Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)
Napsal: 20.6.2009 18:21
Jo takhle to ma muj trpaslik klerik Crom fayer a Cep veku dobra kombinace 

Tak se především vykašli na multiclass. Kensai (13) / Mage je stejně lepší varianta. Bonusy za přibývající levely co by dostal Figher jsou oproti kouzlům, co by místo nich měl mág zanedbatelné, až v podstatě zbytečná ztráta zkušeností.Zalox píše:jenže když mám multi tak nemůžu dát max. specializaciu!!
Leveluje za dvě povolání => leveluje pomalu.Field Mouse píše:Multi je univerzálnější - jednak se leveluje za dvě povolání, takže získá důležité schopnosti vysokých úrovní rychleji
Odolnost je na nic - když máš Stone Skin a PfMW. Whirlwind je taky k ničemu - Improved Haste je ve všech směrech lepší.Field Mouse píše:válečnické schopnosti jsou super, Výrdž nebo jak se to jmenuje (40% odolnost) je pěkná věc, vířivý útok
Nekomentuji pochybnou efektivnost, ale co to má společného s multipovoláním?Field Mouse píše:No a pak je tu kombo zdokonalený spěch s Belmem + kritický útok, což pošle kohokoli bez helmy pod dlaždičky.
Improved Alacrity, Time Stop, Summon Planetar. Nejde o to, kdy bude mít první kouzlo, ale kolik jich bude mít celkem.Field Mouse píše:Jediná nevýhoda je v tom, že má multi později kouzla 9. úrovně (6Mxp proti 4,25Mxp), ale kromě timestopu tam podle mě není nic tolik ultimátního
Mág je použitelný "odznovu" i ve větší družině. Navíc dosáhnout znovu 13. levelu je podle mých zkušeností vesměs pohoda, obzvlášť třeba s Tactics.Field Mouse píše:Dual navíc hraje velmi dlouho "odznovu"
Proč jako?Field Mouse píše:stráví postava půlku SoA ve stavu, kdy ji každý multi strčí za dvě sekundy do kapsy
Ano, ale schopnosti vysokých povolání získává rychleji.sevencreature píše: Leveluje za dvě povolání => leveluje pomalu
Nikoli, vířivý útok dá víc útokůsevencreature píše: Odolnost je na nic - když máš Stone Skin a PfMW. Whirlwind je taky k ničemu - Improved Haste je ve všech směrech lepší.
Nic, jen že s dualem bys to neudělal :o)sevencreature píše: Nekomentuji pochybnou efektivnost, ale co to má společného s multipovoláním?
Jak jsem psal, hlavní družinový mág tato kouzla ošéfuje bez problémů. Jinak pokud bude hrát postava power gaming stylem část hry za neúplnou partu (klidně i tactics), bude jich mít nakonec stejně jako dual, možná o jedno méně (pokud "nejde o to, kdy bude mít první kouzlo, ale kolik jich bude mít celkem").sevencreature píše: Improved Alacrity, Time Stop, Summon Planetar. Nejde o to, kdy bude mít první kouzlo, ale kolik jich bude mít celkem.
Neřekl jsem, že mág není vůbec použitelný "odznovu", je ale použitelný mnohem méně než multi mág bojovník se stejnými xp.sevencreature píše: Mág je použitelný "odznovu" i ve větší družině. Navíc dosáhnout znovu 13. levelu je podle mých zkušeností vesměs pohoda, obzvlášť třeba s Tactics.
Ehm, dual mág-válečník, level 13,13 versus multi mág-válečník level 13,13 snad ani nezasluhuje komentáře. Snad jen takového, že jelikož nemůže dual ještě požívat všech výhod válečníka, je bez diskuse mnohem slabší než příslušný multi. Tento stav trvá, dokud dual mág nedosáhne 1,5Mxp a 14.level, potom se síly vyrovnávají.sevencreature píše: Proč jako? Tvoje dual class postavy každý strká do, ehm, kapes?