nad změnou zaváhá. Navíc budou vždy pokud možno po jednom, maximálně pár exemplářích, takže se nestane, že vám bude polovinu inventáře zabírat sbírka širokých mečů.
Toť asi vše, pokud jsou ještě nějaké dotazy pište mi na icq 304428803.
Díky za připomínky

Napsal: 15.3.2006 16:19
od Assassin
obi: Mě se jen zdá, že je to vše jen o zranění, co třeba jim vymyslet nějaký speciální schopnosti.

Na některý příšery by mohla být nějaká zbraň lepší než jiná.

Napsal: 16.3.2006 7:38
od Vlasák
obi píše:Zdarec lidi, mám pár připomínek k dotazům. když už jste tak rozebírali široký meč, tak za prvé, ten název jsem nevymyslel, jestli jste někdo hrál dračí doupě, určitě jste se s tím setkali. Za druhé uznávám že zbraně jsou o něco silnější, ale to z prostého důvodu. Kdybych chtěl můžu vytvořit stovky obyčejných předmětů. Jenže každej kdo by na ně narazil, maximálně by si přečetl popis, ale pak by uznal, že používá stejně daleko lepší zbraň, tak by ji nakonec stejně prodal. A co z toho? Plno dalších zbytečných předmětů které by sloužili jen k nahrabání peněz, kterých je už tak dostatek. Proto dělám zbraně o trochu silnější, u kterých člověk nad změnou zaváhá. Navíc budou vždy pokud možno po jednom, maximálně pár exemplářích, takže se nestane, že vám bude polovinu inventáře zabírat sbírka širokých mečů.
Toť asi vše, pokud jsou ještě nějaké dotazy pište mi na icq 304428803.
Díky za připomínky
Mno... Tady je problém v tom, že v BG2 se zbraně bez očarování a specialit nechytají, protože snad už skoro od samého začátku tam je něco minimálně +1.

Základní zbraně by měly být takové, aby sedly mezi základní zbraně SoA (ADnD). Myslím, že prostor a tedy i možnost "pestrosti" statů a vlastností (tj. aby nešlo o totéž, co ve hře už je) ve hře je, aniž by bylo zapotřebí zbraně povyšovat.

Když chcete mít zbraně silnější, udělejte je ve stylu SoA magické, anebo coby unikátní kovářské práce (+1, max +2). S magií tam lze dělat psí kusy a udělat skutečné jedinečnosti, které se hráčům chtít prodat nebude, ač nebudou třeba nejsilnější.
Nicméně si je třeba uvědomit, že SoA je vždy nakonec o číslech, a tak tam vždy bude většinová tendence preferovat ty silnější zbraně. Nechat se však unést přeceňováním statů zbraní proto, aby si je hrčá vzal, to tak trochu vede na scestí.

Napsal: 16.3.2006 16:27
od BGslayer
Vlasák: My máme asi 180 nových magických předmětů, tohle měli být jako alternativní zbraně k dlouhému meči a tak, myslím že tu došlo k nedorozumění, autor předmětů se vtom velice dobře vyzná, o tom bych nepochyboval! :-?

Napsal: 16.3.2006 17:11
od Vlasák
BGslayer: ok, v poho...

Spíš bych se ale zastavil u tohohle...
BGslayer píše:To nestačí ještě jsem musel změnit MastArea.2DA 8-)
Jakou verzi BG2 máš? V téhle záležitosti jsem u různých verzí hry pozoroval rozdílné chování startovní lokace a její přítomnosti v MastArea.2da. U některých verzí totiž startovní lokace prochází i bez přidání 2da, zatímco třeba u platinovky tomu tak neni.
Což nic nemění na faktu, že do MastArea patří všechny podstatné lokace - už jen kvůli počasí, běhu scriptu lokace i ve vnitřních lokacích atp. ;-)