Stránka 38 z 84

Napsal: 10.3.2007 14:20
od Hawkmoon269
Gorny píše:Ve srovnani s Korganem ma nizkou silu a odolnost, coz je pro valecnika celkem opruz. Navic je dost jinych postav, kterym budu muset dava na pasy na silu. :-( Dalsi vec je, ze ma fakt prisernej kit. Meli z neho udelat zabijaka nemrtvych, coz je dle meho nazoru nejlepsi paladinskej kit.
A není Keldorn náhodou Lovec nemrtvých?

Napsal: 10.3.2007 14:23
od Zakat
Hawkmoon269: Ne, je Inkvizitor, imho výborný kit.

Napsal: 10.3.2007 14:40
od Gorny
Zakat píše:Hawkmoon269: Ne, je Inkvizitor, imho výborný kit.
Tak to zesumarizujeme a srovname s lovcem nemrtvych.
Vyhody:
- Zrus kouzlo na kazde 4 urovni. To se myslim muze hodit, ale ja mam ve svy particce dva kouzelniky (jansena a edwina), takze nepotrebuju. Navic paladin je od toho, aby busil, a ne, aby odcarovaval.
- Pravdive videni. Hodi se, ale ma to klerik a mag, takze nepotrebuju.
- Imunni na zadrzeni a zmameni. LN je taky odolny proti zadrzeni a navic je odolny na vysati urovni. NO, vzhledem k tomu, ze proti zmameni chrani mnozstvi predmetu (Lilarcor, Baldurova helma) a proti vysati nic (pro paladu), tak jsem pro ochranu proti vysati.
Nevyhody:
- nemuze pokladat ruce, sesilat knezska kouzla a nemuze odvracet nemrtve. Pokladani rukou nemuze posilat ani LN, ale muze sesilat knezska kouzla a odvracet nemrtve.

No nevim, me teda pripada, ze je to zrus kouzlo plus pravdive videni a odolnost proti zmameni proti odolnosti proti vysati urovni, knezskym kouzlum a odvraceni nemrtvych. Jsem PRO vysati urovni, protoze VSECHNY vlastnosti u inkvizitora ziskas jinak a jednoduseji.

Napsal: 10.3.2007 14:58
od Hawkmoon269
Zakat píše:Hawkmoon269: Ne, je Inkvizitor, imho výborný kit.
Aha, sorry za nepřesnost z mý strany... ;-)

Napsal: 10.3.2007 15:18
od Zakat
Gorny:
1) Imunitu na vysátí úrovně získáš tím nejjednodušším způsobem - kouzlem Ochrana před negativní sférou
2) Můj názor na kity paladinů najdeš zde, ať se neopakuji - http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?t=2 ... c&start=15

Napsal: 10.3.2007 18:52
od yenn
Gorny píše:Ted jsem si dival a bud je chyba v prekladu, nebo Valygaruv kit opravdu nema zadne nevyhody? Nekde jsem slysel, ze Valygaruv kit znemoznuje noseni nejtezsi zbroje.
Strengths
- +20% Stealth
- Backstab ability (at level 1-8: x1, at level 9-16: x2, at level 17+: x3)
- At level 12, acquires Mage spells: Haste, Protection From Normal Missiles, Minor Spell Deflection

Weaknesses
- Cannot wear greater than Studded Leather Armor
Nemožnost nosit těžší zbroj než okovanou koženou platí pro všechny rangerské kity. Více o Stalkerovi např. zde: http://gamebanshee.com/baldursgateii/cl ... talker.php

Napsal: 10.3.2007 18:57
od Syf
Taky z vlastní zkušenosti vím, že inkvizitor je nejlepší. Hlavní výhoda spočívá v tom, že se jeho rozptly magii nepočítá jako kouzlo nějaké úrovně, ale jako schopnost, navíc je to necílená záležitost, takže narozdíl od mágů a kleriků tím řeší lichy, kteří jsou s ním celkem pohodová záležitost, nemá li spell imunity. A pravdivý vidění je taky fajn, ale mágy bez altracity to zdržuje od důležitějších kouzel v boji, kleriky taky...Zkušenosti s tim mám, dohrál jsem s nim Tactic+Ascesion+IB+...(teda téměř ;-) :-) ). Lovec nemrtvých je pro ty, který se bojej upírů víc než lichů a kouzelníků :-D .

Napsal: 11.3.2007 19:06
od sevencreature
Gorny píše:NO, tak to reknu jinak. U maga mi nejde o HP ani o luk. Jde o mi mnozstvi kouzel. A to ji Edwin hrave prekona. Navic ma vyssi enteligenci.
No, Edwin je nejsilnější mág ve hře - těžko s ním srovnávat nějakého jiného mága. Navíc jeho amulet mu přidává 2 kouzla každého levelu... A proč tedy nebrat Edwina? Roleplaying, hraní za dobrou partu, osobní averze a PŘEDEVŠÍM variabilita. Inteligence jde v BG 2 vyřešit :wink:
Gorny píše:Navic, na vyssich levlech ji vylozene nelze srovnat s mocnymi kouzly Edwina. A co vic, tak magova a klerikova kouzla se nedoplnuji. Kdyby byla mag/druid, to by blilo neco jinyho.
Tady nejde o doplňování - ale o to, že zvládně obě - tj. nemusíš mít v družině dalšího klerika a záložního mága. Navíc Contingency (a Chain Contingency) se s kouzly klerika doplňují VÝBORNĚ :mrgreen: Osobně Aerii nemám nějak zvlášť rád, ale to je čistě moje osobní preference.
Gorny píše:Ve srovnani s Korganem ma nizkou silu a odolnost, coz je pro valecnika celkem opruz. Navic je dost jinych postav, kterym budu muset dava na pasy na silu. :-( Dalsi vec je, ze ma fakt prisernej kit. Meli z neho udelat zabijaka nemrtvych, coz je dle meho nazoru nejlepsi paladinskej kit.
Inkvizitor je nejsilnější kit Paladina ve hře. Tečka. IMO je AŽ moc silný. Jak už psal Syf. Máš schopnost seslat Dispel Magic jako ability a to na DVOJNÁSOBKU levelu tvé postavy - tj. Inkvizitor na 20. levelu sesílá Dispel Magic jako mág na 40. levelu... Další je True Seeing - esenciální kouzlo - nikdy není na škodu ho mít po ruce. To, že mu chybí nedůležité dovednosti jako je Laying of Hands nebo zcela zbytečné Turning Undead (Paladin odvrací na mnohem nižším levelu než klerik) a taktéž kouzlení (naprostá zbytečnost - těch pár ubohých kouzlíček prvních levelů za klerika navíc sesílaných na nízkém caster levelu) tě opravdu nevytrhne.

Síla - jak už jsi řekl sám - na to jsou tu opasky - ty nosí každý bojovník, takže v tomhle směru je na tom Keldorn stejně jako jakýholiv jiný figher. Ve hře je jich stejně přebytek - nevidím důvod, mít celou družinu vybavenou opasky na sílu :wink: CON - co naděláš. Naštěstí hps nějak velký problém.

Z mých zkušeností je Keldorn mnohem užitečnější člen družiny než Korgan.
Gorny píše:Verim, ze to muze byt zajimava kombinace, ovsem na praveho valecnika s nizkym THACO, vysokym poctem utoku a nizkym AC rozho nema. Navic pozdeji ji asi budu vyuzivat vic jako druida, nez jako bojovnika. Precejen, nemuzu odolat tem druidim kouzlum.
No, jak už jsem psal - problém je v tom, že v normální hře a šesti členné družině Jaheira ten zlomový 14. level za druida jen tak nepřeskočí. A do té doby to není až tak slavné. Ovšem po tom je to změna opravdu značná. Pravý válečník se na ni nechytá ani ve snu. Přece jenom, na 15. levelu má druid 6 kouzel na každém levelu nemluvě o dalších resistencích.
Gorny píše:Ted jsem si dival a bud je chyba v prekladu, nebo Valygaruv kit opravdu nema zadne nevyhody? Nekde jsem slysel, ze Valygaruv kit znemoznuje noseni nejtezsi zbroje.
Nemůže nosit nejtěžší zbroj - ale to není nějaký problém - alespoň konečně využiješ Shadow Dragon Armor :-) A backstab se hodí. Dobrá a vyrovnaná postava.

Jaká postava?

Napsal: 31.3.2007 18:51
od Dvorin
Ahoj všichni, jsem si nedávno koupil BG Compilation a chtěl bych to rozjet za dobrou družinu, jaká kombinace by byla podle vás nejlepší? A co by se stalo, kdyby byl v jedné partě Edwin, Sarevok a Keldorn, nedá se nějak zmenit přesvědčení? díky všem

Napsal: 31.3.2007 21:34
od Geralt
Dvorin: Nejprve ohledně střetu postav diametrálně odlišného přesvědčení v jedné partě. Pokud máš v družině zlou postavu a tvá reputace se zvýší na 19, zlé charaktery tvoji družinu opustí (a to i s výbavou, kterou mají v tu chvíli u sebe). Podobně tak dobré postavy opustí družinu, které klesla reputace na bod mrazu.
Přesvědčení u svých spolubojovníků měnit nemůžeš (jedinou výjimkou je romance s Viconií).

K složení družiny je rada trochu těžší, zvlášť když nevíme, za jaké povolání plánuješ hrát. ;-) Obecně bys v družině měl mít alespoň dva bojové charaktery, jednoho léčitele, někoho kdo ovládá magii a přirozeně také zloděje, aby se postaral o zámky a pasti. Byť tyto dovednosti se dají nahradit příslušnými kouzly.
Doporučil bych ti tedy Imoen (zloděj/mág), Keldorna (paladin), Jaheiru (bojovník-druid) a Valygara (hraničář). Pokud hraješ za čaroděje, jako posledního společníka si vezmi nějakého bojovníka (např. Mazzy), nebo naopak - jsi-li sám bojovník, doplň družinu o dalšího čaroděje (Jan, Nalie, Aerie).

Napsal: 1.4.2007 9:02
od Dvorin
Díky moc začnu hrát asi za zlodeje

Napsal: 1.4.2007 10:50
od Danča
Já nesmáším Keldorna.Pořád do mě hustí, že skončím v pekle (a to jsem chaotic good) a vždy dodá, že doufá, že se vydám správnou cestou. Jaheiru vykopnu na začátku. Nevím, zdá se mi moc nafoukaná a do všeho by mi mluvila ;-) . Imoen je ze začátku na zabití. Mám ráda sentimentální řeči, ale co 2 minuty, to je i na mě moc :lol: :lol: . Později je skvělá. Líbí se mi i její vzhled a hlas. Zloděj bo mág nic moc :-( . Blbý je, že Joshimo nevydrží. Tak musím brát vždy Jana :cry: . (Chcípá jako první :cry:). Myslím Jana. Nejde to nějak udělat bez módů, aby Yoshimo nezemřel??

Napsal: 1.4.2007 10:59
od Dvorin
Zkoušel jsem hrát za druida, ze začátku to šlo docela dobře, ale potom když jsem se dostal na 13 level přestal jsem postupovat v levelech, všechny NPc v parte me předstihli a moje postava jim byla s malým počtem žvotů akorát na obtíž, dal by se tento problém vyřešit nějakým módem ? Potom jsem to zkusil taky za klerika, řekl jsem si těžká zbroj, v každý ruce kladivo léčivá kouzla a celkem dost životů, ale stejně je v boji skoro nepoužitelnej, protože se trefí asi jednou za pět minut. Dalo by kombinací nějakých kouzel nebo itemů zajistit, že by častěji zasáhl ? dky všem už předem za odpovědi :)

Napsal: 1.4.2007 13:12
od yenn
Danča: Imoen je imho dostačující zloděj a velmi dobrý mág. Jasně, Edwin či hlavní postava budou lepší, ale tomu se nelze divit. (btw: "bo" znamená "protože" ;-) ) Bez Yoshima se budeš muset obejít. Netuším ani, zda by ti pomohl nějaký mod.

Dvorin: BG2 Tweak Pack umožňuje (mimo mnoho jiného) změnit druidský postup v levelech a kouzlech, takže se v tomto ohledu chová jako klerik. Co se týče klerika, nemá v BG2 takové možnosti jako v IWD, ale posílit se dá solidně - Chant (+1 k zásahu a záchranným hodům celé družině, -1 na totéž všem nepřátelům), Draw Upon Holy Might (Posílení svatou mocí), Holy Power (síla na 18/00). Ovšem hlavní síla klerika je spíše v obraně (své i svých souputníků).

Napsal: 1.4.2007 14:46
od Morty
aerie... aj ked slabo bojuje, dokaze vyhrabat partu z najvacsieho hnoja... ci uz utocnymi kuzlami, alebo uzdravovanim... + su s nou skvele dialogy...