Vlastnosti

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

Vanda: Hodně velký. S exp limitem dvojky to myslím nejde. Čili 21 úroveň nestačí. Jestli se nemýlím.

Obecně je odvracení dobrá věc pro hodnou postavu. Pro zlou to moc dobré není. Dělá to strašný binec.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
Vanda
Sigilan
Příspěvky: 845
Registrován: 30.7.2006 22:59

Příspěvek od Vanda »

Tafif píše:Vanda: Hodně velký. S exp limitem dvojky to myslím nejde. Čili 21 úroveň nestačí. Jestli se nemýlím.

Obecně je odvracení dobrá věc pro hodnou postavu. Pro zlou to moc dobré není. Dělá to strašný binec.
aha, tak to se toho už do konce hry asi nedočkám, když mám dual. Momentálně je klerik na 21. úrovni a jsem v TOBu asi tak v 9. kapitole před bojem s Drakonisem
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
Uživatelský avatar
Krokyn
Sigilan
Příspěvky: 205
Registrován: 29.9.2005 11:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krokyn »

jen se nesmí v nižších úrovních použít na vlastní kostlivce :)

tafif: na to jsem si taky musel u Viconie zvyknout, pak jsem uznal, že to neni tak zlý

ještě k těm zbraním (bez modů):

dual F/C může (po aktivaci prvního povolání) vylepšovat zbraně do 5*
multi pouze 2*

podobně R/C multi má pouze 2* ve dvou zbraních
dual R/C 3*
Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

Vanda: Buď ráda. Jaká by to potom byla zábava? Kdyby šel každý lich vyřešit kliknutím na jedno tlačítko, dost by ti to hru ochudilo. A na druhou stranu zase ušetřilo nervy.

Krokyn: Já si taky zvykl. A jednoznačně je to užitečné. Ale přeci jen je to binec, ono "rozprsknutí", které způsobují hodné postavy je lepší.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
Vanda
Sigilan
Příspěvky: 845
Registrován: 30.7.2006 22:59

Příspěvek od Vanda »

Tafif píše:Vanda: Buď ráda. Jaká by to potom byla zábava? Kdyby šel každý lich vyřešit kliknutím na jedno tlačítko, dost by ti to hru ochudilo. A na druhou stranu zase ušetřilo nervy.
Tj. hru by to sice ochudilo, ale když mi jeden lich uvěznil celou družinu a zůstal jenom Minsk a moje dual postava, která neuměla kouzla 9. úrovně, nachvíli jsem zatoužila vyřešit to jedním tlačítkem. ;-) Pravda, byl to demi lich, to by asi nevyřešilo ani 10 tlačítek. Nakonec jsem situaci zvládla s pouze dvěma uvězněnými, hlavně zůstala Imoen, která jediná zvládá magii 9. úrovně.
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Vanda píše:Tj. hru by to sice ochudilo, ale když mi jeden lich uvěznil celou družinu a zůstal jenom Minsk a moje dual postava, která neuměla kouzla 9.
Od čeho jsou svitky ;-)

Ale na licha jsem odvracení snad ani použít nezkoušel, mám radši klasický způsob.
Uživatelský avatar
Vanda
Sigilan
Příspěvky: 845
Registrován: 30.7.2006 22:59

Příspěvek od Vanda »

AlieN píše:Od čeho jsou svitky ;-)

Ale na licha jsem odvracení snad ani použít nezkoušel, mám radši klasický způsob.
A kde nakoupíš v TOB svitky svobody? Zrovna jsem byla v Strážcově tvrzii, takže tam je i do obchodu docela daleko. Nakonec problém vyřešila funkce load a takže na třetí pokus to už dopadlo dobře, lich lehl velmi rychle. ;-)
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
Uživatelský avatar
Boldar
Sigilan
Příspěvky: 10
Registrován: 31.12.2006 18:05

Moudrost

Příspěvek od Boldar »

Kčemu je dobrá vysoká moudrost, kromě toho že klerik má pár kouzel navíc.
Ovlivňuje ještě něco jiného?
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Moudrost

Příspěvek od Jab »

Boldar píše:Kčemu je dobrá vysoká moudrost, kromě toho že klerik má pár kouzel navíc.
Ovlivňuje ještě něco jiného?
Ještě Lore, která se hodí při identifikaci neznámých předmětů. Jinak je úplně na houby. Někde se píše, že pomáhá i při záchraných hodech, ale je to blbost.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7395
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Ještě má vliv na kouzla Limited Wish a Wish. Tj. WIS 18 pro nejlepší možnosti.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
Uživatelský avatar
Herald
Sigilan
Příspěvky: 27
Registrován: 22.1.2007 9:43

Příspěvek od Herald »

Chtěl bych se zeptat, co to znamená, když je u síly číslo za lomítkem. Třeba u Minsca jsem měl 17/93 a teď jsem mu dal nějaké rukavice a má 18/00. Nikde jsem to tu nenašel, i když jsem možná blbě hledal... Dík
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Herald:
Píše se o tom například v manuálu. 17/93 neexistuje.
Číslo za lomítkem vyjadřuje u bojovíků bližší specifikaci síly 18, tedy 18/01 - 18/100 (= 18/00), přičemž 18/01 je nejmenší a 18/00 je nejvyšší. Je to rozděleno do asi 4 pásem (jejich přesně vymezení si nepamatuji), kdy čím vyšší, tím větší bonusy.
Dvorin

Příspěvek od Dvorin »

jednou jsem si jen tak ze srandy dal v shadow keeperu všechny atributy na 25 a byl jsem dost překvapen, když jsem zjistil že mám rychlou regenaci, poznaní artefaktů (asi 99%) obrovské bonusy na souboj a mnoho dalších vylepšení. Zajímalo by mě, jestli se dá ve hře dosáhnut tokových vlastnstí. Slyšel jsem o jakýchsi knihách, které permanětně zvýší sílu (nebo jinou vlastnost) o jeden bod. existují i jiné itemy přidávající body k vlastnostem?
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Dvorin: V BG1 je několik knih které ti přidají bod k určité vlastnosti, v BG2 a v ToBu zase můžeš vlastnosti zvýšit pře některých dějových událostech (ale občas se ti i sníží) a také u jednoho speciálního stroje ve Watchers Keep.
Předmětů které zvyšují vlastnosti, nebo je nastavují na určitou hodnotu je spousta, stačí se dívat v obchodech po dražších předmětech a pečlivě procházet dungeony. Další možností jak dočasně zvýšit vlastnosti jsou podpůrná kouzla a lektvary.

Vytáhnout si natrvalo schopnosti na maximální úroveň se ti nejspíš nepodaří, ale při dobře naházené postavě a s dobrými předměty se například na 22 u některých schopností dostaneš.
Uživatelský avatar
Herald
Sigilan
Příspěvky: 27
Registrován: 22.1.2007 9:43

Příspěvek od Herald »

Budu úplně začínat s BG I, tak jsem to tu prolejzal a moc nepobíram to vaše nahazování... Zkoušel jsem udělat elfa-mága a když jsem dal tři vlastnosti na max. (obratnost, odolnost a inteligence), tak na zbytek už mi nezbylo skoro nic. Mimochodem, jak rozdělit u mága ty zbylý tři vlastnosti? Má smysl cpát něco do síly?
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“