Stránka 5 z 14

Napsal: 4.12.2005 15:00
od Sadako
sevencreature píše:Vampiria: No taky mi k srdci nějak moc nepřirostla... Ale moc dlouho jsem ji nevydržel hrát, takže ji nějak nechci odsuzovat :-)
Já ji vydržela hrát do toho "hradu" - hodila jsem tam Mortar, dostala se dovnitř a pak mě pořád ti robotí šmejdi s terčíky shazovali z beden, sklo nešlo prostřelit, tak jsem to po hodině vztekle odinstalovala a hodila na dno šuplíku. Žádná krev a střeva, nuda, z robota krev neteče :twisted:

Napsal: 4.12.2005 15:47
od MCZ
Já hrál druhý díl MDK a co můžu říct, bavil jsem se u něj parádně. Skvělá hra na odreagování.

Napsal: 4.12.2005 16:17
od necrotising_
Dvojka je trochu o necem jinem. Podle me je jednicka super.

Napsal: 5.12.2005 2:38
od yenn
Vampiria: Aneb tvé úsloví v praxi, že? :-)
Vampiria píše:V akci chci prostě akci a nic než akci a k tomu mi dopomáhej left mouse 8-)
Btw: nebyli to roboti ;-)

Imho je MDK skvělé nejen po stránce hratelnostní, ale rovněž vizuálně a muzicky. Mnoho lokací a okamžiků je nezapomenutelných - "šílený" dům, kyvadlo a zrcadlové plošinky, zrcadlová místnost (spíše hala), dlouhatánský let etc. Umělecké dílo 8-)

Napsal: 5.12.2005 10:18
od Sadako
yenn: Ano, asi tak 8-) . Co to bylo, když ne roboti :shock: ? Krev z nich nešla...

Napsal: 5.12.2005 12:07
od sevencreature
yenn: Mě kupodivu právě grafika dost odradila :-? Tyhle hry na přelomu dvou etap (před 3Dfx a po 3Dfx) se mi zdají dost divné :-) (teda některé)

P.S. Teď si nejsem jistý, jestli tam MDK patří :wink:

Napsal: 6.12.2005 23:56
od yenn
Vampiria: Emzáci. Cákala z nic zelená "krev". Z těch, o nichž jsi psala, však ne, páč je kvůli těm terčíkům netrefíš. Btw: v místě, jež jsi zmiňovala, je cílem ve sniper modu odstřelit terčíky a pak kolem imobilizovaných potvor vyskákat nahoru.

sevencreature: V Levelu MDK vyšlo s 3Dfx (nebo D3D?) patchem. Hrál jsi to s ním?

Napsal: 7.12.2005 10:58
od Sadako
yenn: No právě. Oni mě pořát shazovali a já z toho dostávala psotník :-D

Napsal: 7.12.2005 17:32
od sevencreature
yenn píše:sevencreature: V Levelu MDK vyšlo s 3Dfx (nebo D3D?) patchem. Hrál jsi to s ním?
Jo.

Napsal: 24.2.2006 17:22
od MCZ
Tak jsem dneska podruhý dohrál Half-Life (tímto zdravím Vampirii ;-) ). Hrál jsem na nejtěžší a už mi to nepřišlo obtížné tak jako kdysi (kdy jsem hrál na medium a dost zakysával). Bavil jsem se skvěle, jako když jsem jej hrál před lety prvně. Už jsem o tom mluvil na srazu - byla to své doby skutečně revoluční hra, a to nemluvím o faktu, že byla postavena na už tehdy zastaralém Quake1 enginu, na který se dá stále koukat. Nápadité a rozmanité lokace, skvělý design misí, zajímaví nepřátelé a i dnes slušná AI lidských nepřátel. Bravo :-P . No, snad se někdy dostanu i k druhému dílu ;-) .

A teď ještě pár důvodů, proč jsem HL hrál. Komentářů myslím netřeba :-D .

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 24.2.2006 18:11
od Koveras
Tak tomuhle já říkám EXTRA výkon!!! Gratuluju!
Screeny není třeba komentovat a s komentářem (zmiňovaném už na srazu) MCZta souhlasím.

Napsal: 25.2.2006 15:33
od Sadako
Kdeže jsou ty důvody :twisted: ?

Jo a není HL náhodou postavený na engine Quake 2?

Napsal: 25.2.2006 15:39
od necrotising_
Ne... :).

Napsal: 25.2.2006 15:51
od sevencreature
Heh, skoro jsem dostal chuť si ho zase už po několikáté zahrát :-)

Napsal: 25.2.2006 16:25
od MCZ
Vampiria píše:Kdeže jsou ty důvody :twisted: ?

Jo a není HL náhodou postavený na engine Quake 2?
:lol: Já věděl, že mě svou reakcí nezklameš :-D .

A co vím, HL je skutečně Q1. Slyšel jsem nějaké drby o kombinaci Q1 a Q2 ale vzhledem k faktu, že se každý eng. licencuje zvlášť, mi to nepřijde nějak pravděpodobné.