Stránka 34 z 50

Napsal: 27.4.2006 19:09
od Arkhady
jo, davame multak ve trech cele bg2 s tacticsem, ascen., a item upgrd.
jeste otazecku: kdo myslis ze je nej. postava? fighter/thief(multi), swashbuckler anebo
kensai/thief? backstab uz v dataci slouzi jen k zabijeni hovnivejch bobru.(simulacrum z helmy-> tenserovka-> splet 8-) ) Dohral jsem bg2 i s datacem za swashbucklera a kesai/thiefa bez modu(zlodejofil), ale porad nemam svyho "favorita"....

Napsal: 27.4.2006 19:39
od sevencreature
Nejradši mám dual K/T. Hmmm, za nepřátele zabté pomocí Simulacra nedostáváš žádné zkušenosti, ne? :think:

Napsal: 27.4.2006 19:46
od Arkhady
dostavas. na 100% to ale nevim...
myslis ze by se dalo bg2 s taktickyma modama solo dohrat za nejake povolani krome zaklinace/maga :?: rekneme za zlodeje? :roll:

Napsal: 28.4.2006 9:32
od Vallun
Arkhady píše:dostavas. na 100% to ale nevim...
myslis ze by se dalo bg2 s taktickyma modama solo dohrat za nejake povolani krome zaklinace/maga :?: rekneme za zlodeje? :roll:
Kdosi tady tvrdí, že se swashbucklerem to jde;)

Já myslím,že by to i vyjít mohlo, ale čeká Tě hafo S/RL a po rpavdě, mne se nepdoařilo se single postavou přejít ani Improved Illytch z tacticku:(

rada proti Mel: viz Arkhady

Napsal: 28.4.2006 17:07
od @DI$
ZDRC to all.
Este takova poznamecka-
Hraju s Arkhadym (za toho B/C). Nechceme ale reseni stylu: K/T naklade vsechny pasti, pak si vyvola dvojnika, ten taky naklade vsechny pasti. Zaklinac si vyvola dvojniky a vsude nahazi pasti lebky, symboly vseho druhu atp. a pak este vyvola 15 fallen planetaru....
Takze kdyby nekoho neco napadlo :idea: :!: :arrow:
Diky ;-)

Napsal: 28.4.2006 18:04
od Razfallow
Arkhady píše:nazdar lidicky,
davame ted ve trech(zaklinac, kesai12/thief38:oops:, berserk12/klerik(zbytek) ascension a potreboval bych poradit nejakou taktiku na mel.
jestli se budete opakovat tak sorry...:-?
Kdo je hlavní postava? S těmi dualy jste měli počkat na 13. level, měli by další 1/2 útoku za kolo navíc.

Napsal: 29.4.2006 14:47
od @DI$
Hl. postava je K/T. Jo a k tem utokum - mne 9/2 utoku za kolo docela staci :-D

Napsal: 29.4.2006 14:58
od Arkhady
to raz:
No trochu jsem to spletl, dualnuli jsme to na 9. levelu, nechtelo se nam moc cekat...
Muzete mi nekdo porsim pozrradit jaky je rozdil mezi magickym ohnem a normalnim?
Jinak ten final fight s mel je fakt docela problem uz jenom diky tomu, ze nas proste precisli, navic kdyz jeste mel vyvola ty spojence...
to raz: valecnikum(KENSAJUM) se pridavaji utoky za levely? to jsem nevedel... :roll:

Napsal: 30.4.2006 11:41
od Razfallow
Tady jsou nějaké obecné rady, na podrobnější návod bych musel znát vybavení a kouzla družiny.

- Mellisan se přidá k boji, když zabijete někoho z Pětky = zkuste jich tedy nejdříve dostat co nejvíce na "Skoro mrtvý", jednoho sejměte a když se objeví Mellisan, dobijte rychle zbytek
- Mellisan a Balthazar jsou imunní na Zastavení času
- schopnost Focus, kterou dostane hlavní postava po zrušení poslední nadrže, dá hlavní postavě dočasnou imunitu na Zastavení času (může ji použít jedenkrát za 10 kol a trvání je 5 kol = používej ji
- neviditelnou postavu chráněnou Imunitou na kouzla: Věštění může odhalit zloděj pomocí schopnosti Odhal iluze
- postava chráněná kouzlem:
1) Ochrana před magickými zbraněmi = lze zasáhnout pouze nemagickou zbraní
2) Plášť = zasáhnete zbraní +3 a lepší
3) Vylepšený plášť = zbraň +4 a lepší
4) Absolutní odolnost = zbraň +5 a lepší
-> sledujte co mají protivníci za ochrany ať neútočíte zbytečně
- před zrušením posledního jezírka se pořádně připravte, lektvary, kouzla ...
- zhruba na místo, kde se objeví Balthazar, Abazigal a Sendai vyvolejte pár silnějších pomocníků = Mordenkainenův meč, Deva, Planetar ...
- zloděj by mohl někam bokem, rozmístit pár pastí, apoň jednu časovou
= někteří nepřátelé se rádi teleportují, je možné, že ji některý z nich spustí
- pokud máte navíc svitky s Kamennou kůží, Ochranou před magickými zbraněmi, Vylepšené zrychlení atd., nezapomeňte, že je může používat i zloděj
- nastavte si autopauzu na Sesláno kouzlo
- Imunita na kouzla: Ochrana se dá zrušit Zpětným rubínovým paprskem

Napsal: 30.4.2006 14:08
od @DI$
kdyz uz jsme u toho, tak jsem se pokusil dat dohromady to vybaveni a kouzla:
Hlavni postava - K/T: Vhailorova helma, Zbroj Velkeho mistra, Zazracne rukavice, Boots of the Hornet/Gargoyli boty, Montoliuv plast, Pas sily ohniveho obra, Gaxxuv prsten, Ring of preservation, Amulet moci
ZBRANE: podle potreby Cernobrit, Hindova zkaza, Sanchuudoku, Water's talon, Unholy reaver/Holy avenger, Celestial Fury + jakejkoliv mec/scimitar/katana - vetsinou v obou rukou zbrane(v B.pytli)

B/C: Balduranova Helma, Shuruppakova zbroj, Rukavice pozoruh. spec., Plast ze stok, Boots of hornet/Garg. boty, Girdle of Glory, Prsten Gaxxe, Svaty s. Helma
ZBRANE: Crom Fayer, Runove kladivo, Cep veku, Ledova hvezda (vzdy v obou rukou)
KOUZLA: (napisu sem veschny, co kdyby nahodou) utociste, zahuba, minor heal, ostran strach, brneni viry, zalm, zpomal jed, posileni sv. moci, odolej ohni/mrazu, kura, zrus. invis., dispell, kostlivci, oblast citeho vzduchu, slabsi obnova, odraz smrt, ochrana pred zlem 9m, ochr. pred neg. sferou, obr. harmoni, zmat. prikazy, spraved. magie, true sight, oziv mrtveho, odolnost p. magii, hradba mecu, heal, blesk slavy, vzdusny sluha, em. cepele, pohlceni, regenerace, silnejsi obnova, aura plam. smrti. UFF....

Zaklínač: Roba Vecny, Chranice oc 3, Boty rychlosti, Levand. ioun. kamen, plast zrcadleni, Pas vzdus. ochrany, amulet seldarinu, prsten bystrosti, ring of pres.
ZBRANE: hul beranidla/hul magu
KOUZLA: chrom. orb, MM, strasidlo, charm, invis, resist fear, web, rozmazani, trpit. prach, mirror image, drz, melfovy drobne meteory, fireball, firearrow, past lebka, dispell, haste, slow, bystrozrakost, emoce, stoneskin, neprijemnosti, slabsi poradac, tel. pole, wizard's eye, chaos, odolnost proti kouzlu, kostlouni, slun. zar, cloudkill, lower reists, zlom, eventualita, koule nezran., kouzlo smrti, ochr. p. m. ener., ochr. p. m. zbranemi, true sight, proraz, imp. haste, hromadna invis., koule chaosu, mocne slovo omrac, odvraceni kouzla, poradac, prst smrti, vytvor obraz, z. rub. paprsek, dvojnik, kouz. spoust, mo. slovo oslep, ochr. p. energii, Abi Dalzim, symbol omrac, zapalny mrak, draci dech, ener. cepele, kometa, kouz. uder, meteory, past na kouzla, fallen planetar, prani, uvezneni, upg. hbytost, timestop, chain event.

pozn.: zlodej si na sebe a dvojniky haze ochrany pred zbranema, splet, past na kouzla, km kuzi atp. Totez zaklinac. Problem je s klerikem. Ani 230 lifu nevydrzi moc dlouho...



:roll:
...a to bude asi tak vsechno :lol:

Napsal: 30.4.2006 15:37
od Razfallow
Před zrušením posledního jezírka:
- Zaklínač si připraví
* Kouzelná spoušť = Prora6 kouzlo + Zeslab odolnost + Zlom
* Eventuality jaké chce

- Kněz vyvolá dva Kostlivce, Vzdušného sluhu
- nahoďte na sebe všechny možné ochrany (když budete chtít můžu upřesnit)
- použijte Vhailorovu helmu, zaklínač nechť použije kouzlo Vytvoř obraz (jakmile obraz zmizne, sešli další)
- obraz sešle na všechny přítomné Vylepšené zrychlení, pak vyvolá Planetara
- zničte poslední jezírko, a obraz ať sešle Vylepšené zrychlení na Planetara
- rozmístěte summony v místa, kde se objeví Balthazar, Illasera a Abazigal

Boj s Pětkou:
1) obraz sešle Hbitost a Zastav čas(před vypršním kouzla sešle znova Hbitost a Zastav čas a tak stále dokola), Zloděj použije schopnost Focus, Kněz Pravdivé vidění
2) Obraz -> Abazigal = Zpětný rubínový paprsek, Proraž kouzlo, 2 x Zeslab odolnost a Zlom
3) obraz -> Illasera = 2 x Zeslab odolnost
4) pokud Balthazar nepoužije schopnost Chant, obraz -> Balthazar = 3 x Zeslab odolnost
5) pokud Balthazar použije schopnost Chant, obraz -> Balthazar = Nepříjemnosti, Mocné slovo oslep, Vadnutí aspoň 3x
6) zloděj mezitím útočí na Illaseru, dokud není "Skoro mrtvá", pak si veme na starost Balthazara (pokud nepoužil schopnost Chant, jinak bude dalším cílem Sarevok)
7) zaklínač by měl použít zastavení aspoň třikrát, nejlépe kdyby mezi Zastavením času nebyla žádná mezera, při třetím Zastavení času by se měl věnovat Sendai = Proraž kouzlo, Zlom, 2 x Zeslab odolnost, Past lebka (kolikrát to půjde)
8) jak začne znova plynout čas, pravděpodobně někdo z Pětky zemře a objeví se Mellisan, prozatím ji ignorujte a dobijte rychle ostatní členy Pětky
9) na Yaga-Shuru bych doporučil, aby si kněz připravil kouzlo Zraň, pak ho stači jen trefit a rychle ho něčím dobít, nejlépe Magickou střelou
10) na Mellisan pak stačí jen házet Zlom a usekat ji

To je asi tak zhruba, jak to většinou dělám já. Prakticky celou Pětku může vyřídit sám zaklínač.

Napsal: 30.4.2006 20:06
od Arkhady
diky razi 8-)
s tema zastav casama jsme to zkouseli, vsem zeslab odolnost,neprijemnosti
abi dalzimu asi 7-9, zaklinac se dokonce rozpětil a nic. ale urcite to pude..
mj, water talonem se da krasne zjedovat abazigal a ten pak neudela uz vubec nic... na yaga shuru hazi dvojnik labyrint ze svitku, takze je od neho na chvili pokoj. nejvetsi mrcha je asi sendai, jakmile ji rozptylime ochrany, okamzite si nahodi z eventuality dalsi.A melissan ma tendenci v zastavenym case vzdycky povolat cambiony :evil: a pak je to nehratelny. focus je super vec. a co delaji ty ostatni ability?(temna poskvrna, unleash..) jsou nekde popsany? :?:

Napsal: 30.4.2006 20:22
od Razfallow
Arkhady píše: focus je super vec. a co delaji ty ostatni ability?(temna poskvrna, unleash..) jsou nekde popsany? :?:
Temná poskvrna jsi dostal po jedné zkoušce v Pocket plane, všechno by mělo být popsáno v deníku.
Jezírka:
1. Imunita na smrtící magii a vorpal efekt
+ The "Unleash" ability releases your inner power upon a target that is within melee range, hitting them for 10d12 magic damage (half on a successful save vs. Death) and sending them flying back and perhaps unconscious for a short period. This ability may only be used once ever thirty seconds...and after using it the Bhaalspawn will be incredibly fatigued and have a 25% miscast chance on all spells for 2 rounds. Due to the amount of divine essence used, the Slayer form will also not be available for thirty seconds.

2. Imunita na Labyrint a Uvěznění
+ "Control Demon"
This ability allows the Bhaalspawn to attempt to wrest control of a demon away from Melissan and make them an ally. The Bhaalspawn engages the demon in mental combat for 1 round, at the end of which the demon has a chance of becoming an ally. The demon is not under the Bhaalspawn's direct control, however. This ability may be used once every 3 rounds.

+ "Dimension Door"
The Bhaalspawn may now move freely through space and the planes. This teleportation power is useable once per round.

3.+"Focus"
This ability allows the Bhaalspawn to focus his energy within him to resist spell effects from without. For a 30-second duration, the Bhaalspawn becomes immune to the spells Flesh to Stone, Disintegration and Time Stop. All minor spells of 1st through 3rd level will also not affect the Bhaalspawn. This ability is useable once per minute.

Napsal: 5.5.2006 10:48
od Arkhady
mae var z tacticsu:

pokud nechcete mae vara delat pavucinama-smrticima mrakama a pod., tak zkuste tohle.jedine co potrebujete je postava, ktera muze mit stit, lektvar neviditelnosti a stit odrazu z dobrodruhova kramu. Aaaa, mnozi uz tusi :-D . jestli chcete, muzete pridat i neco na ochranu pred magii(svitek, lektvar..)
vlezete do sklepa k mae varovi,sundejte si brneni a cokoli , co vam zlepsuje AC, vypijete ten lektvar neviditelnosti a vlezete si do jedne z tech postranich kleci. zabijaci budou mit tendenci vas pronasledovat, takze za sebou hned zavrete dvere, aby se k vam zadny nedostal.tak. :shock: ted si vezmete ten stit odrazu a nejak si zruste svoji neviditelnost.zabijaci do vas zacnou strilet, vy budete jen stat v te kleci a ty strely odrazet zpet.pokud na vas nekdo(mae var, ten knez co tam je..) zacne neco kouzlit, vypijte ten lektvar ochrany pred magii. az se zabijaci postrili :lol: , mae var zakusi vase nejtemnejsi choutky.

tuto taktiku muzete udelat i naopak: i kdyz nejste videt, zabijaci po vas pudou, takze je nalakate za sebou do tech kleci a pozavirate je tam.zabijete maeho a zabijaky pak ustrilite.toto je ale kapanek zdlouhavejsi a prvni varianta je i v jistem smyslu vice uspokojujici :twisted: ...

Napsal: 5.5.2006 12:08
od CrowX
Príliš zložitý postup na skutočne jednoduchý fight. :roll: