Re: Smrti najblizsie...
Napsal: 3.2.2011 13:11
Pasti na ně fungují dobře, hlavně časové: lepší spěch + vhodně položené časové pasti, na které je nalákáš = hodně free útoků. Když k tomu zaktivuješ vraždu, tak se ti dva bojovníci dají i Janem rozsekat dřív, než si příliš zahrají :)
Extrémně pitomě těžký mi přišel tactics (nebo Ascension?) souboj, který se automaticky spustí, když družina nad 3 000 000xp vyleze se strážcovy tvrze. Teleportne ji to do místnosti plné silných a jedovatých potvor, které mého rozumně silného single FTM se soubojovými ochranami zabily vždycky asi tak za pět sekund. Obzvlášť blbé je, že se tomu po vstupu do ST a nahrání 3Mxp nejde vyhnout - zkoušel jsem to jednou asi půl hodiny, než jsem přišel na taktiku, s jakou lze náhodou vyhrát.
Extrémně pitomě těžký mi přišel tactics (nebo Ascension?) souboj, který se automaticky spustí, když družina nad 3 000 000xp vyleze se strážcovy tvrze. Teleportne ji to do místnosti plné silných a jedovatých potvor, které mého rozumně silného single FTM se soubojovými ochranami zabily vždycky asi tak za pět sekund. Obzvlášť blbé je, že se tomu po vstupu do ST a nahrání 3Mxp nejde vyhnout - zkoušel jsem to jednou asi půl hodiny, než jsem přišel na taktiku, s jakou lze náhodou vyhrát.