Stránka 36 z 73

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 6.2.2008 22:03
od rondo
Vlasák píše:rondo: a ve stavovém řádku při souboji se ti zobrazují věci typu, že za tu a tu potvoru jsi dostal X zkušeností, anebo že ta a ta potvora zemřela? Zarážející jsou spíš ty "mrtvé" statistiky zabití a soubojů. Ostatním v partě se to počítá správně, jo?

Mohl bys nějaký save nebo ten .chr někam uploadnout (nejlépe ten save, pro ušetření velikosti není nutné kopírovat ty obrázky, co v té savové složce jsou)? Možná by s tím něco dělat šlo...
Stavový řádek vypadá takhle --- screen - tzn napíše se pouze, že potvora zemřela, ale expy nedostane ani hlavní postava, ani parta, nikdo, nic, potvora prostě jenom chcípne.
Pokud potvoru zabije někdo jiný --- resp. Minsc ---, expy se normálně rozdělí, přibudou i hlavní postavě.

Save z vězení k stažení TU.
nebo CHR

Pokud bys s tím něco dokázal udělat, byl bych ti neskonale vděčen! :pray: :pray: :pray:

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 6.2.2008 23:33
od rondo
Udělal sem naprosto děsivý objev --- asi před dvěma lety, když se mi tenhle problém stal poprvé (ze dvou případů), sem nehrál za válečníka, jak sem se domníval a tady tvrdil, nýbrž za prakticky identickou postavu jako tentokrát - člověka hraničáře. Dokonce měl až na jeden jinak rozdělený bod úplně stejné statistiky... A s expama má stejný problém. Ale stoprocentně je to jiná postava, stoprocentně.

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 7.2.2008 9:57
od Vlasák
http://members.sigil.cz/vlasak/BALDUR.GAM

Zkopči si to do toho savu, docela bych dal dost za to, že to bude fungovat :mrgreen:

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 7.2.2008 15:23
od rondo
Vlasák píše:http://members.sigil.cz/vlasak/BALDUR.GAM

Zkopči si to do toho savu, docela bych dal dost za to, že to bude fungovat :mrgreen:
TY JSI ZLATÝ SVATÝ!!! :applause: :applause: :applause: MNOHOKRÁT DÍKY!!!
Nějaké poučení? Nebo jen nějaký bug pro hraničáře? Je to jedno --- jen by mě to zajímalo :-D

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 7.2.2008 15:38
od Vlasák
rondo: funguje to teda? ;-)

Nesrovnalostí tam bylo víc - výchozí "cre" té hlavní postavy nebyla jako charbase, nemělo to přiřazený dialog, trochu jinak scripty. Tyhle věci by mohly způsobovat další problémy (třeba ve snech, proměnách v zabijáka atp.), ale hlavní problém byl v tom, že postava byla nastavená jako GOODCUTOFF a ne jako PC. Takže měla v postatě stejný status jako některé vyvolané nestvůry, které mají také zelené kolečko, ale žádné statistiky se jim nepřipisují.

Nevím, co to mohlo takhle "zkazit".

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 9.2.2008 0:27
od rondo
Vlasák píše:rondo: funguje to teda? ;-)

Nesrovnalostí tam bylo víc - výchozí "cre" té hlavní postavy nebyla jako charbase, nemělo to přiřazený dialog, trochu jinak scripty. Tyhle věci by mohly způsobovat další problémy (třeba ve snech, proměnách v zabijáka atp.), ale hlavní problém byl v tom, že postava byla nastavená jako GOODCUTOFF a ne jako PC. Takže měla v postatě stejný status jako některé vyvolané nestvůry, které mají také zelené kolečko, ale žádné statistiky se jim nepřipisují.

Nevím, co to mohlo takhle "zkazit".
Funguje, funguje!!! Krásně (díky znovu), ale problémy se objevují - jednak modrý postavy občas plivou hlášku o zaneprázdněnosti --- pokud se pamatuju, tohle řešil nějaký patch, ovšem já v tomhle směru nikdy neměl problém a nedivil bych se, kdyby to bylo kvůli tomu, co říkáš... ---, ale save/load nebo spánek nebo výlez a návrat do lokace problém vyřeší... a pak, a to je horší (obzvlášť vzhledem k tomu, že sem dualnul na klerika), představený Lathanderova chrámu, který si mě pozval na audienci, aby mi zadal úkol s The Unseeing Eye, mi "nemá co říct". Když zadám rozhovor nějakou vlastní NPC, představený chrámu prohlásí, že musí mluvit s hlavním charakterem. A jemu, tedy mně, nemá co říct---- :naughty: Což ve výsledku znamená, že se ani nedostanu do části stok, kde se kult skrývá (místo kurzoru pro vstup do lokace se ukazuje pouze >info< kurzor, že prej zrovna není možné vstoupit)... zlá věc!
Pokoušel sem se v InfExpu najít inkriminovaný dialog, předpokládám, že přes konzoli by se dalo docílit --- spuštění questu, ale nenašel sem to. Teď na to zrovna nemám čas, ale snad by se to dalo vyřešit ~CLUAConsole přesunutím do lokace, jen se bojím, aby pak stronghold pokračoval...
Co si o tom soudíš? Pokud myslíš, že bys našel čas, chuť a způsob, jak postavu znovu vyléčit, zas bych to uploadoval, jen to mám na druhym kompu, kterej už teď nedokážu zapnout...
Každopádně ještě jednou díky, -a prosím.

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 9.2.2008 0:46
od Vlasák
Máš svou postavu jako vůdce družiny? tj. na prvním místě? "Nemá ti co říct" znamená, že vůbec nenaskočí dialog?

Napsal: 9.2.2008 1:25
od yenn
rondo: Problém se zaneprázdněností postav řeší „běžně“ oficiální patch, ale to asi nebude tvůj problém.

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 9.2.2008 15:49
od rondo
Vlasák: ve stavovym řádku se červeně vypíše takový to... >jméno postavy< has nothing to say to you... a dialog teda nenaběhne. Mám postavu nahoře, zkoušel sem i dát nahoru někoho jinýho a promluvit znovu s tím knězem, ale nepomáhá to.

2yenn: .. díky, spíš ale nebude.

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 9.2.2008 15:54
od Vlasák
řekni mi, jak se ta postava, s kterou chceš mluvit, jmenuje... A o čem jsi s ním už mluvil, jestli teda vůbec... A vůbec, pošli i ten save :mrgreen:

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 9.2.2008 17:29
od rondo
High Mornmaster Arval- has nothing to say to you. :wall: :wall: :wall: ...
Když poprvé vlezeš do Templu, poslechneš si přednášku Unseeying Eye kněze a reakce lidí. Potom, co zalezou všichni do stok, přijde k tobě kněz Lathandera (resp. Helma, pokud ovšem zrovna nehraješ za kladnýho kelrika...), řekne ti, že sou tu nějaký trable se sektářema a že se máš stavit, pokud mu chceš pomoct. Tohle všechno se >pravděpodobně< odehrálo (když sme byl v Teplu poprvé, jen sem všechny dialogy odklikal ani je nesledoval, ale podle zápisu v deníku se tak stalo..). Když ho ale navštívím ... zbytek sem popisoval.
>>>save z toho chrámu<<<
díky, díky

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 9.2.2008 18:06
od Razfallow
rondo píše:jednak modrý postavy občas plivou hlášku o zaneprázdněnosti --- pokud se pamatuju, tohle řešil nějaký patch, ovšem já v tomhle směru nikdy neměl problém a nedivil bych se, kdyby to bylo kvůli tomu, co říkáš... ---, ale save/load nebo spánek nebo výlez a návrat do lokace problém vyřeší...
Je jasné, že nemáš poslední patch, který tenhle problém opravuje. Tvé řešení nemusí fungovat vždy. Být tebou tak ten patch nainstaluju.
http://www.bioware.com/games/throne_bha ... t/patches/

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 10.2.2008 14:26
od Vlasák
rondo: nainstaluj nejprve ten patch, pak se uvidí.

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 10.2.2008 20:38
od rondo
Vlasák: Nainstaloval, nepomohlo...

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 10.2.2008 21:26
od Razfallow
Patch odstraňuje chybu se zaneprázdněností postav.

Když ti postava nemá co říci, jde o zcela jiný problém. Postavě nemusí být přiřazen dialog, nebo není splněna ani jedna podmínka pro začátek dialogu.
Zkontroluj si tyto proměnné:

Global("BeholderPlot","GLOBAL",0)
Global("NoHelpBeholder","GLOBAL",0)
přesvědčení - dobré
povolání - kněz (single, dual nebo multi)