Stránka 5 z 5
Re: Re:
Napsal: 24.5.2008 17:38
od Tumis
Hamster píše:Njn, singleplayer...

No jasně že tak jedu jen singleplayer, se zergama je to v multi prudká ofenzíva

Teda pokud vim, kde ten člověk začíná
Re: Re:
Napsal: 24.5.2008 17:44
od Hamster
Tumis píše:se zergama je to v multi prudká ofenzíva

Proč?
Ne, že by jsi nemohl útočit (heh), nebo rushovat, ale imo je to v takovém případě úplně stejné, jako za ostatní rasy.
Re: StarCraft
Napsal: 24.5.2008 18:44
od sevencreature
Ach, obrana. StarCraft myslím docela úspěšně ukazuje, že nejlepší obrana je útok

Tedy v SP je to fakt vcelku jedno, vzhledem k tomu, že počítač má obvykle nevyčerpatelné zdroje surovin, ale zase postrádá (minimálně v kampaních) jakoukoliv agresivitu...
OT: Jinak, nejlepší obranná jednotka ze všech RTS, co jsem hrál (a že jich BYLO málo

), je IMO Mirage Tank z Red Alert 2

Re: StarCraft
Napsal: 24.5.2008 23:14
od Tumis
Hamster: no nevim s tim rushem bych řekl že je to docela sporný, zergové jsou na začátku imo docela silný, ale s postupem hry začíná mít navrch protoss, terrani jsou spíše defensivní rasa...
Samozřejmě píšu jen svůj názor, pokud máš jiné zkušenosti se SC, tak ti je samozřejmě neupírám

, originálku nevlastním(asi jediná hra od Blizzardu, co nemám orig), tudíž nevím jak to na Bnetu chodí...
Re: StarCraft
Napsal: 24.5.2008 23:30
od Hamster
Tumis píše:Hamster: no nevim s tim rushem bych řekl že je to docela sporný, zergové jsou na začátku imo docela silný, ale s postupem hry začíná mít navrch protoss, terrani jsou spíše defensivní rasa...
Vzhledem k tomu jak je starcraft slušně vyvážená hra, mi stále vrtá hlavou, odkud se tyhle taktické stereotypy berou. Nejen, že si myslím, že mají všechny strany stejně kvalitní rushe (je úplně jedno, jestli použiješ mariňáky, zerglingy, nebo zealoty), tak ani postupem hry se nějak významně váhy mezi rasami nepřevažují. V původní hře sice měli v pozdějších částech hry nehorázně navrch terrani, protože stack battlů byl (bez battlů) téměř nezastavitelný (pokud jejich uživatel věděl co dělá, samozřejmě), ale tohle BW vyřešil velice dobře.
Re: StarCraft
Napsal: 11.10.2008 11:42
od Jab
Tak druhý díl prý vyjde ve třech samostatných epizodách za každou stranu (= budete za Starcraft II platit 3x plnou cenu). Zoufalost...
Btw Blizzard též představil 3 postavu do D3 - čaroděje samozřejmě. Celkem mě fascinuje, jak je najednou veškerá grafika na nových screenshotech s touhle postavou potemnělá. Že by Blizzard vzal na vědomí námitky fanoušků?
Re: StarCraft
Napsal: 11.10.2008 11:51
od scorpioo
Podľa mňa spravil Blizzard veľmi dobrý ťah.Zatiaľ im verým a dúfam, že príbeh bude naozaj taký epickyý ao sľubujú, ale ako vravím je to Blizzard takže o príbeh nemám strach.
Tiež ma zaujalo vyhlásenie ohľadom WarCraft 4
Re: StarCraft
Napsal: 11.10.2008 19:12
od sevencreature
Jab píše:Zoufalost...
Proč zoufalost?

Blizzard si tohle IMO může dovolit... Co se dá dělat

Re: StarCraft
Napsal: 13.10.2008 14:24
od MCZ
Bonhart na hrej.cz k novince Starcraft II singleplayer rozdělen do tří her píše:
Ty fajn kluci z Blizzardu zachraňují PC hraní. A nechávaj si za to pořádně zaplatit.
A ještě jednou

:
Blizzard zvažuje zpoplatnění Battle.net
Re: StarCraft
Napsal: 13.10.2008 19:13
od sevencreature
Řekl bych, že když uvážíme situaci, ve které se b.net nachází už drahných pár let, tak je placená služba asi nevyhnutelná. Současné UI je děsné, člověk se po kolena brodí v botech, hackerech a cheaterech, výpadky a rollbacky jsou na denním pořádku.
Tohle říkám za předpokladu, že ty poplatky nebudou vysoké (tj. žádný WoW a desítky € měsíčně), nicméně nějaká rozumná částka ~$5 za nějaké období např. by dle mého názoru prospěla (a Blizzardu by měla stačit na pokrytí provozovacích nákladů, když uvážíme množství hráčů). Koneckonců jako platící zákazník má člověk obvykle i nějaká práva si stěžovat a vyžadovat, aby věci fungovaly. Mně osobně by stačilo (kromě použitelného UI) zabanovat klíče vší té chátře, která se tam často vyskytuje.
Na druhou stranu tohle všechno jsou pořád jen spekulace... Uvidíme.