Eles: Asi takhle...
Na věc jsou možné dva přístupy - mod děláš natvrdo u sebe a z toho uděláš "patch", anebo mod to od začátku děláš v distribuovatelné verzi. Je nasnadě, že druhý způsob ušetří zdánlivě práci, ale je zas velmi složitý na debug, protože svůj mod při testování musíš samozřejmě taky instalovat, odinstalovávat atp. Může se to taky dělat komrpomisem mezi těmito přístupy... Taky záleží na konkrétním modu, který způsob je lepší. Ale záleží hlavně na jednom - pokud to děláš poprvé, doporučoval bych to dělat natvrdo a patch z toho teprve vyrobit.
Když mod děláš natvrdo u sebe, samozřejmě změníš svůj dialog.tlk. Vložíš do něj pomocí toho kterého editačního nástroje nové texty a reference.
Pomocí weidu z toho pak uděláš distribuovatelnou věc. Vezmeš .itm svého předmětu a s ním uděláš weidu distribuci (tím se tu teď přímo nebudu zabývat, ale viz.
princip a mechaniky weidu). Tvůj .itm, odříznutý od tvého dialog.tlk vystupuje jako "polotovar" - reference na texty ukazují "nikam". Z polotovaru je udělán plnohodnotný předmět s texty následujícím kódem v .tp2 (výsek weidu dokumentace).
Kód: Vybrat vše
COPY ~MyMod/SomeFolder/potn52.itm~ ~override/potn52.itm~
SAY NAME ~Potion~
SAY NAME2 ~Potion of Extra Healing~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Potions are typically found in ceramic, crystal, glass,
or metal flasks or vials. Flasks or other containers generally contain
enough fluid to provide one person with one complete dose to achieve the
effects of the potion.~
SAY DESC ~When wholly consumed, this potion restores 27 hit points to the
person. The effect is instantaneous and the potion is destroyed in the
process.~
Tj. texty jsou dodané předmětu na konkrétním počítači a uživatelově konfiguraci nainstalovaných modů a upraveného dialog.tlk, tak jak je to ok.
Umístění předmětu je různé. Může to být rozšířením scriptu dané potvory/lokace, anebo pomocí weidu příkazů ADD_CRE_ITEM a ADD_STO_ITEM.
Doporučoval bych vše řešit nejprve krok po kroku...