Stránka 31 z 44

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 20.6.2009 18:21
od Hupr
Jo takhle to ma muj trpaslik klerik Crom fayer a Cep veku dobra kombinace :-)

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 20.6.2009 20:06
od Tarreb
Jeste lepsi je Crom Fayer a Runove kladivo, alespon na upiry:D

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 24.6.2009 12:13
od Zalox
Teďka zkouším kensaie a na takový 16-20 urovni ho dualnu na mága. V ToB sa dá docela dobře sehnat hodně exp abych s to s mágem dotáhl od 1 na 20. On mág s 180 životama na 1. urovni neni zas tak snadno porazitelnej a když pak mám družinu plnou zabijáků jako Edwin, Sarevok, Irenicus, Viconia a Minsc, tak ti mi mojeho mága ochráněj učině aby se vyšvihnul na nějakou uroveň.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 24.6.2009 12:42
od Field Mouse
Mě se nikdy dualovat nechtělo - než s mágem uděláš 20 úrovní - mág se leveluje celkem pomalu - tak budeš mít skoro dohráno... celou hru pojedeš za relativního losera jen proto, abys měl na závěrečný souboj čtyřipětinoboha. Btw pro takového mága je hezké kouzlo tenserova přeměna, s bonusovými životy pak docela mňamka, 400HP jen tak nějaký divous neukouše.
Obvyklejší úroveň dualnutí kensaie je 13. úroveň, na které získá bonusový útok, pak už se mu jen snižuje THAC0, ale s tím si kdyžtak poradí právě pan Tenser.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 24.6.2009 12:51
od Zalox
já bych ale chtěl mít nějakej ten vířivej atack ale to asi nedosáhnu dyž nebudu na tý 20.. :cry: . Leda že bych hrál tu hru jen s jednou postavou :-P

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 24.6.2009 14:10
od Field Mouse
Něco jako vířivý útok dostaneš, když dáš belma a kundane a dáš si lepší spěch, co zdvojnásobí útoky, dává to třeba i gaxův ringoš.
Nicméně klasické damage kombo kritický útok + improved haste a ťafka za 600 za kolo z toho asi nevyrazíš... leda přes timestop :-)

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 24.6.2009 21:34
od dodo
ono dualnut je skvele na nizkych urovniach. V pripade ze chces bonusi za vysoke urovne tak by som rozmyslal nad multipovolanim

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 24.6.2009 23:08
od Field Mouse
Pokud navíc nepohrdáš cheatováním, pak si lze založit multi postavu a třeba ve Shadowkeeperu jí přiřadit specializaci (jak se tomu říká... kit?):

- založíš postavu, např. bojovník-mág
- v keeperu navolíš kensaie
- dáš u kensaie level 0, zvýšíš THAC0 na 20, specializaci se zbraní dáš na nulu a životy tak, jakoby byla tvoje postava jen mág (životy/2 z důvodu multi)
- pustíš hru a dáš levelovat postavu (kensai se z levelu 0 dostane na X) a získáš všechny vlastnosti kensaie včetně AC atd. (má je nadefinované při "postupu" na první úroveň)
- máš multi kensaie, který bude na high levelu lépe vířit i times topit. Bude velice silná a pravděpodobně tě přestane bavit :-)

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 27.6.2009 15:59
od Zalox
tak dik to zkusim...
jenže když mám multi tak nemůžu dát max. specializaciu!!

Napsal: 27.6.2009 21:32
od Carlos
Zalox: Podle popisu se domnívám, že Myšák měl na mysli dual.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 27.6.2009 22:36
od Field Mouse
Pokud zahraješ toho kensai-mága (multi, dualnutý by se nemusel vyrábět přes ShadowKeeper), tak nemusíš specializaci tak moc řešit. Bonus za rychlost má kensai dostatečnou a ten +1 k zásahu a zranění lze taky oželet, nedáš jim holt 35, ale jen 34 a nebudeš mít THAC0 -15, ale jen -14 ;-)
Teda jestli zase nemám špatný překlad a jestli pět hvězdiček ve specializaci nedělá něco ultimátního, vždycky se uspokojím nanejvýš na třech, tak nevim :-)

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 27.6.2009 23:33
od sevencreature
Zalox píše:jenže když mám multi tak nemůžu dát max. specializaciu!!
Tak se především vykašli na multiclass. Kensai (13) / Mage je stejně lepší varianta. Bonusy za přibývající levely co by dostal Figher jsou oproti kouzlům, co by místo nich měl mág zanedbatelné, až v podstatě zbytečná ztráta zkušeností.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 28.6.2009 11:22
od Field Mouse
Multi je univerzálnější - jednak se leveluje za dvě povolání, takže získá důležité schopnosti vysokých úrovní rychleji, jednak válečnické schopnosti jsou super.
Výrdž nebo jak se to jmenuje (40% odolnost) je pěkná věc, vířivý útok s halapartnou co seká hlavy nebo dvouručním mečem vysavačem apod. je také ultimate a dovolí nést cep věků nebo crom faeyr jiné postavě v partě. No a pak je tu kombo zdokonalený spěch s Belmem + kritický útok, což pošle kohokoli bez helmy pod dlaždičky.
Jediná nevýhoda je v tom, že má multi později kouzla 9. úrovně (6Mxp proti 4,25Mxp), ale kromě timestopu tam podle mě není nic tolik ultimátního, aby to nemohl kouzlit jen hlavní družinový mág. Případně to samozřejmě jde vyřešit hraním neúplné party.
Dual navíc hraje velmi dlouho "odznovu" - válečník 13. úrovně má 1,25Mxp, mág 14. úroveně 1,5Mxp - i pokud se přeskočí BG1, stráví postava půlku SoA ve stavu, kdy ji každý multi strčí za dvě sekundy do kapsy :-)

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 28.6.2009 12:41
od sevencreature
Field Mouse píše:Multi je univerzálnější - jednak se leveluje za dvě povolání, takže získá důležité schopnosti vysokých úrovní rychleji
Leveluje za dvě povolání => leveluje pomalu.
Field Mouse píše:válečnické schopnosti jsou super, Výrdž nebo jak se to jmenuje (40% odolnost) je pěkná věc, vířivý útok
Odolnost je na nic - když máš Stone Skin a PfMW. Whirlwind je taky k ničemu - Improved Haste je ve všech směrech lepší.
Field Mouse píše:No a pak je tu kombo zdokonalený spěch s Belmem + kritický útok, což pošle kohokoli bez helmy pod dlaždičky.
Nekomentuji pochybnou efektivnost, ale co to má společného s multipovoláním?
Field Mouse píše:Jediná nevýhoda je v tom, že má multi později kouzla 9. úrovně (6Mxp proti 4,25Mxp), ale kromě timestopu tam podle mě není nic tolik ultimátního
Improved Alacrity, Time Stop, Summon Planetar. Nejde o to, kdy bude mít první kouzlo, ale kolik jich bude mít celkem.
Field Mouse píše:Dual navíc hraje velmi dlouho "odznovu"
Mág je použitelný "odznovu" i ve větší družině. Navíc dosáhnout znovu 13. levelu je podle mých zkušeností vesměs pohoda, obzvlášť třeba s Tactics.
Field Mouse píše:stráví postava půlku SoA ve stavu, kdy ji každý multi strčí za dvě sekundy do kapsy
Proč jako? :eh: Tvoje dual class postavy každý strká do, ehm, kapes?

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 28.6.2009 14:01
od Field Mouse
sevencreature píše: Leveluje za dvě povolání => leveluje pomalu
Ano, ale schopnosti vysokých povolání získává rychleji.
sevencreature píše: Odolnost je na nic - když máš Stone Skin a PfMW. Whirlwind je taky k ničemu - Improved Haste je ve všech směrech lepší.
Nikoli, vířivý útok dá víc útoků ;-) I když samozřejmě spěch má delší výdrž. Co se týče protekcí - ano, tyhle dvě jsou ultimate silnější, ale odolnost mám prostě rád :-) A našlo by se pár specifických situací, kdy je lepší, i když přiznávám že nemnoho.
sevencreature píše: Nekomentuji pochybnou efektivnost, ale co to má společného s multipovoláním?
Nic, jen že s dualem bys to neudělal :o)
sevencreature píše: Improved Alacrity, Time Stop, Summon Planetar. Nejde o to, kdy bude mít první kouzlo, ale kolik jich bude mít celkem.
Jak jsem psal, hlavní družinový mág tato kouzla ošéfuje bez problémů. Jinak pokud bude hrát postava power gaming stylem část hry za neúplnou partu (klidně i tactics), bude jich mít nakonec stejně jako dual, možná o jedno méně (pokud "nejde o to, kdy bude mít první kouzlo, ale kolik jich bude mít celkem").
sevencreature píše: Mág je použitelný "odznovu" i ve větší družině. Navíc dosáhnout znovu 13. levelu je podle mých zkušeností vesměs pohoda, obzvlášť třeba s Tactics.
Neřekl jsem, že mág není vůbec použitelný "odznovu", je ale použitelný mnohem méně než multi mág bojovník se stejnými xp.
sevencreature píše: Proč jako? Tvoje dual class postavy každý strká do, ehm, kapes?
Ehm, dual mág-válečník, level 13,13 versus multi mág-válečník level 13,13 snad ani nezasluhuje komentáře. Snad jen takového, že jelikož nemůže dual ještě požívat všech výhod válečníka, je bez diskuse mnohem slabší než příslušný multi. Tento stav trvá, dokud dual mág nedosáhne 1,5Mxp a 14.level, potom se síly vyrovnávají.


Neříkám, že dual je celkově horší než multi, ale to, že není pravda, že na multi je třeba "se vykašlat". ;-)