Stránka 5 z 6
Napsal: 19.10.2005 17:49
od Tafif
Řekl bych, že to s těmi dětmi jsem pochopil, jen jsem nechtěl psát, že to je naprosto debilní a nesmyslný argument.
Logický závěr. Kdyby to autorům přišlo špatné, dávali by to do hry? Chtěli by podporovat chamtivost?
Napsal: 20.10.2005 0:27
od nuke
Tafif píše:Logický závěr. Kdyby to autorům přišlo špatné, dávali by to do hry? Chtěli by podporovat chamtivost?
Autori hry to tam dali ako možnosť... výber je na hráčovi.
Napsal: 20.10.2005 7:31
od Black
souhlas s nukem - vy se tu "hadate" kvuli tomu ze autori hry se snazili dat co nejvetsi volnost hraci...?!
Napsal: 20.10.2005 8:42
od Vlasák
Black: no, volnost... spíš lenost... jak říkal Saruman, kdyby tam nebylo "reroll", spousta lidí by mačkala "back" a lezla na tu obrazovku znovu, kdyby tam nebylo "back", spousta lidí by prostě mačkala "quit to main menu" a lezla do celé tvorby postavy znova... a kdyby tam nebylo nic, spousta lidí by počítač vypínala a zapínala...
Takže asi tak - každému co jeho jest... takže vlastně nevím, co je v BG za náhodu bráno do důsledku - max. to "jak dlouho mi to rollování dneska asi bude trvat"

Napsal: 20.10.2005 9:49
od nuke
Vlasák : Tak tak

Napsal: 20.10.2005 15:55
od Tafif
Vlasák: To je dobrý.

Napsal: 20.10.2005 16:28
od MCZ
Vlasák píše:Black: no, volnost... spíš lenost... jak říkal Saruman, kdyby tam nebylo "reroll", spousta lidí by mačkala "back" a lezla na tu obrazovku znovu, kdyby tam nebylo "back", spousta lidí by prostě mačkala "quit to main menu" a lezla do celé tvorby postavy znova... a kdyby tam nebylo nic, spousta lidí by počítač vypínala a zapínala...
Jak jsem již psal, osobně bych byl pro nějaký přidělovací systém jako v PST.
Tafif píše:Řekl bych, že to s těmi dětmi jsem pochopil, jen jsem nechtěl psát, že to je naprosto debilní a nesmyslný argument.
Mě zase jako "debilní a nesmyslné" přijde tvé vysvětlení onoho ne-pochopení v citaci

.
Napsal: 20.10.2005 18:19
od yenn
MCZ: Tak tvrdě bych to nenazval, ale v podstatě souhlas

Napsal: 20.10.2005 18:27
od MCZ
yenn: no, já právě narážel i na tu "tvrdost"

Napsal: 20.10.2005 19:49
od Black
2MCZ: ja bych to spis udelal jako v DS... - na zacatku naprosyty Noob a vylepsujes se tim co pouzivas...
Napsal: 20.10.2005 19:51
od MCZ
Black: To už by ale nebylo DnD

Napsal: 20.10.2005 19:55
od Black
2MCZ: taky fakt... :P tak to potom planescape style. jen asi moznost ubrani vlastnosti na zacatku... - nekdo treba chce jet hardcore s odolnosti tri ze? :D
Napsal: 20.10.2005 20:06
od MCZ
Black píše:nekdo treba chce jet hardcore s odolnosti tri ze? :D
Tak proč nejede a pořád zkouší nahazovat více

? - právě tohle bych nechal na hráčích

.
Napsal: 20.10.2005 20:10
od AlieN
Black píše:jen asi moznost ubrani vlastnosti na zacatku
To radši ne, to by pak dopadlo jak v Baldurs Gate, kde si hlavní vlastnosti vytáhneš na maximum a nepotřebné vlastnosti necháš co nejnižší.
Napsal: 20.10.2005 20:16
od Elessar
Black píše:2MCZ: taky fakt... :P tak to potom planescape style. jen asi moznost ubrani vlastnosti na zacatku... - nekdo treba chce jet hardcore s odolnosti tri ze? :D
to by nebol hardcore, ale HOOODNE VELKY optimista ;)