Vlastnosti
aha, tak to se toho už do konce hry asi nedočkám, když mám dual. Momentálně je klerik na 21. úrovni a jsem v TOBu asi tak v 9. kapitole před bojem s DrakonisemTafif píše:Vanda: Hodně velký. S exp limitem dvojky to myslím nejde. Čili 21 úroveň nestačí. Jestli se nemýlím.
Obecně je odvracení dobrá věc pro hodnou postavu. Pro zlou to moc dobré není. Dělá to strašný binec.
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
jen se nesmí v nižších úrovních použít na vlastní kostlivce :)
tafif: na to jsem si taky musel u Viconie zvyknout, pak jsem uznal, že to neni tak zlý
ještě k těm zbraním (bez modů):
dual F/C může (po aktivaci prvního povolání) vylepšovat zbraně do 5*
multi pouze 2*
podobně R/C multi má pouze 2* ve dvou zbraních
dual R/C 3*
tafif: na to jsem si taky musel u Viconie zvyknout, pak jsem uznal, že to neni tak zlý
ještě k těm zbraním (bez modů):
dual F/C může (po aktivaci prvního povolání) vylepšovat zbraně do 5*
multi pouze 2*
podobně R/C multi má pouze 2* ve dvou zbraních
dual R/C 3*
- Tafif
- Sigilan
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 10.10.2005 22:41
- Bydliště: Za devatero horami...
- Kontaktovat uživatele:
Vanda: Buď ráda. Jaká by to potom byla zábava? Kdyby šel každý lich vyřešit kliknutím na jedno tlačítko, dost by ti to hru ochudilo. A na druhou stranu zase ušetřilo nervy.
Krokyn: Já si taky zvykl. A jednoznačně je to užitečné. Ale přeci jen je to binec, ono "rozprsknutí", které způsobují hodné postavy je lepší.
Krokyn: Já si taky zvykl. A jednoznačně je to užitečné. Ale přeci jen je to binec, ono "rozprsknutí", které způsobují hodné postavy je lepší.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
bývají na konci zdobeny žaludy.
Tj. hru by to sice ochudilo, ale když mi jeden lich uvěznil celou družinu a zůstal jenom Minsk a moje dual postava, která neuměla kouzla 9. úrovně, nachvíli jsem zatoužila vyřešit to jedním tlačítkem.Tafif píše:Vanda: Buď ráda. Jaká by to potom byla zábava? Kdyby šel každý lich vyřešit kliknutím na jedno tlačítko, dost by ti to hru ochudilo. A na druhou stranu zase ušetřilo nervy.

My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
A kde nakoupíš v TOB svitky svobody? Zrovna jsem byla v Strážcově tvrzii, takže tam je i do obchodu docela daleko. Nakonec problém vyřešila funkce load a takže na třetí pokus to už dopadlo dobře, lich lehl velmi rychle.AlieN píše:Od čeho jsou svitky![]()
Ale na licha jsem odvracení snad ani použít nezkoušel, mám radši klasický způsob.

My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
Re: Moudrost
Ještě Lore, která se hodí při identifikaci neznámých předmětů. Jinak je úplně na houby. Někde se píše, že pomáhá i při záchraných hodech, ale je to blbost.Boldar píše:Kčemu je dobrá vysoká moudrost, kromě toho že klerik má pár kouzel navíc.
Ovlivňuje ještě něco jiného?
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Herald:
Píše se o tom například v manuálu. 17/93 neexistuje.
Číslo za lomítkem vyjadřuje u bojovíků bližší specifikaci síly 18, tedy 18/01 - 18/100 (= 18/00), přičemž 18/01 je nejmenší a 18/00 je nejvyšší. Je to rozděleno do asi 4 pásem (jejich přesně vymezení si nepamatuji), kdy čím vyšší, tím větší bonusy.
Píše se o tom například v manuálu. 17/93 neexistuje.
Číslo za lomítkem vyjadřuje u bojovíků bližší specifikaci síly 18, tedy 18/01 - 18/100 (= 18/00), přičemž 18/01 je nejmenší a 18/00 je nejvyšší. Je to rozděleno do asi 4 pásem (jejich přesně vymezení si nepamatuji), kdy čím vyšší, tím větší bonusy.
jednou jsem si jen tak ze srandy dal v shadow keeperu všechny atributy na 25 a byl jsem dost překvapen, když jsem zjistil že mám rychlou regenaci, poznaní artefaktů (asi 99%) obrovské bonusy na souboj a mnoho dalších vylepšení. Zajímalo by mě, jestli se dá ve hře dosáhnut tokových vlastnstí. Slyšel jsem o jakýchsi knihách, které permanětně zvýší sílu (nebo jinou vlastnost) o jeden bod. existují i jiné itemy přidávající body k vlastnostem?
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Dvorin: V BG1 je několik knih které ti přidají bod k určité vlastnosti, v BG2 a v ToBu zase můžeš vlastnosti zvýšit pře některých dějových událostech (ale občas se ti i sníží) a také u jednoho speciálního stroje ve Watchers Keep.
Předmětů které zvyšují vlastnosti, nebo je nastavují na určitou hodnotu je spousta, stačí se dívat v obchodech po dražších předmětech a pečlivě procházet dungeony. Další možností jak dočasně zvýšit vlastnosti jsou podpůrná kouzla a lektvary.
Vytáhnout si natrvalo schopnosti na maximální úroveň se ti nejspíš nepodaří, ale při dobře naházené postavě a s dobrými předměty se například na 22 u některých schopností dostaneš.
Předmětů které zvyšují vlastnosti, nebo je nastavují na určitou hodnotu je spousta, stačí se dívat v obchodech po dražších předmětech a pečlivě procházet dungeony. Další možností jak dočasně zvýšit vlastnosti jsou podpůrná kouzla a lektvary.
Vytáhnout si natrvalo schopnosti na maximální úroveň se ti nejspíš nepodaří, ale při dobře naházené postavě a s dobrými předměty se například na 22 u některých schopností dostaneš.
Budu úplně začínat s BG I, tak jsem to tu prolejzal a moc nepobíram to vaše nahazování... Zkoušel jsem udělat elfa-mága a když jsem dal tři vlastnosti na max. (obratnost, odolnost a inteligence), tak na zbytek už mi nezbylo skoro nic. Mimochodem, jak rozdělit u mága ty zbylý tři vlastnosti? Má smysl cpát něco do síly?