Stránka 38 z 44

Napsal: 10.11.2009 18:46
od yenn
Dorion Strack: Ranger může dual-classovat jen na klerika (složení dual-classů je shodné s multi-classy) a bude moci používat jen zbraně povolené klerikovi: http://clankiller.com/games/bg/dualclass/

multipovolání

Napsal: 13.11.2009 16:53
od Girtmen
zdar nevim kam jsem to měl dát jinak jak mam dát multi povolání vim že mam kliknout na multipovolání ale jak ho můžu spřístupnit to si mam dát elfa nebo trpoše takle to myslim

Napsal: 13.11.2009 17:05
od yenn
Girtmen: Multi-povolání si mohou zvolit všechny rasy kromě člověka. (Snad jsem z té mongolštiny pochopil otázku správně.)

Napsal: 13.11.2009 17:07
od Ajantis
Girtmen: Prosím o dodržování základních pravidel jazyka českého, konkrétně interpunkce. Ostatně viz odkaz. (Už jsi v tomto směru s Balduranem a Vertigem na "černé listině".)

Tomu příspěvku nerozumím a dešifrovat jej nehodlám, ale obecně se multipovolání volí už na začátku při tvorbě postavy, později lze provést pouze dual-class u lidí.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 18.12.2009 14:05
od Lucates
Akym stylom hravate F/T? Do akych zlodejskych schopnosti mu davate body v BG1 a v BG2? Ake zbrane pouzivate?

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 18.12.2009 15:55
od Field Mouse
Lucates píše:Akym stylom hravate F/T? Do akych zlodejskych schopnosti mu davate body v BG1 a v BG2? Ake zbrane pouzivate?
F-T obecně díky horším zbrojím (pokud se ti je nechce při každém použití zlodějských schopností pořád přehazovat) dosahuje trochu horšího AC než normální bojovníci a má také méně životů, tudíž nemá smysl z něj dělat tankistu se štítem (trochu se to změní v ToB, kdy získáš Amulet mistra Harefníka). Na výběr zůstávají tudíž dvě možnosti - buď střelec, nebo boj dvěma zbraněmi.

Osobně dávám přednost boji dvěma zbraněmi, protože střelným zbraním vůbec neholduju. Ze zbraňových stylů nic nepokazí kombinace katana + ninjato: Zuřivost nebes a Šarlatové ninjato (nebo Belm, dokud nemáš UAI) je kombinace, kterou nepřekonají ani zbraně z ToB. Navíc můžeš za pomoci zdokonaleného spěchu dosáhnout 10 útoků, což v ToB v kombinaci s Vraždou znamená klidně 800 dmg za kolo. Stačí mít zdokonalený spěch, nalákat houf ohnivých obrů na časovou past, nahodit vraždu a je to :)

Co se týče střelce, tam bych možná volil dýky - Ohnivý zub je super dýka, kterou lze navíc dostat poměrně brzy a bumerangová dýka do té doby bohatě stačí. Zvolit lze ale samozřejmě jakoukoli jinou dálkovou zbraň. Jako zbraň zblízka pak asi hůl s tím, že pojedeš nakonec na hůl beranidla a specializaci do dvouručních zbraní (holemi lze probodávat). V ToB bude pak nižší počet útoků za používání jen jedné zbraně vykompenzován vířivými útoky. Možné by bylo i specializovat se do katany a používat Zuřivost, ale dvouruční hůl se specializací na dvouruční zbraň je trochu silnější a specializace do jednoruční zbraně, která přidává AC, je skoro k ničemu.

Pokud hraju za T-F, tak jedu vždycky styl neustálé schovávání a když uvidím nepřítele tak probodávání a následné rychlé doražení. S botkama rychlosti, které umožní probodnout, zdrhnout za roh, schovat se a zase probodávat je T-F velice ultimátní povolání. A možnost zdokonaleného spěchu a vraždy jej jen podtrhuje, akorát škoda, že tu vraždu lze dělat jen jednou za den.)

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 18.12.2009 16:00
od Tarreb
F/T? Toho hraji jako jako bojovníka, stím že využívám zlodějské schopnosti, kdy můžu. Bg1 nemám, v Bg2 dávám body do ticheho pohybu, ukrytí do stínu a odhalení iluze; pak už, když mám bodů nazbyt dávám do pokládání pastí. Obvykle mám jesště jednoho multiclass zloděje(Jana) který se specializuje na hledání pastí :-) .Ze zbraní používám: Dual wield-dlouhý meč/krátký meč/scimitar/katanu/+dýku.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 18.12.2009 17:13
od PostTrauma
Moc bych nesouhlasil, že F/T má horší AC než čistý F, vzhledem k zbroji ze šupin černého draka s AC1 (Plná plátová), kterou jde dostat skoro na začátku. Takže deficit bude max 2 AC, což není tolik a srovná se to s prstenem Gaxxe. Amulet harfeníka je už takový overpower bonus na konec hry : )

Jinak Zuřivost nebes je poměrně jasná volba, jak už bylo řečeno. Osobně nemám rád probodávání (nebaví mě pořád se skrývat do stínu), takže investuju do odmykání a hledání pastí, kapsářství a pokládání pastí a jinak to hraju jako obyčejného dual-wield bojovníka (mimochodem pro tenhle styl se dost hodí Vejtaha).

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 18.12.2009 19:03
od Field Mouse
Zbroj z šupin stínového draka je horší o 3 basic AC oproti nejlepším zbrojím a o 2 basic AC oproti běžně dostupným zbrojím. Ještě tu je ale rozdíl ve vedlejším AC, které má plná plátová zbroj mnohem lepší než kožená (btw není ta stínová zbroj kouzelná kožená a nikoli kouzelná pokovaná kožená?), takže celkový rozdíl může být v závislosti na typu dmg klidně 5. A gaxx ring to nespraví, protože toho mohou nosit všichni. A 5 rozdíl už je hodně velký, klidně může znamenat dvojnásobný počet zásahů..

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 18.12.2009 19:07
od Tarreb
PST:Když mám chuť hrát za vejtahu tak se třikrát pokřižuji proti démonickým vlivům a dám s F/T :-D :-) :lol:
Vejtaha je powergamerský natolik, že... ale to už jsem říkal.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 30.12.2009 22:55
od ЇЯMA
Proto a nej hraju nejvic. DOjel sem ho snad dvacetkrát na max level. Ale: mam dotaz

Existuje mod kterej by umoznoval cloveku přidávat dál povolání? Rozuměj tom uatk, že na 49 lvl by si človek zacal druhý povolání, to by dojel na 49, pak by dal tretí povolání, a tak dál. Proste kterej by umoznoval pro cloveka dal pridavat povolání. Podle me by to bylo peklo. Je neco takovyho nekde? Nemuselo by to bejt vubec tezky nakriptovat.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 31.12.2009 2:09
od Carlos
Čistě teoreticky vzato by to mohlo jít přes SK. Ale já ho nepoužívám, takže ti víc neporadím.

Napsal: 31.12.2009 16:06
od ЇЯMA
To už mě napadlo, tam to nejde. Ale měl by to byt jednoduchej script, mohlo by stačit prostě nastavit přístupnou možnost dvoj-povolání i při víc povolání, tzn. smazat tu část která ji zavře při volbě druhého povolání. Jáj, to bude na dlouho. No, ne že bych si v tom liboval, mrknu na to.

Fajn, vim jak zpřístupnit po volbě druhého povolání člvoěka ještě třetí a čtvrtý a pátý a šestý. Stačí změnit soubor DualClas.2DA ve složce override, otevřte ve wordpadu, je tam tabulka nahoře jsou přístupná povolání, vlevo sloupec možností. System je primitivní, každý to hned uvidí, problem je že engine ty další volby nepodporuje i když je nastavim jako možný (ve hře pak lzýe zvolit třetí povolání, ale při kliknutí na SKILL hra spadne) a já nevim v jaký 2DA to změnit. Ví někdo kde se teda generálně upravují volby povolání člověka, popř Skilly? Navíc, pak pravděpodobně nastane problem se spodní lištou.

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 3.1.2010 18:45
od Field Mouse
Přes SK by to jít mohlo a dokonce i bez dual efektu, kdy musíš čekat až uděláš v novém povolání o level víc:

- rozjedeš jedno povolání
- na požadovaném levelu v SK zapneš multipovolání, svoje staré povolání necháš na současné úrovni, nové povolání nastavíš na level 1 a XP si nastavíš na nulu
- hraješ, máš aktivní obě povolání a levely získáváš jen v novém. Trochu nevýhoda je v tom, že máš 50% postih k XP u nového povolání, ale za takovou powergameřinu si to zasloužíš :)
- při přidání třetího povolání zase v SK změníš na triple, vynuluješ XP a v novém povolání nastavíš level 1. Postih k XP je teď 2/3.

No a samozřejmě to funguje jen, když chceš volit klasické kombinace pro multipovolání. Pro jedno povolání ale lze zvolit sada (třeba zloděj-mág-kensai - uh,oh :) )

Re: Povolání (true class, dualclass, multiclass)

Napsal: 4.1.2010 3:39
od ЇЯMA
Ale nejde to pro 4 to je muj sen. :D I kdyz uz je pak asi zbytecny.