Stránka 4 z 5
Napsal: 6.2.2006 7:02
od Wiskas
Detaily to opravdu nebude, hrál jsem to v 1024*768 a většina detailů buď na max nebo na medium. Má to sice hodně polygonů, hi-res textury, soft shadows a podobné náročné efekty, ale jejich level designer by imho zasloužil vyhodit a celá grafika mi přijde taková nijaká (i když realistická).
sevencreature píše:U HL2 se mi grafika taky vcelku líbila, ale hra samotná mi přišla dost slabá Confused
Tohle vážně nechápu a už vůbec ne ve srovnání s FEARem. Jak to teď hraju tak se nestačim divit kolik nápadů autoři měli, takový gravity gun je imho nejoriginálnější zbraň jakou jsem ve střílečce viděl; kdežto ve FEARu jsem se žádného nápadu nedočkal, byla to jen generická střílečka.
Napsal: 6.2.2006 10:55
od sevencreature
Wiskas: Zbraně ve F.E.A.R. jsou prostě geniální - především v tom, že všechny můžeš používat až do konce hry - třeba moje oblíbené pistole. Tj. všechny jsou smrtící. Gravity Gun je zajímavá hříčka, ale zbraň bych tomu neříkal
K té grafice - prostě je důraz kladen na to, aby to vypadalo realisticky... Včetně designu úrovní (který mi naprosto vyhovuje - je tam sice jen jedna cesta, ale dovedně maskovaná, takže to člověku ani nevadí).
Napsal: 7.5.2006 3:29
od yenn
sevencreatureovo přání se plní, chystá se datadisk. Ovšem nebude na něm pracovat přímo Monolith -
info.
Napsal: 30.10.2006 9:34
od Frosty
AlieN píše:Navíc těch halucinací je tam příliš mnoho, takže místo aby dotvářeli atmosféru často jen vytrhují ze solidně rozjeté akce a jsou spíš otravné (ne jako v Max Payne 2 ve kterém byly opravdu perfektní).....Hra je to dobrá, ale na starší dílo stejných autorů - Alien vs. Predator 2 nemá ani omylem, TO byl pořádný horor u kterého jsem se klepal od začátku do konce a občas dokonce dostal záchvaty nefalšované paniky.
Vidíš to, a to jsem právě AvP2 chtěl použít jako slabší příměr :) Tam jsem byl taky napnut, ale jen prvních pár misí. Pak už jsem si i za mariňáka přišel celkem neohroženě

Nehledě na to, že hrozba byla od začátku jasná a ve většině případů i viditelná. Použiji-li výrok jednoho orka v Ashenwalském lese: ''Nepřátel se nebojím, ale moje sekera nedokáže rozetnout duchy bez těla''. Tak asi tak ;)
Bylo to dobré
(hlavně tedy zvuk skeneru pohybu OC), ale víc napnut jsem skutečně u FEAR. Asi tomu hodně přidává i hudební doprovod.
ad Max Payne2 - ten měl také výbornou atmosféru, ale halucinace byly skutečně jen halucinace. Tady je ti v těch 'vizích' poodhalován příběh a nemají-li to být několikaminutové vstupy, které by asi skutečně rušili, tak jich holt musí být víc..
Napsal: 30.10.2006 9:37
od sevencreature
AlieN: Zkus si zahrát F.E.A.R. pod vlivem nějakých drog (třeba starý dobrý skunk) - garantuji ti, že ty halucinační pasáže budou mnohem zábavnější
Jinak Max Payne 2 - ty halucinace mi přišly spíš otravné. Vlastně se mi na té hře líbil nejvíc Dragunov

Napsal: 30.10.2006 18:02
od yenn
Zajímavé, já bych naopak do F.E.A.R.u ještě pár halucinačních pasáží přidal.
Napsal: 30.10.2006 18:03
od sevencreature
yenn: Já taktéž

Napsal: 31.10.2006 19:09
od Sadako
Hmpf, tak to zkouším konečně hrát - teď konečně pořádně vidím grafiku a pobolívají mě z ní oči

a taky je ta hra (dle bratra) nějak pitomě udělaná - i na našem velmi solidním stroji, který je rozhodně lepší, než optimální doporučená konfigurace, se kouše, což bude při soubojích asi docela vadit. A štve mě, že to zatím vypadá, že nejdou přeskakovat videa...už se vidím, jak budu muset něco loadovat (a tím pádem i vidět) třeba desetkrát.

Napsal: 31.10.2006 19:19
od Frosty
Vampiria: holt stahni detaily, efekty atd... Já si tuto hru na nějaké vyšší nastavení zahraji znovu až budu mít o něco lepčejší stroj. Oželel jsem odlétávající omítku, stíny a.... vlastně téměř vše jsem měl stažené buď na střed či na minimum

Ale hra běhala plynule

Napsal: 31.10.2006 19:22
od sevencreature
Frosty: Bez stínů je to trochu jiná hra (i když taky dobrá).
Vampira: A co máš za počítač?

Na mé pravěké konfiguraci (A64 3000+, X700 Pro, 1024 MB RAM) to jde na střední detaily (na nejvyšší je potřeba 256 MB grafické paměti) v pohodě i s AA... I když Soft Shadows mám vyplé...
Napsal: 31.10.2006 19:52
od Sadako
Frosty: Ale já na nějaké nižší detaily a bez stínů a efektů hrát nechci, to ji raději nechám být.
sedmibestie: AMD Athlon 64 3000+, Radeon X1600 a 1.00 GB RAM. Quake 4 (s dle mého podobně nenažranými nároky) tu jede na nejvyšší rozlišení i detaily bez sebemenšího problému.
Napsal: 31.10.2006 21:13
od sevencreature
Vampiria: Hmm, vypni Soft Shadows pokud je máš zapnuté a sniž detaily textur z maxima na medium... Případně nastav AA jen na 2x nebo ho vypni úplně.
Napsal: 1.11.2006 2:22
od Sadako
sedmibestie: Trochu jsem to stáhla a už se to nehryže..ale drtí mě, jak pořád slyší vrčení z kompu. Ta hra je asi fakt nějak divně naprogramovaná - kamarád, který má lepší sestavu než já (a snad 2x tak velkou ramku), měl prý také potíže.
Jinak mne dost irituje systém dřepu - tj. že se zapíná a vypíná. Od dob AvP mám s mačkáním [C] či [CTRL] za účelem skrčení se bohatou praxi a jsem s tím vcelku rychlá..a tady pokaždé zapomenu, že jsem ještě skrčená a je problém.
Z grafiky mě momentálně dále bolí hlava a houpe se žaludek. A docela mě točí, že jsem tam zatím nenarazila na něco ke čtení (nějaké dokumenty, nebo tak něco). Naopak oceňuji, že na nejlehčí obtížnost (na vyšší to ani zkoušet nehodlám) nepřátelé opravdu dávají málo zranění a radostně hynou pod mojí rozkolísanou palbou. Jen by mě zajímalo,kde se ukrývá ten zajímavý příběh.

A psychoscének (aneb vidíme duchy - Kaiiro hadr) by mohlo být houšť, právě na ty a na onen příběh jsem se těšila nejvíc.
Shrnuto - zatím mě tahle hra moc nadšením nenaplňuje.
Napsal: 1.11.2006 7:24
od raider
Vampiria: ten pribeh by sa mal odkryvat, ak budes pocuvat telefonne zaznamniky (je ich tam celkom dost).
Na vyssiu obtiaznost to nieje nic strasne, na najtazsiu som to dohral za jeden jediny den

Napsal: 14.1.2007 21:33
od Challenger
Jedna z nejlepších her co jsem za poslední léta hrál,lze jí jen vytknout její systémové požadavky,které jsou toho nejtěžšího kalibru.
