Stránka 5 z 5

Napsal: 30.10.2006 9:43
od sevencreature
AlieN píše:Alien vs. Predator 2, TO byl pořádný horor u kterého jsem se klepal od začátku do konce a občas dokonce dostal záchvaty nefalšované paniky.
:shock: U AvP 2? Tam přece není žádný důvod k strachu :think:

Hrál jsi AvP? Protože pokud ne, a klepal jsi se u AvP 2, tak ti můžu garantovat u AvP minimálně zástavu srdce :lol:

Protože ve srovnání s AvP je AvP 2 pohodová rekreační zábava (teda až na tu misi, kde jako Alien musíš zničit ty nálože obklopené syntetiky - to je bez savování docela otravné) s nízkou obtížností a žádným důvodem ke strachu :-P

Napsal: 30.10.2006 17:41
od Ithralsiel
Popravdě jsem to viděl jen jednou u kamaráda na oslavě. On si tam s tím človíčkem prostě chodil, všude ticho,nic se nedělo, my to vyděšeně pozorovali a pak se utrhla ze stropu trubka a my se málem pos...i :lol: :lol:

Napsal: 30.10.2006 17:59
od Adieu
AvP? Dvojku jsem tedy nehrál, ale jednička mi nepřišla zrovna strašidelná... :eh: Nějak mě nemůže vyděsit alien, co vypadá jako ještěrka a ke všemu je tak roztomile neplynule rozanimovaný. :lol:

Dosud jediná hra, u které jsem se bál, byl Thief, ovšem pochybuji, že by mě tolik vyděsil i v dnešní době.

Napsal: 30.10.2006 18:07
od sevencreature
Adieu: Já tu nemluvil o strachu - u AvP... Pokud jsi dohrál Tyrargo na DC a nezvýšila se ti tepová frekvence a hladina adrenalinu, tak jsi opravdu zvláštní, člověk(?) :lol:

Napsal: 30.10.2006 18:22
od Adieu
Nj, já to asi na žádnou velkou obtížnost nehrál... :oops:
Každopádně mám docela chuť si to znovu zahrát, škoda že už nemám to cédo (stejně byl všechen dabing v ruštině :-) ).

EDIT: yenn: Nj, obvykle hraju na normal, tak snad to byla směšně těžká (doufá v to mé ego :lol:).

Napsal: 30.10.2006 18:26
od yenn
Adieu: V AvP jsou jen tři obtížnosti - směšně lehká, směšně těžká a nehratelná. Nebo se jmenují jinak? :mrgreen:

Napsal: 30.10.2006 18:46
od sevencreature
yenn: Dle mého názoru je v AvP pouze jedna obtížnost - jmenuje se Director's Cut :mrgreen: :lol:

Napsal: 30.10.2006 18:55
od AlieN
AvP je výborná hra, ale je to spíš normální střílečka - prostě jdeš chodbou a střílíš všechno co se pohne. Adrenalinu je při ní docela dost, ale že bych zažil nějaké infarktové situace nebo se dokonce při hraní bál se říct nedá. Kvůli hloupým skriptům spouštějících nekonečné vylézání alienů při pomalejším a obezřetnějším postupu jsem musel utíkat dopředu co nejrychleji.

Zato u AvP 2 jsem se klepal celou dobu (při hraní za mariňáka oc), obzvlášť první polovina je perfektní. Prostředí je mnohem živější a reálnější a je tam dost skriptů které výborně dotváří atmosféru.

Napsal: 30.10.2006 19:17
od sevencreature
AlieN: Scripty? V jedničce se prostě vetřelci neustále generují, toť vše. Pokud postupuješ pomalu, tak jich potkáváš víc :mrgreen: Alespoň je tu rozumný důvod, se moc nezdržovat (který soudný člověk by se taky poflakoval po vetřelci zamořené základně - já bych tedy postupoval co nejrychleji).

Napsal: 30.10.2006 20:26
od AlieN
sevencreature píše:AlieN: Scripty? V jedničce se prostě vetřelci neustále generují, toť vše. Pokud postupuješ pomalu, tak jich potkáváš víc :mrgreen:
Generují se jen na určitých místech, jakmile například stojíš na chodbě tak proti tobě vylézají ze dveří naproti jeden vetřelec za druhým (a pak je to jako na střelnici), jakmile ale postoupíš o tři metry dopředu, tak nevyleze ani jeden.

Napsal: 30.10.2006 20:37
od drake127
sevencreature píše:...který soudný člověk by se taky poflakoval po vetřelci zamořené základně...
Třeba já. Ono pokud se pohybuješ rychle, děláš větší rámus, máš méně času na vyhodnocení situace a okolí, přehlédneš aliena na stropě nebo za bednou atd. Pokud se chceš probít, musíš mít za sebou čisto, abys mohl řešit věci před tebou. Ale to je OT, samozřejmě, že ve hře vývojáři podporují berserkery více nežli opatrné kampery.

Napsal: 30.10.2006 21:04
od Duke
Dohrání AvP na Director's cut za všechny rasy považuji za jeden ze svých největších herních úspěchů, atmosféra opravdu neopakovatelná a zmíněné Tyrargo je jeden z mých nejoblíbenějších levelů v 3d strílečkách vůbec. Velmi stojí za to zkusit ho s jedním z "cheatů" které se po dohrání levelů s určitým výkonem odemknou -- konkrétně John Woo mode kdy se běh času zpomaluje s rostoucí aktivitou okolo hráče. To si to pak člověk může pořádně vychutnat.

Škoda že dvojka už nebyla nic moc a podobných her moc nevychází.

Napsal: 30.10.2006 22:54
od Hamster
drake127 píše:přehlédneš aliena na stropě nebo za bednou atd.
Jak bys mohl přehlédnout tři metry dlouhou zrůdu, co se tak strašně leskne a chrčí?? :lol: Na tom ale nesejde, páč jsi opomněl motion detector. Patří k vetřelecké tradici, že i stojící alien švihá ocasem.

Napsal: 30.10.2006 23:00
od Zakat
AvP 2 jsem nehrál, první díl trochu a chystám se k němu vrátit, ale hrával jsem původní verzi pro Atari Jaguar. To byl strach :shock:
Ale celkově to není o strachu jako spíš o napětí, ale u mariňáka je zdrojem největšího napětí ten jeho detektor pohybu :D