Technické problémy
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
KEBULE: vypadá to, jako bys po dokončení instalace tu složku s Baldur's Gate přesunul jinam (nebo je ta udaná cesta správná?). Pokud to tímhle není, tak bude asi nejlepším řešením start > spustit > regedit a hledat všechno co nese název Baldur's Gate a mazat (pozor aby to nebyl druhý díl). Možná ale snad někdo má lepší řešení...
Hmm, a vážně to nejde nainstalovat bez úspěšné odinstalace? Nesmíš totiž spouštět autorun, ale na 1 cd spustíš setup.exe a ten by ti instalaci nabídnout měl ne? V tom případě bys pak mohl tu původní BG prostě smazat a novou instalací by se chybné záznamy v registrech opravily.
Hmm, a vážně to nejde nainstalovat bez úspěšné odinstalace? Nesmíš totiž spouštět autorun, ale na 1 cd spustíš setup.exe a ten by ti instalaci nabídnout měl ne? V tom případě bys pak mohl tu původní BG prostě smazat a novou instalací by se chybné záznamy v registrech opravily.
Cesare: tenhle soubor hoď do override adresáře v bg2
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01B.bcs
Co by to mělo dělat - no, v prvé řadě by to ani při opakovaných pokusech nemělo spadnout V druhé řadě - cutscéna není "opravená", to je úmyslné, je pouze ustřižená cca polovina - jde pouze o to zjistit, zda to v téhle fázi spadne, nebo ne. Zkus to teda několikrát projet a pokud to spadne, je problém jinde.
Ještě dotaz - mágové se vždy plně shromáždí a pak teprve to někdy spadne, nebo se stane, že se někdy ani neshromáždí? Stihnou vždy říct aspoň jednu větu?
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01B.bcs
Co by to mělo dělat - no, v prvé řadě by to ani při opakovaných pokusech nemělo spadnout V druhé řadě - cutscéna není "opravená", to je úmyslné, je pouze ustřižená cca polovina - jde pouze o to zjistit, zda to v téhle fázi spadne, nebo ne. Zkus to teda několikrát projet a pokud to spadne, je problém jinde.
Ještě dotaz - mágové se vždy plně shromáždí a pak teprve to někdy spadne, nebo se stane, že se někdy ani neshromáždí? Stihnou vždy říct aspoň jednu větu?
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Dík moc, zkusím to.Vlasák píše:...
Ještě dotaz - mágové se vždy plně shromáždí a pak teprve to někdy spadne, nebo se stane, že se někdy ani neshromáždí? Stihnou vždy říct aspoň jednu větu?
Jinak, nejsem si 100% jistá, už jsem to zkoušela mockrát, ale mám dojem, že minimálně na "these are the prisoners from the disturbance blablabla" dojde vždycky, nebo přinejmenším skoro vždycky. Někdy dojde i na "what is known". Na jména myslím zatím došlo jen asi jednou dvakrát a dál jsem se už nedostala.
EDIT: Zatím jsem to zkoušela 2x nebo 3x a padalo to furt. Ještě tomu pár pokusů dám...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Jinak - nenašel by se tu někdo, kdo by mě přes tu cutscénu přetáh, když mu pošlu save?
Asi to ještě budu zkoušet nějak řešit, ale kdyby se nějaká dobrá duše našla...
Asi to ještě budu zkoušet nějak řešit, ale kdyby se nějaká dobrá duše našla...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Cesare: pokud chceš, přes tu cutscénu přetáhnout, to je věru nejsnadnější úprava
Pokud chceš hledat možnost opravy, tak opět zkus tohle:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01B.bcs
Pokud tu cutscénu přeskočit, pak:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01A.bcs
Pokud chceš hledat možnost opravy, tak opět zkus tohle:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01B.bcs
Pokud tu cutscénu přeskočit, pak:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01A.bcs
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Dík. Až v pátek dorazím domů, stáhnu a vyzkouším...Vlasák píše:Cesare: pokud chceš, přes tu cutscénu přetáhnout, to je věru nejsnadnější úprava
Pokud chceš hledat možnost opravy, tak opět zkus tohle:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01B.bcs
Pokud tu cutscénu přeskočit, pak:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01A.bcs
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Tak mám problém. Hraju za barda, právě jsem vyšla z podtemna a po rozhovoru s elfy jsem dostala kolíky a svěcenou vodu, na čež se ukázala hláška "družina získala předmět" "družina ztratila předmět", která se nyní cyklí a neustále se mi v inventáři objevuje adamintový prach. Nejsem si vědoma, že bych měla v báglu nějak drowské vybavení. Nevím co s tím, z podtemna už jsem zkoušla vyjít 4x a stále totéž.
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
Vanda: hmm, to je docela zvláštní chyba. No, můžeš zkusit toto - do konzole napiš:
Kód: Vybrat vše
CLUAConsole:SetGlobal("DROWITEMCHECKDONE","GLOBAL",1)
Nemas nekde zasite drowske sipky do kuse? Problem je, ze jak jsou v baglu, nici se po jedne, a kdyz jich mas hodne, tak to zabere dost casu a dela to takovyto problem.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
a) Vlasáku, díky moc. Nakonec jsem tu cutscénu musela úplně vynechat, ale pomohlo to...
b) Nicméně se stejný problém vyskytl na začátku třetí kapitoly... S jinejma cutscénama, případně s těma snovejma sekvencema problém nikdy nebyl, ale tohle už je podruhý, co cutscéna na začátku kapitoly dělá potíže a asi to nebude náhoda...
Nápady, návrhy, řešení? Chjo...
Tahle druhá scéna dojela relativně daleko, určitě dál, než kdy dojela ta první, a je fakt, že zatím jsem to zkoušela jen jednou... (Spadlo to, když Irenicus promluvil k Imoen). Ale stejně by mě zajímalo, jaká čihošť v tom je...
b) Nicméně se stejný problém vyskytl na začátku třetí kapitoly... S jinejma cutscénama, případně s těma snovejma sekvencema problém nikdy nebyl, ale tohle už je podruhý, co cutscéna na začátku kapitoly dělá potíže a asi to nebude náhoda...
Nápady, návrhy, řešení? Chjo...
Tahle druhá scéna dojela relativně daleko, určitě dál, než kdy dojela ta první, a je fakt, že zatím jsem to zkoušela jen jednou... (Spadlo to, když Irenicus promluvil k Imoen). Ale stejně by mě zajímalo, jaká čihošť v tom je...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Cesare: takže zabralo teprve to násilné "zkrácení", ta druhá nová úprava hledající možnost úpravy spadla taky?
Tohle pomalu vypadá na nějaký problém se zvuky - se zvuky namluvení těch hlášek. Je pak ale zvláštní, že to nedělá u snů. Je možné, že zvuky cutscén mezi kapitolami či ten "kapitolový" Irenicus jsou organizované v jednom archivu, kterýžto je nějak načatý, zatímco ostatní jsou v nějakém jiném. Ale mám pocit, že takhle dělené to není, že tam je pro namluvení jeden archiv.
Zase je tady možnost ta, že tě přes tu cs dostanu, anebo možnost dopátrat se zakopaného psa, což zřejmě bude vyžadovat několik pokusů a omylů. Taky bych ti mohl poslat zvuky od sebe (předpoklad, že jsou nepoškozené).
Zkus tu cs několikrát, vysleduj, kdy to padá, a zítra kdyžtak něco zkusím...
Tohle pomalu vypadá na nějaký problém se zvuky - se zvuky namluvení těch hlášek. Je pak ale zvláštní, že to nedělá u snů. Je možné, že zvuky cutscén mezi kapitolami či ten "kapitolový" Irenicus jsou organizované v jednom archivu, kterýžto je nějak načatý, zatímco ostatní jsou v nějakém jiném. Ale mám pocit, že takhle dělené to není, že tam je pro namluvení jeden archiv.
Zase je tady možnost ta, že tě přes tu cs dostanu, anebo možnost dopátrat se zakopaného psa, což zřejmě bude vyžadovat několik pokusů a omylů. Taky bych ti mohl poslat zvuky od sebe (předpoklad, že jsou nepoškozené).
Zkus tu cs několikrát, vysleduj, kdy to padá, a zítra kdyžtak něco zkusím...
vidíš to to je nápad, hned na to juknu, ale mám pocit, že jsem skutečně nějaké omylem sebrala a pak zapomněla zahodit.Razfallow píše:Nemas nekde zasite drowske sipky do kuse? Problem je, ze jak jsou v baglu, nici se po jedne, a kdyz jich mas hodne, tak to zabere dost casu a dela to takovyto problem.
Edit: tak ne, nic takového, zkusím teda tu konzoli, i když jsem ji ještě nikdy nepoužila a ani nevím, jak se to dělá, ale snad na to přijdu.
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
Vanda: Ale nejaky predmet s adamantinu mas, ne?
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END